کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۲۰۷۸
تاریخ خبر:

تدوین استراتژی و کانسپت حضور برند سرمایکس در نمایشگاه الکامپ توسط پلاتین

تدوین استراتژی و کانسپت حضور برند سرمایکس در نمایشگاه الکامپ توسط پلاتین

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ با حضور شرکت‌ها و برندهای برتر فناوری اطلاعات و ارتباطات در تیر ماه ۱۴۰۳ برگزار شد. یکی از نقاط برجسته این رویداد، حضور آژانس ارتباطات و بازاریابی پلاتین بود که غرفه‌ای منحصربه‌فرد برای برند سرمایکس طراحی و اجرا کرد. سرمایکس، به‌عنوان بزرگ‌ترین و باسابقه‌ترین صرافی ارز دیجیتال در ایران(حوزه فینتک)، با استفاده از خدمات آژانس پلاتین توانست حضور چشمگیری در این نمایشگاه داشته باشد.

آژانس ارتباطات و بازاریابی پلاتین با تحلیل دقیق بازار ارز دیجیتال و شناخت چالش‌های موجود، استراتژی جامعی برای سرمایکس تدوین کرد. محور اصلی این استراتژی، نمایش اعتماد کاربران به سرمایکس بود که به عنوان بزرگ‌ترین سرمایه این شرکت محسوب می‌شود. با توجه به اهمیت شفافیت در جلب اعتماد، دپارتمان خلاقیت پلاتین ایده‌ای مبتنی بر شفافیت را توسعه داد.

در کمتر از ده روز، پلاتین توانست غرفه‌ای منحصربه‌فرد برای سرمایکس طراحی و اجرا کند. این غرفه با استفاده از عنصر شیشه، نماد شفافیت، و طراحی دایره‌ای بزرگ در وسط غرفه که نشان‌دهنده اتحاد و اعتماد بود، توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب کرد. این دایره به عنوان اتاق VIP غرفه عمل می‌کرد که جلسات مهم در آن برگزار می‌شد.

تدوین استراتژی و کانسپت حضور برند سرمایکس در نمایشگاه الکامپ توسط پلاتین

به گفته فرشاد پورصادق، مدیرعامل و بنیان‌گذار آژانس ارتباطات و بازاریابی پلاتین، در این پروژه سعی شد هدف اصلی برند به صورت ملموس در یکی از مهم ترین نقاط تماس برند یعنی غرفه و رسانه ها نمایش داده شود.

برای جذب کاربران جدید، پلاتین بازی‌ای متناسب با فضای رمزارزها طراحی کرد که بازدیدکنندگان با پیروزی در آن، جایزه‌ای به صورت رمزارز دریافت می‌کردند. همچنین، کارت‌های شفاف با مقداری رمزارز به بازدیدکنندگان خاص اهدا شد که آن‌ها را به کاربران جدید سرمایکس تبدیل می‌کرد. تمامی اقدامات یکپارچه طراحی و اجرا شده توسط آژانس پلاتین، ویژگی‌های اصلی سرمایکس یعنی اعتماد و شفافیت را در ذهن بازدیدکنندگان غرفه ثبت کرد. این موفقیت، رضایت کامل سرمایکس از همکاری با پلاتین را به همراه داشت و این آژانس را به عنوان یکی از برترین‌های حوزه ارتباطات و بازاریابی در نمایشگاه الکامپ معرفی کرد.

 

کدخبر: ۵۶۲۰۷۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر