کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۲۷۱۳
تاریخ خبر:

برقچی نمایندگی رسمی بهترین برندهای تجهیزات شبکه و مخابرات در ایران

برقچی نمایندگی رسمی بهترین برندهای تجهیزات شبکه و مخابرات در ایران

رپورتاژ آگهی|شرکت برقچی یکی از بهترین و معتبرترین ارائه‌دهندگان تجهیزات شبکه و مخابرات در کشور است که در زمینه فروش محصولات برندهای مختلف دستی بر عرصه دارد. این شرکت با بهره‌گیری از بهترین تخصص و فناوری روز دنیا در نظر دارد تا شرایطی را برای مشتریان فراهم آورد که دامنه انتخاب بالا و متنوعی داشته باشند. کارشناسان حرفه‌ای و باتجربه مجموعه برقچی همواره پاسخگوی نیاز مشتریان و همچنین در صدد رفع هرگونه سوال و ابهام در این زمینه هستند.

برقچی تخصصی ترین فروشگاه آنلاین تجهیزات شبکه و مخابرات

 

فروشگاه آنلاین برقچی به آدرس https://barghchi.com/ در کنار توجه به کیفیت بالای محصولات و بهره‌گیری از تجهیزات کاملا استاندارد و برند خود مرجعی برای مقایسه، بررسی و همینطور آشنایی با انواع تجهیزات شبکه و مخابرات است. محصولات ارائه شده این شرکت از سوئیچ، روتر، مودم، رادیو وایرلس، کابل شبکه و اکسس پوینت گرفته تا بسیاری دیگر همگی ساخته بهترین برندهای موجود در ایران و جهان هستند. از این‌رو، در تولید یکایک آنها از نیروی حرفه‌ای و بهترین ماشین‌آلات و تجهیزات تخصصی بهره گرفته شده است که عملکرد عالی آنها را تضمین می‌کند.

بیش از ۱۰ سال سابقه و اعتبار

باید خاطر نشان کرد که این مجموعه بیش از 10 سال سابقه فروش انواع ابزار و تجهیزات شبکه دارد. اعتبار شرکت برقچی امروزه بر همگان پوشیده نیست و می‌تواند پیشینه درخشانی را ارائه دهد. این شرکت سالها است که در حوزه فروش، تأمین و همینطور واردات کالاهای تخصصی مخابرات و تجهیزات فیبرنوری فعالیت داشته و محصولات خود را با بهترین قیمت و سریعترین زمان در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

A group of people posing for a photo

Description automatically generated

خدمات و تسهیلات برقچی برای متخصصین و کارفرمایان

فروشگاه آنلاین برقچی نه تنها در زمینه فروش و ارائه تجهیزات شبکه و مخابرات دستی بر عرصه دارد بلکه خدمات و پشتیبانی مجموعه همواره برای متخصصان و کارفرمایان این حوزه در دسترس است. از پشتیبانی فروش گرفته تا تسهیلات و مشاوره پس از فروش، کارشناسان حرفه‌ای این مجموعه در صدد هستند که به بهترین وجه ممکن خدمات این شرکت را به شما عزیزان ارائه دهند. بنابراین نیروی متخصص این مجموعه جهت مشاوره و راهنمایی مشتریان همیشه حاضر به خدمت هستند.

واردات و بازرگانی تخصصی

تجهیزات شبکه و مخابرات در سال‌های گذشته به کالاهای مهم تجاری تبدیل شده‌اند که می‌توانند بستر مناسبی از اینترنت را برای مردم فراهم کنند. اما با توجه به شرایط کنونی کشور ما و تحریم‌هایی که اعمال می‌شود، هنوز هم شرکت برقچی به فعالیت خود در زمینه واردات تجهیزات تخصصی ادامه داده و جهت تأمین کالاهای مورد نیاز کارفرمایان و مصرف‌کنندگان تلاش می‌کند. از آنجایی که تقریبا تمام قطعات مورد نیاز تجهیزات شبکه در ایران به صورت واردات تهیه می‌شود، تجربه همکاری با شرکت‌های خارجی و آشنایی با شرکت‌های بازرگانی معتبر کاملا حائز اهمیت است. دقیقا این امتیازی است که مجموعه برقچی در اختیار دارد.

نمایندگی رسمی برندهای معتبر جهانی و ایرانی

مجموعه برقچی با در اختیار داشتن نمایندگی رسمی فروش تجهیزات برندهای معتبر جهان و ایران نظیر لگراند (Legrand)، تی پی لینک (TP-Link)، دی لینک (D-Link)، میکروتیک (Mikrotik)، سیسکو (Cisco) و سایرین همواره محصولات خود را با بهترین کیفیت و مطابق با بروزترین استانداردهای دنیا ارائه می‌دهد. به همین دلیل نیز قیمت نهایی محصولات آن منصفانه و متناسب با قدرت خرید مشتریان عزیز تعیین می‌شود. در عین حال، اصالت و گارانتی تمامی تجهیزات شبکه و مخابراتی آن هم تضمین شده است.

A group of logos with different names

Description automatically generated

فروش همکاری و سازمانی

برخورداری از نمایندگی رسمی برندهای تجهیزات شبکه در کنار مشتری‌مداری و قیمت مناسب برقچی موجب شده است تا این شرکت به بستر مناسبی جهت فروش عمده کالا تبدیل شود. یعنی همکاران، سازمان‌ها و کسب‌وکارهای علاقه‌مند به این حوزه می‌توانند جهت خرید عمده یا اختصاصی هر یک از محصولات برقچی آن هم با نازل‌ترین قیمت ممکن از کارشناسان فروش ما کمک بگیرند.

امکان خرید حضوری و آنلاین

مجموعه برقچی از جمله فروشگاه‌هایی است که امکان خرید حضوری و آنلاین را برای مشتریان خود فراهم می‌کند. این شرکت با دارا بودن بزرگترین وبسایت تخصصی موجود دامنه انتخاب گسترده‌ای را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد تا از هر کجای ایران که هستند بتوانند کالای مورد نیاز خود را تهیه کنند. چرا که اعتبار ما رضایت شماست.

 

کدخبر: ۵۵۲۷۱۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر