کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۸۳۳۵
تاریخ خبر:

شرکت عالیفرد صادرکننده نمونه ملی ۱۴۰۳

شرکت عالیفرد صادرکننده نمونه ملی 1403

شرکت عالیفرد (سن ایچ) در بزرگداشت روز ملی صادرات، طی مراسمی که از سوی سازمان توسعه تجارت ایران در بیست و نهم مهرماه برگزار شد، به‌عنوان صادرکننده نمونه ۱۴۰۳ انتخاب و مفتخر به دریافت لوح و تندیس این عنوان شد

رپورتاژآگهی - شرکت عالیفرد (سن ایچ) در بزرگداشت روز ملی صادرات، طی مراسمی که از سوی سازمان توسعه تجارت ایران در بیست و نهم مهرماه برگزار شد، به‌عنوان صادرکننده نمونه ۱۴۰۳ انتخاب و مفتخر به دریافت لوح و تندیس این عنوان شد.

سازمان توسعه تجارت ایران در راستای تحقق اهداف صادراتی و ارج نهادن به تلاش‌های فعالان عرصه صادرات غیرنفتی، این مراسم را با حضور دکتر مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور، محمد اتابک وزیر صمت و نمایندگان صادرکنندگان برتر و ممتاز ملی در محل سالن اجلاس سران در تهران برگزار نمود. شرکت عالیفرد با توجه به ارزیابی‌های انجام شده و با احراز شاخص‌های لازم موفق شد برای سومین بار عنوان صادرکننده نمونه سال را از آن خود کند. این شرکت با قدمتی حدود نیم‌قرن، پیشرو در صنعت نوشیدنی است و توانسته طی سال‌ها تجربه در این صنعت، مرزهای حضور محصولات خود را گسترش داده و به 5 قاره جهان صادرات داشته باشد.

طبق معیارهای سازمان توسعه تجارت، شرکت‌هایی که ارزش‌افزوده بالاتری خلق می‌کنند و در شاخص‌های جهانی درجه پیچیدگی و فناوری بیشتری در تولید به کار برده‌اند در زمره صادرکنندگان نمونه قرار می‌گیرند. همان‌طور که این سازمان بیان کرده است؛ صادرات غیرنفتی به‌عنوان رکن مهم اقتصادی و مسیر گسترش و پایداری تجارت خارجی و موتور محرکه تولید، نقش بی‌بدیلی را در رشد پایدار، بالندگی اقتصادی و توسعه همه‌جانبه کشور ایفا می‌کند. بی‌تردید خدمات جهادگران این عرصه، در تحقق آینده‌ای روشن، پر امید و قدرتمند برای ایران عزیزمان متجلی خواهد بود.

 

 

کدخبر: ۵۶۸۳۳۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر