کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۳۴۱۶
تاریخ خبر:

دنیا در انتظار دست‌پخت راکستار

دنیا در انتظار دست‌پخت راکستار

بهترین بازی‌ها برای جایگزینی مورد انتظارترین محصول 2025

روزنامه هفت صبح، نیما خدارحمی | بازی جی‌تی‌‌ای‌6 این روزها داغ‌ترین موضوع در دنیای بازی‌های ویدئویی بوده که البته زمان زیادی باقی مانده تا این بازی در دسترس کاربران قرار گیرد. به همین بهانه زمان آن فراهم شده که به تجربه برخی از بهترین بازی‌های شبیه جی‌تی‌ای‌6 پرداخته و ساعاتی خوش را سپری کنید.

 

مدت زمان زیادی از انتشار اولین تریلر بازی جی‌تی‌ای‌6 که سال‌ها منتظرش بودیم نمی‌گذرد. این بازی بالاخره پس از سال‌ها ایده‌پردازی و شایعات لو رفته رنگ و روی واقعیت به خود گرفته، با این حال زمان زیادی تا انتشار آن باقی مانده و زمان زیادی برای تجربه بازی‌های مشابه در دسترس است.

 

از همین رو، در ادامه نگاهی به بهترین بازی‌های شبیه جی‌تی ای‌6 خواهیم داشت که حداقل باید چند مورد از آنها را تا پیش از عرضه رسمی مورد انتظارترین بازی تاریخ ویدئو‌گیم تجربه کرد.

 

Watch Dogs 2 
سری بازی Watch Dogs به‌طور کلی مملو از نوآوری بوده و در حقیقت سری به شدت خاص محسوب می‌شود که عناصری مهم از سری GTA را به ارث برده است. این عناصر و شباهت‌ها بیش از همیشه در بازی Watch Dogs 2 قابل رویت بودند.


اگر به دنبال جهانی بزرگ با فعالیت‌های فوق العاده زیادی برای انجام هستید، بازی Watch Dogs 2 بدون شک گزینه‌ای مناسب برای شماست. این بازی مانند سری GTA تمرکز قابل‌توجهی بر جرم و جنایت داشته و در شهر سن فرانسیسکو که در بازی GTA: SA آن را تجربه کرده‌ایم، رخ می‌دهد.

 

Saints Row 4 
زمانی که نسخه چهارم از سری دوست‌داشتنی Saints Row به انتشار رسید، کاربران متوجه تفاوت‌های زیادی نسبت به نسخه‌های پیشین آن که شباهت زیادی با سری GTA داشتند، شدند. اما این بازی با جهان باز و فعالیت‌های مجرمانه نامحدود خود و مهم‌تر از همه تمسخر اتفاقات مختلف دنیا، عنوانی مناسب برای تجربه است. این بازی چندین برابر عناوین GTA هرج و مرج داشته که در کنار ساعاتی خوش، آدرنالین خون بازیکنان را به بالاترین حد خود می‌رساند.

 

Red Dead Redemption 2 
بدون شک شما از همان ابتدا انتظار شنیدن نام زیبای Red Dead Redemption 2 را داشتید. این بازی که دیگر محصول استودیو توسعه‌دهنده سری بازی GTA یعنی راکستار (Rockstar) است، بدون شک یکی از بهترین بازی‌های تاریخ ویدئو‌گیم چه از نظر داستانی و چه از نظر گیم‌پلی تلقی می‌شود.


این بازی تفاوت‌های زیادی با سری GTA داشته، با این حال نقشه جذاب و پویا، توجه به جزئیات و از همه مهم‌تر داستان خارق‌العاده آن، این عنوان را عنوانی مناسب برای سرگرم کردن بازیکنان منتظر بازی GTA 6 می‌کند.

 

Yakuza 5 
سری بازی Yakuza به‌طور کلی تفاوت‌های بسیار فاحشی با سری بازی GTA دارد‌ اما بازی Yakuza 5 به شکل عجیب و غریبی کاربران را به یاد سری GTA می‌اندازد. محتوای این بازی بسیار زیاد و به شدت با کیفیت بوده که شما را ساعاتی طولانی درگیر می‌کنند. علاوه بر آن، داستان بر پایه جرم و جنایت با حضور چند شخصیت اصلی، این بازی را همتایی مناسب برای سری بازی GTA و به خصوص بازی GTA V می‌کنند.

 

Mafia: Definitive Edition 
سری بازی دوست‌داشتنی Mafia، مانند سری بازی GTA چندان به جزئیات جهان بازی نپرداخته و عموم تمرکز خود را بر داستان‌سرایی قوی قرار می‌دهد. با این حال گیم‌پلی بازی در کنار داستان جذاب نسخه ریمیک اولین نسخه از این سری بازی، شما را حیرت‌زده می‌کند. علاوه بر این موضوع، وجود فضای مافیایی دهه ۱۹۳۰ و ۱۹۴۰ میلادی در این بازی شما را ساعت‌ها درگیر خود می‌کند.

 

Far Cry 6 
دو سری بازی GTA و Far Cry در طول تاریخ شباهت‌های زیادی داشته‌اند و بیش از همیشه شاهد این شباهت‌ها میان دو بازی Far Cry 6 و GTA V بودیم. جهان باز فوق‌العاده پر جزئیات و فضاهای روستایی، کاری است که راکستار و یوبی‌سافت هر دو به خوبی آنها را انجام داده و کاربران را راضی نگه می‌دارند. بازی Far Cry 6 در کنار آن مکانیسم‌های نوآورانه و جذابی که داشته ‌ مبارزات این بازی را بسیار جذاب کرده است.

 

Ghost Recon Wildlands 
در ابتدا به نظر رسید‌ دو بازی Ghost Recon Wildlands و سری بازی GTA تفاوت‌های زیادی دارند  اما چند ساعت تجربه بازی Wildlands چشمه‌های زیادی از سری بازی GTA را به مخاطب نشان می‌دهد. اولین موضوع جهان جذاب و مملو از جزئیات این بازی است.


پس از آن به مبارزات این بازی باید توجه کرد که چیزهای بسیار زیادی از سری بازی GTA به ارث برده است. در کنار آن، رانندگی در بخش‌های مختلف نقشه بازی Ghost Recon Wildlands، حس و حال رانندگی در جاده‌های خارج شهر بازی‌های GTA را القا می‌کند.

 

Just Cause 4 
سری بازی Just Cause مانند سری بازی Saints Row همیشه برای هرج و مرج زیاد و مکانیسم‌های عجیب مشهور بوده و نسخه چهارم آن نیز از این قائده مستثنا نیست. فراموش نشود که این بازی مشکلات زیادی داشته و از جمله آنها می‌توان به داستان پوچ و عملیات آبکی اشاره داشت. اما گیم پلی آن بسیار جذاب بوده و ‌ انفجارات مهیب، پروازهای با ارتفاع زیاد و البته آب و هوای خطرناک و جالب را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. بازی Just Cause 4 پتانسیل بالایی برای سرگرم کردن مخاطب خود دارد.

 

Cyberpunk 2077 
بازی Cyberpunk 2077 تا چندی پیش و به‌طور دقیق‌تر پیش از عرضه به‌روزرسانی ۲.۰ و بسته الحاقی Phantom Liberty، یکی از ضعیف‌ترین بازی‌ها از لحاظ عملکرد در سال‌های اخیر تلقی می‌شد‌ اما امروزه این بازی به عنوان یکی از رقبای اصلی سری بازی GTA شناخته شده و به معنای واقعی کلمه کاربران را حیرت‌زده کرده است.

 

همه چیز در این بازی عالی است. گان‌پلی بازی روان و جذاب بوده و رانندگی در شهر نایت‌سیتی شما را خسته نمی‌کند. فراموش نشود که این بازی از لحاظ داستانی نیز شما را به بهترین شکل ممکن جذب می‌کند.

 

شرح عکس: در قسمت دوم «رد دد رمپشن» تصویری بی‌نظیر از غرب وحشی را تجربه می‌کنیم.

 

کدخبر: ۵۵۳۴۱۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر