کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۸۰۹۳
تاریخ خبر:

مزایای خرید لپ تاپ استوک مایکروسافت

مزایای خرید لپ تاپ استوک مایکروسافت

مایکروسافت به عنوان سازنده سیستم عامل ویندوز شناخته شده است. اگرچه از دهه 1980 تجهیزات جانبی رایانه را تولید کرده است، اما خط رایانه های شخصی سرفیس آن نسبتاً جدید است و اولین دستگاه آن در سال 2012 عرضه شد. دستگاه‌هایی با ویژگی‌های منحصربه‌فرد، مانند صفحه‌کلید سرفیس لپ‌تاپ با پوشش آلکانترا و صفحه‌نمایش جداشدنی سرفیس بوک

رپورتاژآگهی - برای خرید لپ تاپ استوک مایکروسافت باید بدانید که این برند خط تولید نسبتاً کوچکی دارد که تقریباً فقط بر روی بهره‌وری و دستگاه‌های مصرف رسانه تمرکز دارد. لپ‌تاپ‌های آن معمولاً خوش ساخت هستند و تجربه کاربری بسیار خوبی را ارائه می‌دهند، اما گران‌تر از مدل‌های مشابه دیگر برندها هستند.

مزایای خرید لپ تاپ مایکروسافت

خرید لپ‌تاپ‌ استوک مایکروسافت یا دستگاه‌های سرفیس به صورت آکبند و خرید لپ تاپ استوک در دسترس هستند که دارای مزایای زیادی هستند، از جمله:

امنیت لپ تاپ مایکروسافت

لپ‌تاپ‌های مایکروسافت با در نظر گرفتن امنیت طراحی شده‌اند و دارای اقدامات حفاظتی داخلی و امنیت مبتنی بر ابر هستند. کاربران همچنین می توانند بدون رمز عبور با استفاده از تشخیص چهره Windows Hello یا شناسه اثر انگشت وارد شوند.

سهولت استفاده با خرید لپ تاپ مایکروسافت

دستگاه‌های سرفیس به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که راه‌اندازی و استفاده آسانی داشته باشند و برنامه‌هایی مانند Microsoft 365 و Windows 11 قبلاً نصب شده‌اند.

عمر باتری لپ تاپ های مایکروسافت

دستگاه‌های مایکروسافت باتری‌های بادوام دارند و با خرید لپ تاپ مایکروسافت یا خرید لپ تاپ استوک مایکروسافت می توانید از باتری قدرتمند ان بهره مند شوید.

قابلیت اتصال در لپ تاپ مایکروسافت

برخی از دستگاه‌های سرفیس دارای قابلیت‌های شبکه LTE پیشرفته هستند که به کاربران اجازه می‌دهد بدون کابل اترنت یا اتصال Wi-Fi به اینترنت متصل شوند.

صفحه لمسی برخی لپ تاپ های مایکروسافت

در خرید لپ تاپ های استوک، لپ‌تاپ‌های لمسی برای متخصصان طراحی، معماری و مراقبت‌های بهداشتی مفید هستند، زیرا به کاربران اجازه می‌دهند با استفاده از قلم یا انگشتان خود مستقیماً با کار خود تعامل داشته باشند.

بازی در لپ تاپ های مایکروسافت

دستگاه‌های Surface 2-in-1 با نمایشگرهایی با وضوح بالا، پردازنده‌های پاسخ‌گو و باتری‌های بادوام برای بازی ایده‌آل هستند.

دوربین های قوی با خرید لپ تاپ مایکروسافت

برخی از دستگاه‌های Surface دارای دوربین‌های تقویت‌شده با هوش مصنوعی با ویژگی‌هایی مانند تماس چشمی، فیلترهای خلاقانه و تاری پرتره هستند.

لپ تاپ سرفیس

چرا خرید لپ تاپ استوک از برند مایکروسافت ارزش بالایی دارد؟

مایکروسافت یکی از بزرگ‌ترین و شناخته‌شده‌ترین کمپانی‌ها در دنیای فناوری به حساب می‌آید که نام آن بیشتر با نرم‌افزارهای قدرتمند مانند ویندوز و آفیس گره خورده است. اما فعالیت‌های این کمپانی به طراحی و عرضه نرم‌افزار محدود نشده و در زمینه تولید محصولات سخت‌افزاری مانند لپ تاپ نیز فعالیت چشمگیری دارد. لپ تاپ‌ مایکروسافت که با نام تجاری سرفیس شناخته می‌شوند یکی از محصولات قدرتمند در این حوزه به حساب می‌آیند که به دلیل نوع طراحی و کارایی از طرفداران زیادی برخوردار هستند. به گونه ای که بسیاری از افراد در صورت نداشتن بودجه متناسب با خرید لپ تاپ مایکروسافت نو و آکبند، اقدام یه خرید لپ تاپ استوک از این برند می کنند.

یکی از ویژگی‌هایی که باعث محبوبیت لپ تاپ‌ها در بین کاربران شده است، قابلیت پرتابل بودن آن است به طوری که کاربران می‌توانند آن را در مکان‌های مختلف به منظور انجام امور به همراه داشته باشند. سیستم عامل ویندوز محصولی از شرکت مایکروسافت است که بر روی بیش از 90 درصد سیستم‌های کامپیوتری در جهان اجرا می‌شود و به همین دلیل لپ تاپ‌های ویندوزی نیز از محبوبیت زیادی برخوردار هستند. به گونه ای که خرید لپ تاپ استوک مایکروسافت مورد استقبال بالای کاربران و اجرای فرایندهای تحلیلی دقیق قرار گرفته است.شما میتوانید با خرید مودم مبین نت و اتصال آن به لپ تاپ سرفیس خود، یک وب گردی تمام عیار را تجربه کنید.

سرفیس با طراحی مینیمال و بدنه تمام فلزی خود، ظاهری بسیار زیبا و لوکس دارد. وزن کم و ضخامت متناسب این لپ تاپ های مایکروسافت ، حمل و نقل این دستگاه را بسیار آسان کرده است و به همین دلیل تقاضای خرید لپ تاپ مایکروسافت چه به صورت اکبند و چه خرید لپ تاپ استوک بسیار افزایش یافته است. تنوع رنگ بندی جذاب شامل نقره ای، بنفش، آبی کبالت و طلایی گرافیتی نیز به کاربران امکان می دهد تا دستگاهی متناسب با سلیقه خود انتخاب کنند. سرفیس ها با سیستم عامل ویندوز جدید عرضه می شوند که به طور خاص برای دانش آموزان، معلمان و کاربران خانگی طراحی شده است. این سیستم عامل، محیطی امن و کاربرپسند را فراهم کرده و به کاربران امکان می دهد تا به راحتی به انجام کارهای روزمره خود بپردازند.

کدخبر: ۵۶۸۰۹۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر