کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۱۰۴۸
تاریخ خبر:

جدیدترین مدل هونگچی در راه ایران

جدیدترین مدل هونگچی در راه ایران

هونگچی از جدیدترین مدل H۶ رونمایی کرد

هونگچی H۶ ۲۰۲۴ در مجموع با پنج تریم و با محدوده قیمتی بین ۲۴,۸۰۰ تا ۳۳ هزار دلار (معادل یک میلیارد و ۴۶۵ میلیون تا یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان) عرضه شد. به‌عنوان یک مدل فیس لیفت شده، ظاهر و قوای محرکه بدون تغییر باقی می‌مانند. تغییرات عمده در پیکربندی خودرو و تریم سطح پایه اعمال شده است.

در نمای جلو، یک جلوپنجره با عناصر ماتریسی بیشترین جلب‌توجه را دارد. لوگوی باریک عمودی و درخشان هونگچی در این بخش بسیار خودنمایی می‌کند. در نمای عقب یک درب صندوق برقی، یک اسپویلر دم اردکی و یک سیستم خروجی اگزوز دوگانه در مرکز وجود دارد.

برادر بزرگتر گران‌ترین خودروی چینی در ایران گزینه واردات؟/ عکس

هونگچی H۶ مدل ۲۰۲۴ که به‌عنوان یک سدان سایز متوسط شناخته می‌شود، دارای ابعاد ۴۹۹۰/۱۸۸۰/۱۴۵۵ میلی‌متر با فاصله بین دو محور ۲۹۲۰ میلی‌متر است. این خودرو با لاستیک‌های R۱۸ ۵۰/۲۲۵ و کالیپرهای قرمز رنگ برمبو عرضه می‌شود.

برادر بزرگتر گران‌ترین خودروی چینی در ایران گزینه واردات؟/ عکس

در فضای داخلی، چیدمان کابین به‌صورت دو رنگ بدون تغییر باقی می‌ماند، همراه با یک صفحه‌نمایش مرکزی ۱۲٫۶ اینچی، نمایشگر کیلومتر شمار ۱۲٫۳ اینچی و فرمان D کات. کل سری H۶ به سیستم شبکه هوشمند Hongqi ۳٫۰ Plus ارتقا یافته که از عملکردهایی مانند کنترل و تشخیص صدا و ناوبری سفارشی پشتیبانی می‌کند. پکیج پیشرفته کمکی راننده به‌صورت سفارشی نیز موجود است.

برادر بزرگتر گران‌ترین خودروی چینی در ایران گزینه واردات؟/ عکس

علاوه بر این، کل تریم‌ها به‌صورت استاندارد با نورپردازی محیطی ۲۵۳ رنگ، نظارت بر فشار باد لاستیک‌ها، سنسورهای پارک جلو و عقب، کروز کنترل، کیسه‌های هوای جلو و جانبی، گرم‌کن آینه‌های خارجی و صندلی‌های اسپرت عرضه می‌شود. تریم قوی‌تر مجهز به فرمان فیبر کربنی همراه با چرم و جیر و گرم‌کن، هدآپ دیسپلی ۱۰٫۹۸ اینچی، سیستم صوتی Dynaudio با ۱۲ بلندگو، ماساژور صندلی راننده و گرم‌کن صندلی‌های عقب و... است.

هونگچی H۶ ۲۰۲۴ همچنان از یک موتور ۲ لیتری توربو در جلو همراه با گیربکس ۸ سرعته AT استفاده می‌کند. این موتور دارای حداکثر قدرت ۲۲۱ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۳۴۰ نیوتن متری، شتاب صفر تا صد ۷٫۸ ثانیه‌ای و مصرف سوخت ۶٫۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است. پیشرانه قدرتمندتر دارای ۲۴۸ اسب بخار قدرت و ۳۸۰ نیوتن متر گشتاور، شتاب صفر تا صد ۶٫۸ ثانیه‌ای و مصرف سوخت ۶٫۵۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است.

 

منبع: خبرآنلاین
کدخبر: ۵۶۱۰۴۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر