کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۶۰۶۰
تاریخ خبر:

جزئیات تازه از حادثه انفجار در کوره آجرپزی مرودشت

جزئیات تازه از حادثه انفجار در کوره آجرپزی مرودشت

توضیحات یک منبع کارگری در شهرستان مرودشت در ارتباط با حادثه صبح روز جمعه (۲۴ فروردین ماه) که منجر به مصدومیت ۱۰ کارگر شد

صبح جمعه ۲۴ فروردین‌ماه در کوره آجرپزی روستای کوشک در شهرستان مرودشت انفجار شدیدی رخ داد که موجب مصدومیت ۱۰ نفر از کارگران تبعه افغانستان شد. در این انفجار ۶ نفر دچار سوختگی شدید شدند و یک نفر هم به دلیل موج انفجار دچار شکستگی در ناحیه سر شد.

 

یک منبع کارگری درباره جزئیات بیشتر حادثه کوره آجر پزی مرودشت گفته است: حادثه دریک کوره آجر پزی در روستای «کوشک» شهرستان مرودشت واقع در استان فارس رخ داده که در مورد محل وقوع و علت حادثه اطلاع‌رسانی درستی نشده بود.

او با بیان اینکه این واقعه در محل استراحتگاه کارگران رخ داده که در اخبار اولیه انفجار کوره آجر پزی اعلام شده بود، در تشریح علت حادثه گفت: هرچند دلیل اصلی وقوع حادثه از سوی کارشناسان در حال بررسی است اما طبق گزارش‌های اولیه این حادثه در نتیجه نشتی گاز و همزمان با روشن شدن کلید برق برای روشنایی لامپ رخ داده است.

به گفته او؛ همه ده مصدوم حادثه از کارگران تبعه کشور افغانستان هستند که بلافاصله بعد از حادثه از سوی امدادگران به بیمارستان شهید مطهری مرودشت منتقل شدند اما وضعیت ۶ نفر از آن‌ها وخیم است که گفته می‌شود با بالگرد به بیمارستان سوختگی شیراز منتقل شده‌اند.

 

منبع: ایلنا
کدخبر: ۵۵۶۰۶۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر