کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۳۴۱۴
تاریخ خبر:

معرفی بازی| این هفته چی بازی کنیم‌؟

معرفی بازی| این هفته چی بازی کنیم‌؟

جدیدترین بازی‌های منتشر شده در یک هفته اخیر

روزنامه هفت صبح| هر سال شاید بیش از هزار بازی در نقاط مختلف دنیا منتشر می‌شود. بازی‌هایی که برخی از آنها را شاید حتی اسم‌شان را هم نشنوید اما مخاطب‌های خاص خود را به همراه دارند. هر هفته در بخش آتلیه ‌ به جدیدترین بازی‌های منتشر شده در یک هفته اخیر می‌پردازیم. از آثار پرهزینه و جدی برای کنسول‌ها و کامپیوتر گرفته تا بازی‌هایی که برای پلتفرم‌های همراه منتشر می‌شوند.

 

Suicide Squad 
سازنده: Rocksteady 
متوسط امتیاز: 61
Gallery 1

نزدیک به یک دهه از عرضه آخرین ساخته استودیو راک‌استدی گذشته و بعد از مدت‌ها انتظار بالاخره جدیدترین بازی آنها یعنی جوخه انتحار به شکل رسمی وارد بازار شد. این بار البته گیمرها می‌توانند در نقش شخصیت‌های منفی قرار گیرند و به دنبال از پا در آوردن اعضای لیگ عدالت بروند.

 

Hidden Through Time 2 
سازنده: Rogueside 
متوسط امتیاز: 76

Gallery 2

سال‌ها پیش که گرافیک بازی‌های ویدئویی در سطح قابل‌توجهی نبود، بسیاری از بازیساز‌ها به سراغ آثار «هیدن آبجکت» رفتند. آثاری که در آنها تنها باید یکسری اشیای خاص را در محیط پیدا کنید. با اینکه همچنان این ژانر به شکل خفیف زنده است اما قسمت دوم Hidden Through Time جان دوباره‌ای به آن داده و گیم‌پلی جذابی را ارائه می‌کند.

 

Rush 
سازنده: Ketchapp 
متوسط ااتیاز: ​10 میلیون

Gallery 3

کافیست به سرعت علاقه‌مند باشید تا Rush به راحتی مورد توجه‌تان قرار گیرد. اثری که در آن تنها نیاز است به سمت چپ یا راست حرکت کرده و موانع موجود را پشت سر بگذارید. واکنش سریع و انتخاب مسیر درست تنها عواملی هستند که شما را به چالش کشیده اما نهایتا تجربه‌ای جذاب و نفسگیر را ارائه می‌کنند.

 

Silent Hill: The Short Message 
سازنده: Konami 
متوسط امتیاز: 50

Gallery 4

در شرایطی که اکثر طرفداران «سایلنت هیل» در انتظار عرضه بازسازی قسمت دوم آن هستند، کونامی به عنوان ناشر این مجموعه اثری جدید تحت عنوان The Short Message را به شکل رایگان روی پلی‌استیشن عرضه کرد. عنوانی اول شخص و کوتاه که به هیچ‌ عنوان نتوانسته انتظارات موجود را برطرف کند.

 

Solar Smash 
سازنده: Paradyme Games 
متوسط امتیاز: 500 هزار

Gallery 5

احتمالا به منفجر کردن همه چیز فکر کرده‌اید جز سیاره‌هایی که هیچ شناختی از آنها ندارید. در Solar Smash مجموعه‌ای از قابلیت‌های مختلف در اختیارتان قرار می‌گیرد تا به شکار سیاره‌ها رفته و آنها را در جریان فرایندی که هر بار تغییر می‌کند، نابود کنید. اثری ساده اما با ایده‌ای جدید که شاید نمونه آن را جای دیگری پیدا نکنید.

 

کدخبر: ۵۵۳۴۱۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر