کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۵۴۸۴
تاریخ خبر:

قیمت خرید ویلا از مهرشهر کرج تا لواسان تهران؛ دود از کله‌تان بلند می‌شود!

قیمت خرید ویلا از مهرشهر کرج تا لواسان تهران؛ دود از کله‌تان بلند می‌شود!

برای خرید ویلا در مهرشهر کرج و لواسان تهران باید بین 40میلیارد تا 600 میلیارد تومان بودجه داشته باشید

هفت صبح| ‌ خیلی‌ها مهرشهر کرج را با لواسان تهران مقایسه می‌کنند، اما وقتی دلیل این شباهت و مقایسه کردن را جستجو می‌کنی، متوجه می‌شوی لواسان تهران و مهرشهر کرج هیچ نقطه اشتراکی جز ویلاهای شیک و آنچنانی و گران قیمت ندارند. لواسان شمال شرق تهران است و 11 کیلومتر با پایتخت فاصله دارد،‌اما مهرشهر پایین اتوبان تهران – کرج است و به غیر از اتوبانی که بینشان فاصله انداخته، خیلی از هم دور نیستند.

 

مهرشهر در دشت است و خانه‌های ویلایی با درخت‌های سیب دارد، اما لواسان در شمال شهر است و جزو ییلاقات تهران به حساب می‌آید با ویوی کوه. اما ویلاهای این دو منطقه از نظر شکل و ظاهر لاکچری و البته از همه مهمتر قیمت بالا شباهت زیادی به هم دارند. در بین فایل‌های فروش خانه ویلایی در حال حاضر ارزانترین ویلایی که در مهرشهر کرج پیدا می‌شود، حدود 45میلیارد تومان قیمت دارد.

 

اما بررسی ویلاهای فروشی لواسان و شهرک معروف باستی هیلز نشان می‌دهد، ارزانترین ویلایی که برای فروش گذاشته شده 40میلیارد تومان است. اما گرانترین ویلایی که در مهرشهر کرج برای فروش موجود است، حدود 380میلیارد تومان قیمت دارد، ولی گرانترین ویلایی که در لواسان برای فروش گذاشته‌اند، با قیمت 600میلیارد تومان به فروش می‌رسد. 

 

‌قیمت ویلاهای مهرشهر از 45میلیارد تومان تا 380میلیارد تومان

مهرشهر در جنوب آزادراه تهران - کرج واقع شده و یکی از خوش آب و هواترین محلات این شهر شناخته می‌شود. این منطقه دارای سه خیابان اصلی شهرداری یا همان بلوار چهار باندی با درخت‌های بید مجنون معروف، بلوار ارم و خیابان  و گلستان است. طول بلوار ارم مهرشهر حدود ۱۲ کیلومتر است و به عنوان بلندترین بلوار استان البرز شناخته می‌شود. در ابتدای این بلوار باغ سیب معروف و قدیمی این محله قرار دارد و  در میانه آن کاخ مروارید واقع شده‌است.

 

قدمت بعضی از خانه‌های ویلایی مهرشهر به میانه دهه ۴۰ شمسی همزمان با ساخت کاخ مروارید بر می‌گردد. خانه‌های ویلایی قدیمی مهرشهر هنوز هم بدون دیوار است و با پرچین حد و حدود آن نسبت به خیابان مشخص شده است. اما خانه‌های ویلایی جدید دیوارهای بلند دارند و مثل ساختمانی که وسط آن ساخته شده آنقدر بلند هستند که کسی نتواند داخل آن را ببیند. با این اوصاف اگر بخواهید در یکی از محلات شیک و معروف مهرشهر خانه ویلایی بخرید باید حداقل 45میلیارد تومان بودجه داشته باشید.

 

با این بودجه می‌توانید یک ویلای 250متری در خیابان چهارباندی یا همان بلوار شهرداری مهرشهر بخرید. این ویلا در زمین 500متری ساخته شده و حیاط مشجر بزرگی دارد. این ویلا سال 87ساخته شده، اما به گفته مالک پی سالم است و بازسازی شده. سند تک برگ این خانه ویلایی آماده است و بر آن حدود 12متر است. این ویلای کلنگی سه اتاق خواب دارد و دوبلکس است. اگر حدود 54میلیارد تومان بودجه داشته باشید، می‌توانید یک ویلای 13سال ساخت سه خوابه بخرید که روی زمینی به مساحت 550متر ساخته شده.

 

حیاط این ویلای دوبلکس کاملا محوطه‌سازی شده و به گفته صاحب ملک لوکیشن این ویلای 360متری بر خیابان اصلی است و سند شش‌دانگ آن برای انتقال به نام خریدار آماده است. البته صاحب این ویلا تهاتر هم می‌کند. اگر یک واحد به مبلغ 12میلیارد تومان در مهرشهر داشته باشید، می‌توانید واحد را بدهید و بقیه پول را هم به صورت نقدی حساب کنید. صاحب ملک تاکید کرده، ویلا تازه بازسازی شده و اگر مورد پسند واقع شود بدون هیچ مشکلی می‌توانید اسباب کشی کنید.

 

این ویلا سه اتاق خواب دارد و هر سه اتاق خواب در طبقه دوم واقع شده، قسمت پذیرایی و آشپزخانه در طبقه اول است. این ویلا یک انبار داخلی هم دارد که پشت آشپزخانه واقع شده است. اگر سن و سال ویلا خیلی برایتان مهم نیست، یکی از ویلاهای قدیمی‌ساز مهرشهر را با قیمت 85میلیارد تومان می‌توانید خریداری کنید. این ویلا در بلوار چهارباندی قرار دارد و متراژ آن حدود 430متر است که روی زمین هزار متری ساخته شده. این ویلا چهار اتاق خواب دارد، سقف کل ویلا اسپانیش است .

 

دو اتاق خواب از چهار اتاق این ویلا مستر است. اگر استخر دوست دارید، این ویلا استخر هم دارد. یک ملک 60متری یک خوابه هم در حیاط ویلا ساخته شده که سرایدار در آن سکونت می‌کند. حیاط درخت‌های قدیمی دارد و همه درخت‌های میوه از سیب و گوجه سبز تا توت و شاه‌توت در حیاط این ویلا پیدا می‌شود. این ویلا، پارکینگ، انباری و بالکن قابل چیدمان هم دارد.

 

اگر دنبال ویلایی می‌گردید که استخر چهار فصل داخل خانه داشته باشد و یک استخر تابستانی هم در حیاط باشد، باید حداقل 89میلیارد تومان بودجه داشته باشید. این ویلا 400متری و پنج خوابه است و روی یک قواره زمین هزار و 100متری ساخته شده. ملک سال 80ساخته شده، اما این طور که صاحبخانه تاکید کرده،‌ ویلا به طور کامل بازسازی شده و اگر معامله جوش بخورد، می‌توانید بلافاصله نقل مکان کنید. این ویلای دوبلکس در خیابان 216بلوار چهارباندی قرار دارد و این طور که مالک تاکید کرده پنجره اتاق‌های آن رو به پارک با درخت‌های تبریزی بلند باز می‌شود و ویوی آن ابدی است.

 

 با 95میلیارد تومان می‌توانید  یک ویلای 680متری که روی زمین هزار متری ساخته شده خریداری کنید. این ملک سال 94ساخته شده و هر چهار اتاق خواب آن مستر است و یکی از اتاق‌ها کلوزت خصوصی دارد. سقف این ویلا کاملا طراحی شده، آلاچیق و جکوزی و تنور هم دارد. یک استخر تابستانی هم در حیاط این ویلا طراحی شده که از هیچ طرف دید ندارد. این ویلا بالکن قابل چیدمان و پارکینگ مسقف هم دارد. 

 

بر ورودی خیابان چهارباندی مهرشهر یک ویلای 500متری برای فروش موجود است که صاحب ملک برای آن قیمت 97میلیارد تومان را در نظرگرفته. این ویلا سال 85ساخته شده و چهار اتاق خواب مستر دارد. این ملک روی زمین هزار متری ساخته شده و درخت‌های قدیمی و میوه دار هم دارد. این ملک یک استخر بزرگ هم دارد که به گفته مالک تازه بازسازی و رنگ شده. 

 

کسانی که دنبال ویلامتراژ بالا با حیاط بزرگ هستند، در بین فایل‌های موجود برای فروش یک ملک 600متری که روی زمین دوهزار و 100متری ساخته شده با قیمت 230میلیارد تومان فروخته می‌شود. این ویلا سال 80ساخته شده و معماری آن به سبک ویلاهای اسکاتلندی است. زمین حیاط چمن است و درخت‌های میوه‌دار و بی‌ثمر هم دارد.  این ویلا پنج اتاق خواب دارد که هر پنج اتاق، مستر هستند. ملک سرایداری هم در زیرزمین این ویلا واقع شده که حدود 120‌متر است و دو اتاق خواب بزرگ مستر هم دارد. این ملک در ابتدای بلوار چهارباندی واقع شده و بر آن حدود 30متر است. 

 

یک ویلای 600متری در فاز یک مهرشهر ورودی بلوار شهرداری با قیمت 260میلیارد تومان فروخته می‌شود. این ویلا روی زمینی به متراژ دوهزار متر ساخته شده و حدود 20سال سن دارد. این ملک شمالی چهار اتاق خواب مستر دارد و بر آن حدود 20متر است. حیاط و بالکن این ملک تازه بازسازی شده و به گفته مالک استخر تابستانی آن یک بار از نو ساخته شده و کاشیکاری شده است.این ملک روف گاردن،‌بالکن قابل چیدمان، پارکینگ و خانه سرایداری 60متری هم دارد. 

 

اگر دنبال ویلاهای قدیمی مهرشهر می‌گردید باید حداقل 280میلیارد تومان بودجه داشته باشید. این ملک سال 60ساخته شده و حدود 43سال عمردارد. ویلا دوبلکس است و تازه بازسازی شده. زمینی که ویلا روی آن بنا شده حدود سه هزار متر است. این ویلا شش اتاق خواب دارد و متراژ آن حدود 650‌متر است. این ویلا در بلوار ارم و نزدیک باغ سیب مشهور مهرشهر واقع شده این طور که مالک این ملک تاکید کرده، پنجره یکی از اتاق‌ها به روی این باغ باز می‌شود. 

 

گرانترین ویلایی که در فایل‌های فروش مشاهده می‌شود، حدود 380میلیارد تومان قیمت دارد. این ملک 700متری و نوساز است و در خیابان 212بلوارچهارباندی واقع شده. این ویلا دارای روف گاردن و جکوزی و تنور و آلاچیق روی سقف است. استخر چهار فصل داخل ویلا دارد و یک استخر تابستانی هم در حیاط ساخته شده. ملک سرایداری این ویلا 80متر است. حیاط با درخت‌های کاج و سرو تزئین شده و کاملا محوطه‌سازی شده است. داخل ویلا آسانسور دارد و کف آن سنگ گرانیت است. 

 

‌قیمت ویلاهای لواسان از 40میلیارد تومان تا 600میلیارد تومان

لواسان در ۱۱کیلومتری شمال شرق تهران قرار دارد. فاصله لواسان تا اتوبان بابایی تهران حدود ۷کیلومتر است که در کمتر از ۳۰دقیقه می‌توان به آن دسترسی داشت. لواسان در در دامنه‌های جنوبی کوه‌های البرز ساخته شده  و به همین دلیل آب و هوای ییلاقی دارد. البته لواسان بیشتر از اینکه باآب و هوای تمیز و خنکش معروف باشد، با ویلاهای لاکچری و گران قیمتش شناخته می‌شود. مثلا اگر در بین ویلاهایی که برای فروش گذاشته شده بگردید، ارزانترین ویلای موجود حدود 40میلیارد تومان قیمت دارد.

 

البته این ارزانی بی‌دلیل نیست، چون متراژ آن خیلی کم است. این ملک 120متر است و روی یک زمین 400متری ساخته شده. این ویلا سال 1400ساخته شده و دو خوابه است. سند تک برگ این ویلای دوبلکس که در لواسان کوچک واقع شده آماده است و اگر ملک را بپسندید خیلی سریع به نام مشتری می‌شود. اگر بودجه 110میلیارد تومانی داشته باشید، می‌توانید یک ویلای 520 متری سه سال ساخت را معامله کنید. این ملک چهار اتاق خواب دارد و سه طبقه است. حیاط محوطه سازی شده و یک استخر کوچک هم دارد. 

 

یک ویلای 320متری که روی زمین 700متری ساخته شده با قیمت 105میلیارد تومان فروخته می‌شود. این ملک دوبلکس است و انشعابات آب، برق، تلفن و گاز کامل است. سوئیت سرایداری مجزا، استخر، موتورخانه، تراس بزرگ قابل چیدمان و تراس مجزا روی پشت بام از دیگر ویژگی‌های این ویلای سه خوابه است. هر سه اتاق خواب هم مستر هستند. دو آشپزخانه مجزا برای هر طبقه ساخته شده و پنجره‌های قدی دلباز با ویوی ابدی کوه و نورگیری از چهار جهت ساختمان دارد. 

 

اگر دوست دارید در منطقه‌ای از لواسان ویلا بخرید که دسترسی راحت به مراکز خرید داشته باشد، یک ویلای 200متری در بین فایل‌های فروش موجود است که با قیمت 120میلیارد تومان به فروش می‌رسد. این ویلا دو اتاق خواب مستر دارد، در کوچه دنج و مشجر واقع شده و ویوی اتاق خواب‌ها رو به باغ است.

 

با 132میلیارد تومان می‌توانید سند یک ویلای 650متری 25سال ساخت  چهار خوابه در لواسان را به نام خودتان بزنید. این ویلا روی زمین 900متری ساخته شده و استخر تابستانی و ملک سرایداری هم دارد. بالکن این ملک چیدمان شده و مجهز به باربیکیو و تنور است. سه اتاق خواب این ویلا مستر است و هر اتاق خواب ویوی  ابدی رو به کوه دارند. یک ویلای هزار و 100متری در لواسان با قیمت 270میلیارد تومان فروخته می‌شود. این ویلا سال 88 ساخته شده و پنج اتاق خواب دارد. این ملک دو طبقه،  

 

دارای برق اضطراری، آب‌نما، آتشکده، وان جکوزی، آنتن مرکزی و چاه آب است. سیستم گرمایشی و سرمایشی این ملک به صورت گرمایش از کف است و امکانات امنیتی مثل دزد گیر، دوربین مداربسته، آیفون تصویری، درریموت کنترل، حفاظ، سرایدار و در ضد سرقت هم دارد. حیاط این ویلا دارای فضای سبز، باربیکیو، آلاچیق و همچنین استخر اختصاصی و سونا جکوزی اختصاصی است. 

 

اگر دوست دارید ویلایی که می‌خرید در منطقه سید پیاز و مشرف به سد لتیان باشد،باید حداقل 330میلیارد تومان بودجه داشته باشید. یک ویلای 1700 متری 12 سال ساخت با پنج اتاق خواب در این منطقه در فایل فروش قرار دارد و اگر بتوانید 330میلیارد تومان جور کنید، صاحب این ویلا با ویوی ابدی می‌شوید. این ویلا به غیر از حیاط کاملا مشجر و محوطه‌سازی شده،پارکینگ مسقف و انباری هم دارد.  

 

گرانترین ویلایی که برای فروش گذاشته شده، 600میلیارد تومان قیمت دارد و در شهرک معروف باستی هیلز واقع شده است. این ویلا هزار و 300متر بنا دارد که روی زمین دو هزار و 200متری شمالی ساخته شده. این ملک سال 96ساخته شده و شش اتاق خواب مستر دارد. نمای ساختمان سنگ رومی است، ورودی ویلا حوض و فواره و مجسمه دارد. استخر و سونا و جکوزی هم در داخل ویلا ساخته شده و هم می‌توانید از استخر تابستانی داخل حیاط استفاده کنید. تراس این ویلا هم بزرگ و چیدمان شده است. روف گاردن با همه امکانات هم برای این ویلا در نظرگرفته شده.

 

 

کدخبر: ۵۶۵۴۸۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر