کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۳۷۴۰
تاریخ خبر:

انفجار خط انتقال گاز با اقدامی خرابکارانه +جزئیات

انفجار خط انتقال گاز با اقدامی خرابکارانه +جزئیات

یک‌ مقام مسئول، انفجارهای خط لوله سراسری گاز را تروریستی و خرابکارانه خواند. بررسی‌ها در مورد علت حادثه ادامه دارد

ساعت یک بامداد امروز چهارشنبه، صدای انفجار مهیبی در بروجن به گوش رسید که باعث وحشت مردم شد.فرماندار شهرستان بروجن از وقوع انفجار در خط لوله گاز فشار قوی سراسری در گردنه حلوایی این شهرستان خبر داد. خط گازی که منفجر شد، شریان اصلی انتقال گاز طبیعی از پالایشگاه‌های خلیج فارس به سمت شهرهای بزرگ از جمله تهران، اصفهان و مشهد است. 

سعید عقلی، مدیر مرکز راهبری شبکه گاز کشور می‌گوید: با آمادگی تیم‌های عملیاتی شرکت و حضور در محل وقوع حادثه انفجار خط لوله سراسری، آتش‌سوزی مهار شد و عملیات بازسازی خط لوله و بازگرداندن آن به سرویس در سریع‌ترین زمان ممکن در دستور کار است. فعلا موفق شده‌ایم شبکه گاز را در تمام شهرها و روستاها پایدار نگه داریم البته بخشی از روستاهای استان اصفهان که نزدیک این خط هستند دچار افت فشار و قطعی گاز هستند که با هماهنگی مدیریت بحران استان اصفهان، در حال تأمین سوخت مایع و گاز مایع (ال‌پی‌جی) برای مردم منطقه هستیم.

گزارش‌ها نشان می‌دهند، انفجارها در دو نقطه (شهرستان بروجن استان چهارمحال و بختیاری و صفاشهر استان فارس) رخ داده است.  در اثر این انفجار به کسی آسیبی نرسیده است و همکاران شرکت ملی گاز در حال مدیریت موضوع و تعمیر خط لوله و بازگرداندن خط لوله به مدار سرویس هستند.

شرکت ملی گاز، از مردم خواسته با مدیریت مصرف گاز به تامین پایدار گاز در سه استان اصفهان، یزد و چهارمحال‌و‌بختیاری کمک کنند.

کدخبر: ۵۵۳۷۴۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر