کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۲۱۸۳
تاریخ خبر:

راه‌اندازی امکان پرداخت اقساط آنلاین در دیجی‌شهر

راه‌اندازی امکان پرداخت اقساط آنلاین در دیجی‌شهر

دیجی‌شهر در نظر دارد تا در راستای سهولت تجربه کاربران و پرداخت راحت‌تر اقساط، امکان پرداخت آنلاین اقساط را به‌زودی فراهم کند. دیجی‌شهر یک فروشگاه آنلاین برای خرید اعتباری کالا تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان است که از مزیت‌های آن می‌توان به امکان پرداخت اقساط تا ۶۰ ماه، دریافت اعتبار بدون پیش پرداخت و امکان خرید اعتباری انواع کالا از جمله لوازم دیجیتال، گوشی موبایل، لوازم‌خانگی، طلا و زیورآلات، موتورسیکلت و … اشاره کرد.

به گزارش روابط عمومی دیجی‌شهر، این شرکت در نظر دارد تا برای سهولت دسترسی کاربران، امکان پرداخت اقساط را برای کاربرانی که از این فروشگاه اعتبار دریافت کرده‌اند، فراهم کند.

اکنون کاربران این فروشگاه می‌توانند به دو روش شارژ حساب بانک شهر خود و برداشت خودکار یا با استفاده از اپلیکیشن همراه شهر پلاس اقساط اعتبار دیجی‌شهر را  پرداخت کنند.

با راه‌اندازی امکان پرداخت آنلاین اقساط، کاربران می‌توانند با همه کارت‌های بانکی اقساط خود را پرداخت کنند. به‌علاوه امکان پرداخت بخشی از اقساط را نیز خواهند داشت.

کاربران با استفاده از این امکان می‌توانند اطلاعات دقیقی از جزئیات اقساط مثل کل مبلغ تسویه شده و تعداد و مبلغ اقساط باقی‌مانده را مشاهده کنند.

دیجی‌شهر در نظر دارد تا با راه‌اندازی این امکان هم به تجربه بهتر و ساده‌تر پرداخت اقساط برای مشتریان کمک کند و از سوی دیگر، درصد پرداخت‌های معوق را با افزایش سهولت پرداخت کاهش دهد.

 

کدخبر: ۵۶۲۱۸۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر