کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۸۲۲۳
تاریخ خبر:

تبلیغات فروش ساعت، ۶ ایده برای فروش بیشتر

تبلیغات فروش ساعت، 6 ایده برای فروش بیشتر

دنیای ساعت‌ها دنیای شگفت‌انگیزی است. ساعت‌های اصل، ساعت‌های آنتیک، ساعت‌های خاص، ساعت‌های هوشمند، ساعت‌های رومیزی یا دیواری هرکدام مشتریان خاص خودشان را دارند

رپورتاژآگهی - اگر صاحب یک ساعت‌فروشی هستید یا فروشگاه آنلاین ساعت دارید، برای تبلیغات فروش ساعت باید سراغ استراتژی‌های مناسب بروید. تناسب داشتن این استراتژی‌ها با مدل فروشگاه و نوع کسب‌وکار شما مهم‌ترین نکته‌ای است که باید در نظر بگیرید. در ادامه این مقاله قصد داریم درباره نکات تبلیغ برای فروش ساعت‌ صحبت کنیم.

6 ایده برای تبلیغات فروش ساعت

برای تبلیغات فروش ساعت می‌توانید به دو شیوه اقدام کنید. شیوه اول تبلیغ ساعت به‌صورت آنلاین است. در حال حاضر تبلیغات آنلاین سهمی 68 درصدی از بودجه تبلیغات کسب‌وکارها دارد. این عدد نشان می‌دهد که تبلیغات اینترنتی برای فروش ساعت چقدر می‌تواند کاربرد داشته باشد. شیوه دوم تبلیغات هم مربوط به انواع روش‌های بازاریابی و تبلیغات آفلاین یا سنتی می‌شود. در ادامه درباره بهترین ایده‌های تبلیغات ساعت بحث می‌کنیم.

1.تبلیغات فروش ساعت در گوگل

خیلی از کاربران وقتی قصد خرید ساعت را داشته باشند، ابتدا سراغ گوگل می‌روند و اصطلاحاتی مثل «خرید ساعت»، «خرید ساعت هوشمند» و... را جستجو می‌کنند. اگر فروش ساعت را از طریق وب‌سایت انجام دهید، می‌توانید این دست کاربران را نیز هدف‌گیری کنید. برای اینکه در فهرست نتایج گوگل رتبه بگیرید، باید سراغ سئوی وب‌سایت بروید که یک راهکار بلندمدت است؛ اما راهکار دیگری هم برای قرار گرفتن در فهرست نتایج وجود دارد.

سئو و گوگل ادز در فروش ساعت

به گفته‌ وب‌سایت ادزینو:

اگر در جستجوی یک راهکار سریع‌تر هستید، چاره کار رفتن به سراغ تبلیغ در صفحه نتایج گوگل است. در این سبک از تبلیغات گروه کلمات هدف خود را مشخص می‌کنید. سپس بر اساس همین گروه کلمات تبلیغات خود را به اجرا در می‌آورید. با این کار اگر کاربران کلمات کلیدی مدنظر شما را جستجو کنند، با تبلیغات وب‌سایت روبرو می‌شوند.

لیست کلمات کلیدی پیشنهادی برای فروش ساعت

اگر در پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب برای تبلیغات فروش در تبلیغات گوگل ادز ساعت نمی‌دانید از کجا شروع کنید، از کلمات زیر کمک بگیرید:

  • فروش ساعت
  • خرید ساعت ارزان
  • خرید ساعت اصل در (تهران، اصفهان و...)
  • خرید ساعت طرح اصل
  • خرید ساعت طرح اصل در (تهران، اصفهان و...)
  • خرید ساعت ارزان در (تهران، اصفهان و...)
  • خرید ساعت هوشمند
  • خرید ساعت هوشمند ارزان
  • خرید ساعت هوشمند در (تهران، اصفهان و...)
  • و...

2.تبلیغات در اینستاگرام برای فروش ساعت

اینستاگرام یک بازار بزرگ است. تقریباً هرکس که صاحب گوشی هوشمند باشد، از اینستاگرام هم استفاده می‌کند و روزانه چند دقیقه‌ای را در این شبکه اجتماعی می‌گذراند. به همین دلیل بسیاری از آنلاین شاپ‌ها و کسب‌وکارها در اینستاگرام حضور فعال دارند. شما نیز اگر در جستجوی بهترین تبلیغات فروش ساعت هستید، می‌توانید روی این پلتفرم حساب باز کنید.

تبلیغات ساعت در اینستاگرام

بهترین ایده برای تبلیغات ساعت در اینستاگرام رفتن به سراغ اینفلوئنسر مارکتینگ است. وب‌سایت دفتر شما اینفلوئنسر مارکتینگ را این‌گونه توضیح می‌دهد:

اینفلوئنسرهای شبکه‌های اجتماعی افرادی هستند که به دلیل دانش و تخصصی که بر موضوعی خاص دارند برای خودشان شهرت ساخته‎‌اند. آن‌ها پست‌هایی راجع به آن موضوع در کانال‌های شبکه‌های اجتماعی می‌سازند. سپس با افراد علاقه‌مند تعامل برقرار می‌کنند. برندها اینفلوئنسرهای شبکه‌های اجتماعی را دوست دارند؛ چون می‌توانند ترند بسازند و دنبال کنندگان خود را تشویق به خرید محصولاتی نمایند که آن‌ها تبلیغ می‌کنند.

شما نیز اگر اینفلوئنسرهایی که در حوزه‌هایی مرتبط با ساعت فعالیت می‌کنند را پیدا کنید، می‌توانید به شکل‌های مختلف با آن‌ها همکاری داشته باشید.

3.تبلیغات کلیکی آنلاین برای فروش ساعت

راهکار بعدی برای تبلیغات فروش ساعت، استفاده از خدمات تبلیغات کلیکی است. در ایران تبلیغات کلیکی را بیشتر با یکتانت می‌شناسند. برای آشنایی با این استراتژی متن زیر را از وب‌سایت همین برند بخوانید:

تعریف تبلیغات کلیکی خیلی ساده است: یک مدل تبلیغات که تبلیغ ‌دهنده به‌ازای هر کلیک کاربر روی تبلیغات خود به ناشر (نمایش‌دهنده تبلیغ) پول می‌دهد. نام دیگر آن یعنی PPC که مخفف Pay Per Click است، بین ما مارکترها زیاد شنیده می‌شود. به همین دلیل است که برخی آن را با پرداخت به‌ازای کلیک می‌شناسند.

متداول‌ترین روش در تبلیغات کلیکی، انتشار بنرهای تبلیغاتی آنلاین در وب‌سایت‌های پربازدید است. به‌عنوان مثال خبرگزاری‌ها یا وب‌سایت‌های دانلود موسیقی و فیلم گزینه‌های خوبی برای تبلیغات بنری آنلاین هستند. به کمک این استراتژی می‌توانید برای فروش ساعت هم تبلیغ کنید. خصوصاً اگر یک وب‌سایت فروشگاهی دارید.

4.ثبت اطلاعات فروشگاه ساعت در گوگل

اگر صاحب فروشگاه حضوری انواع ساعت هستید، می‌توانید برای تبلیغات فروش ساعت، اطلاعات فروشگاهتان را در گوگل ثبت کنید.در ثبت لوکیشن فروشگاه می‌توانید اطلاعاتی مثل تصاویر فروشگاه، شماره تماس، آدرس، وب‌سایت و... را نیز اضافه کنید. هدف از این تبلیغات جذب مشتریان حضوری است.

ساعت فروشی

5.تبلیغات ویدئویی برای فروش ساعت

برای اینکه ویژگی‌های ساعت‌های خاص را نشان دهید، هیچ چیزی بهتر از تولید محتوای ویدئویی نیست. نکته اینجاست که از این ویدئوها برای تبلیغات فروش ساعت هم می‌توانید استفاده کنید. پلتفرم‌های زیادی هستند که امکان پخش تبلیغات ویدئویی را دارند. برای مثال در ایران پلتفرم‌های آپارات، فیلیمو، نماوا و... گزینه‌های خوبی برای این سبک از تبلیغات هستند. در بین پلتفرم‌های خارجی هم یوتیوب مسلماً بهترین گزینه است.

6. تبلیغات آفلاین برای ساعت فروشی

با اینکه بخش عمده‌ای از تبلیغات امروزه در بستر اینترنت انجام می‌شود، اما همچنان روش‌های تبلیغات آفلاین هم کاربردهای مختلفی دارند و در جای مناسب قابل استفاده هستند. البته خیلی از روش‌های تبلیغات آفلاین چون هزینه زیادی دارند، کمتر توسط کسب‌وکارهای کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای مثال اجاره یک بیلبورد در تهران و کلان‌شهرها حدود 100 میلیون هزینه دارد؛ که برای یک کسب‌وکار کوچک معقولانه نیست؛ اما اگر یک برند معتبر در فروش ساعت هستید، می‌توانید سراغ این گزینه هم بروید. البته نگران نباشید. برای فروشگاه‌های کوچک‌تر و محلی هم روش‌های مناسبی برای تبلیغات آفلاین وجود دارد. برای مثال موارد زیر را می‌توان نام برد:

  • تبلیغات ساعت در متروی تهران
  • چاپ و پخش تراکت‌های تبلیغاتی
  • چاپ هدایای تبلیغاتی فصلی
  • اجرای تبلیغات بیلبوردی در شهرهای کوچک
  • اجاره استیشن‌ بوردها و یا تبلیغ در ایستگاه‌های اتوبوس واحد
  • تبلیغات در فروشگاه‌های زنجیره‌های و مراکز پر رفت‌وآمد
  • دیوارنویسی
  • تبلیغات چریکی برای فروش
  • تبلیغات روش عرشه پل‌های شهرداری
  • و...

چگونه در فروش ساعت موفق شویم؟

علاوه بر آشنایی با ایده‌ها و راهکارهای تبلیغات فروش ساعت باید نکات ریزی را نیز رعایت کنید. در ادامه به این نکات اشاره می‌کنیم:

1.مخاطب هدف کسب و کارتان را بشناسید. برای مثال خریداران ساعت هوشمند بیشتر نسل Z و Y هستند؛ یا ساعت‌های اصل را فقط طبقه‌ی خاصی از مردم می‌پسندند. شناخت مخاطب به شما در تولید محتوای بهتر کمک می‌کند.

2. در کنار ساعت‌های خاص و اصل، محصولات ارزان هم داشته باشید. به این شکل ارزش ساعت‌های گران‌ترتان بهتر به چشم می‌آید. علاوه بر این خیلی از کاربران هم ممکن است به‌خاطر شرایط اقتصادی به دنبال گزینه‌های ارزان‌تر باشند.

3.با مشتریان خود تعامل داشته باشید. به آن‌ها برای خرید ساعت مشاوره رایگان دهید. به سوالات و نگرانی‌های آن‌ها توجه کنید. یاری کردن مشتریان در خرید باعث جلب اعتماد و فروش راحت‌تر می‌شود.

سخن آخر

تبلیغات فروش ساعت به شکل‌های مختلفی قابل اجرا است. برای مثال اگر می‌خواهید در بستر اینترنت تبلیغ کنید، می‌توانید سراغ تبلیغ در موتورهای جستجو، اینفلوئنسر مارکتینگ، تبلیغات بنری آنلاین و تبلیغات ویدئویی بروید. برای اجرای کمپین‌های محیطی هم می‌توانید گزینه‌هایی مثل اجاره استیشن‌ بورد، تبلیغ روش عرشه پل‌ها، دیوارنویسی، تبلیغ در مکان‌های پر رفت‌وآمد یا تبلیغ در مترو و اتوبوس‌های شهری را انتخاب کنید. اگر درباره تبلیغات ساعت سوال دیگری دارید، در کامنت‌ها پاسخگوی شما هستیم.

کدخبر: ۵۶۸۲۲۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر