کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۲۶۱۸
تاریخ خبر:

معرفی بازی| این هفته چی بازی کنیم‌؟

معرفی بازی| این هفته چی بازی کنیم‌؟

معرفی جدیدترین بازی‌های منتشر شده در یک هفته اخیر.

روزنامه هفت صبح| هر سال شاید بیش از هزار بازی در نقاط مختلف دنیا منتشر می‌شود. بازی‌هایی که برخی از آنها را شاید حتی اسم‌شان را هم نشنوید اما مخاطب‌های خاص خود را به همراه دارند. هر هفته در بخش آتلیه ‌‌به جدیدترین بازی‌های منتشر شده در یک هفته اخیر می‌پردازیم. از آثار پرهزینه و جدی برای کنسول‌ها و کامپیوتر گرفته تا بازی‌هایی که برای پلتفرم‌های همراه منتشر می‌شوند.

 

The Last of Us Part 2 
سازنده: SCIE
متوسط امتیاز: 93

Gallery 1

چهار سال پیش بود که سونی قسمت دوم مجموعه «لست آو آس» را برای پلی‌استیشن 4 عرضه کرد و به موفقیت قابل‌توجهی رسید. حالا اما نوبت به عرضه این بازی تحسین‌شده برای پلی‌استیشن 5 رسیده. البته اگر در حال حاضر نسخه پیشین را در اختیار دارید، کافیست تا باپرداخت 10 دلار به به‌روزرسانی گرافیکی آن دسترسی پیدا کنید.

 

War Hospital 
سازنده: Brave Lamb  
متوسط امتیاز: 66

Gallery 2

پزشک‌هایی که در محیط جنگ حاضر می‌شوند، شاید یکی از سخت‌ترین وظایف ممکن را برعهده داشته باشند. حالا تصور کنید که ‌ مدیریت بیمارستانی جنگی را برعهده دارید و باید وضعیت تعداد زیادی مجروح را کنترل کنید. اثری که هرچند ایده جذابی دارد اما در اجرا نتوانسته عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد.

 

Water Sort Jigsaw 
سازنده: DoPuz 
متوسط امتیاز: 10 میلیون

Gallery 3

چند سالی از محبوبیت اولیه این نوع بازی‌ها که در آن باید معماهای رنگی را حل کنید، گذشته اما همچنان محبوبیت آنها ادامه دارد. یکی از جدیدترین بازی‌های این ژانر Water Sort Jigsaw است که سعی کرده با اضافه کردن چند المان ساده توجه مخاطب‌ها را به خود جلب کند و در انجام این کار موفق بوده.

 

Prince of Persia Lost Crown 
سازنده: Ubisoft 
متوسط امتیاز: 86

Gallery 4

بیش از یک دهه از انتشار آخرین قسمت مجموعه بازی «شاهزاده پارسی» می‌گذرد و یوبی‌سافت بالاخره نسخه دیگری از آن را روانه بازار کرد. اثری که نسبت به بازی‌های قبلی تفاوت‌های بسیاری داشته و حتی گیمر را در نقش شاهزاده قرار نمی‌دهد اما از دید گیم‌پلی نکات برجسته فراوانی داشته و البته از زبان فارسی به شکل کامل پشتیبانی می‌کند.

 

Pickle Pete 
سازنده: Fojo Apps 
متوسط امتیاز: 5 میلیون

Gallery 5

اگر سریال تلویزیونی «ریک و مورتی» را تماشا کرده باشید، ایده دیوانه‌وار تبدیل شدن شخصیت اصلی به یک خیارشور را فراموش نکرده‌اید. این ایده حالا از سوی Fojo Apps تبدیل به یک بازی کامل شده که در آن کنترل خیارشوری را  برعهده می‌گیرید که باید برای بقای خود به مبارزه با دشمنان زیادی برود.

 

کدخبر: ۵۵۲۶۱۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر