کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۱۹۳۱
تاریخ خبر:

حمله مرگبار به زوج جوان در پارک نهج‌البلاغه

حمله مرگبار به زوج جوان در پارک نهج‌البلاغه

عاملان جنایت بعد از وارد کردن ضربات چاقو به مرد جوان از صحنه گریختند.

روزنامه هفت صبح| غروب یکشنبه سوم دی‌ماه زن و مرد جوانی در پارک نهج‌البلاغه واقع در غرب تهران در حال ورزش کردن بودند. در تاریکی حوالی 9 شب و با توجه به سرمای هوا تنها کسی که به‌جز زوج جوان در پارک قدم می‌زد، نگهبان پارک بود. در همین حال ناگهان 4 مرد جوان چاقو به‌دست به سمت مرد جوان در حال ورزش حمله کردند و او را به‌شدت مجروح کرده و از مهلکه گریختند.

صدای جیغ‌های ممتد زن جوان تمام پارک را پر کرده بود و نظر رهگذران را جلب کرد. با تماس تلفنی عابران، بلافاصله امدادگران اورژانس از راه رسیدند و مرد جوان را به بیمارستان منتقل کردند. در همین حال ماموران کلانتری مرزداران نیز در محل وقوع حادثه حاضر شدند و اظهارات زن جوان را صورتجلسه کرده و شکایت او را ثبت کردند تا در جریان رسیدگی قرار بگیرد.

زن جوان در اولین اظهارات خود گفت: «من و نامزدم برای ورزش کردن به این پارک آمده بودیم. خیلی شب‌ها پیش می‌آید که در همین ساعت‌ها به این پارک می‌آییم تا در زمان خلوتی پارک بتوانیم ورزش کنیم. امشب اصلا نفهمیدم این چهار مرد یکدفعه از کجا سر و کله‌شان پیدا شد.

در یک چشم بر‌هم زدن وقتی به خودم آمدم که آنها داشتند به سمت ما حمله می‌کردند. در ابتدا من این‌قدر ترسیده بودم که انگار زبانم بند آمده بود. فقط متوجه شدم که آن چند نفر به نامزدم می‌گفتند که گوشی‌اش را به آنها بدهد.

اما وقتی با مقاومت نامزدم مواجه شدند چاقو کشیدند و چند ضربه به او زدند که همین باعث شد نامزدم غرق در خون روی زمین بیفتد.» اقدامات درمانی جهت نجات جان مضروب در بیمارستان آغاز شد اما شدت جراحات و خونریزی به حدی زیاد بود که تلاش کادر درمان موثر واقع نشد و صبح روز دوشنبه 4 دی ماه مرد جوان به کام مرگ فرو رفت.

جزئیات قتل مرد جوان در پارک 
به این ترتیب رسیدگی به پرونده وارد فاز جنایی شد و محمدمهدی براعه بازپرس کشیک قتل تهران به همراه تیم جنایی و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران و همچنین تیم تشخیص هویت در سردخانه بیمارستان بالای سر جسد حاضر شدند و بررسی‌های ابتدایی را آغاز کردند.

در حالی که جسد با دستور بازپرس جنایی برای انجام معاینات و آزمایشات لازم به پزشکی قانونی منتقل شد، نامزد مقتول و نگهبان پارک بار دیگر هدف تحقیقات جنایی قرار گرفتند. نگهبان پارک در جلسه بازجویی گفت:

«من در حال قدم زدن در پارک بودم که ناگهان سر و صدای زوج جوان را شنیدم. وقتی به سمت آنها برگشتم دیدم که هدف حمله 4 مرد ناشناس قرار گرفته‌اند. در ابتدا با توجه به صحبت‌های آنها تصور می‌کردم که با هم چشم در چشم شده‌اند و کارشان در دعوا بالا گرفته است. آنها خیلی سریع چاقو کشیدند و از مهلکه فرار کردند.»

نامزد مرد جوان اظهارات قبلی خود را تکرار کرد و برخلاف نگهبان پارک انگیزه عاملان جنایت را گوشی‌قاپی عنوان کرد.بنابراین رسیدگی به این پرونده تا پیدا شدن ردی از عاملان جنایت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران قرار دارد.

کدخبر: ۵۵۱۹۳۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر