کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۰۲۹۹
تاریخ خبر:

سرمایه گذاری با سود ۵۰ درصد

سرمایه گذاری با سود 50 درصد

امروزه که تورم به سرعت در حال افزایش است و قیمت همه چیز روز به روز چندین برابر می‌گردد، سرمایه گذاری با سود بالا یکی از راهکارهای حفظ ارزش دارایی است. اما بهترین سرمایه گذاری با سود ۵۰ درصد یا سود بالا کدام است؟

رپورتاژ آگهی| اگر بخواهیم بهترین سرمایه گذاری را پیش گویی کنیم بهتر است ابتدا به آمار سال گذشته سری بزنیم و بهترین گزینه های سرمایه گذاری را با هم مرور کنیم. بهترین گزینه های سرمایه گذاری در سال ۱۴۰۲ عبارت بودند از

  • طلا
  • دلار
  • خودرو
  • ملک
  • بورس و صندوق سرمایه گذاری
  • سپرده بانکی

اگر بخواهیم هر روش سرمایه گذاری را به طور مفصل بررسی کنیم و با سرمایه گذاری با سود بالا مقایسه کنیم:

  1. دلار که یکی از پر طرفدارترین گزینه های سرمایه گذاری است ابتدای سال ۱۴۰۲ را با قیمت ۵۰ هزار تومان شروع کرد و در انتهای سال به رقم ۶۰ هزار تومان رسید. به این معنی که در صورت سرمایه گذاری در بازار ارز سود حاصل در مدت یکسال حدود ۲۵ درصد برای شما بدست می آمد.
  2. طلا نیز که در بازار سرمایه گذاری طرفداران زیادی دارد در ابتدای سال ۱۴۰۲ به قیمت هر گرم ۲ میلیون پانصد هزار تومان خرید و فروش می شد که این رقم در ابتدای سال ۱۴۰۳ به عدد ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان در هر گرم رسید. با حساب سرانگشتی می توان دریافت سرمایه گذاری یکساله در بازار طلا منجر به سود حدودی ۲۸ درصدی می شد.
  3. اما بازار خودرو چندان مانند سالهای قبل دچار تورم نشد و سرمایه گذاران کمی در سال ۱۴۰۲ به سمت بازار خودرو گرایش داشتند. گزارش ها حاکی از رشد متوسط ۱۵ درصدی در قیمت خودروهای پر معامله در طول سال ۱۴۰۲ است و در نتیجه گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری نبوده است.
  4. بازار ملک هم با رشد حدود ۱۰ درصدی به صورت میانگین سال ۱۴۰۲ را پشت سر گذاشت و سرمایه گذاران در بازار ملک را نمیتوان چندتان موفق دانست.
  5. سرمایه گذاران در بورس ، صندوق های سرمایه گذاری و حساب های بانکی نیز سودی حدود ۱۸ تا ۲۲ درصد در سال را تجربه می کنند و معمولا این عدد بیش از این نخواهد شد.

گزینه های سرمایه گذاری و جدول سود سالانه هر کدام مطابق با سال ۱۴۰۲ در جدول زیر ارایه شده است

طلا

حدود ۲۸ تا ۳۰ درصد

دلار

حدود ۲۵ درصد

خودرو

حدود ۱۵ درصد

ملک

حدود ۱۰ درصد در تهران

بورس و صندوق سرمایه گذاری

حدود ۱۸ تا ۲۲ درصد

سپرده بانکی

حدود ۲۳ درصد (بلند مدت)

برای سرمایه گذاری با سود ۵۰ درصد چه کاری کنیم؟

یکی از مطمین ترین و بهترین گزینه های سرمایه گذاری با سود ۵۰ درصد که علاوه بر واریز سود ماهانه تضمین پرداخت سود نیز در آن وجود دارد روش سرمایه گذاری در سکوهای تامین مالی جمعی یا همان کرادفاندینگ است.

تامین مالی جمعی چیست؟

سرمایه‌گذاری جمعی یا تامین مالی جمعی روشی است که با مشارکت تعداد زیادی سرمایه‌گذار، تمام یا بخشی از سرمایه مورد نیاز یک طرح، پروژه، کسب و کار یا یک ایده جمع‌آوری می‌شود و سرمایه‌های جمع‌آوری شده در انتها در اختیار متقاضی سرمایه یا همان متقاضی تامین مالی قرار می‌گیرد.

در فرآیند تامین مالی جمعی، افراد یا تیم‌های موفق به ایجاد یک صفحه وب یا پروفایل در یک پلتفرم معتبر مانند اسمارت فاندینگ می‌پردازند و جزئیات پروژه، هدف مالی، پاداش‌ها برای حامیان و سایر جوانب مرتبط را معرفی می‌کنند. از این رو، ارتباط بین خواهان حمایت و پروژه‌داران برقرار می‌شود و افراد می‌توانند از طریق حمایت‌های مالی خود به تحقق آن ایده کمک کنند.

اسمارت فاندینگ یک سکوی تامین مالی جمعی است که با هدف تامین سرمایه کسب و کارهای متنوع و زیر نظر فرابورس ایران راه اندازی شده است و در این سکو طرح های مختلفی با سود بالا برای سرمایه گذاران ارایه می گردد. کافی است وارد این پلتفرم شده و با انتخاب طرح مورد نظر اقدام به سرمایه گذاری کنید. سود ماهانه هر طرح به حساب شما واریز می گردد و این سود تضمینی است.

برای اطلاعات بیشتر و یا مشاهده طرح های سرمایه گذاری می توانید به سایت اسمارت فاندینگ به آدرس

www.smartfunding.ir مراجعه کنید

علاوه براین، سکوی اسمارت فاندینگ دارای یک اپلیکیشن سرمایه گذاری نیز می باشد. با این اپلیکیشن می توانید روی گوشی خود به راحتی میزان سرمایه گذاری و سود واریزی را مشاهده و در سایر طرح های جدید نیز سرمایه گذاری کنید.

 

کدخبر: ۵۶۰۲۹۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر