کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۴۴۰۷
تاریخ خبر:

سوئیت ۳۷‌میلیونی در تهران| هزینه یک شب اقامت در شهرهای پرطرفدار چقدر است؟

سوئیت 37‌میلیونی در تهران| هزینه یک شب اقامت در شهرهای پرطرفدار چقدر است؟

از هتل اسپیناس 37میلیون‌ و500هزار تومانی تا بوتیک هتل ایرمان قشم چهار میلیون‌ و 260هزار تومانی

هفت صبح| ‌برای اقامت در هتل‌ها، کمترین قیمت را می‌توانید در کیش و قشم شاهد باشید؛ البته این موضوع تنها در همین فصل تابستان، صادق است که مسافران کمتری به این دوجزیره پرطرفدار توریستی سفر می‌کنند. گران‌ترین هزینه اقامت را نیز می‌شود در هتل اسپیناس و سوئیت مشهور آن داشت که یک شب اقامت در آن حدود 37میلیون‌ و500هزار تومان برای شما آب می‌خورد. در رشت تعداد هتل‌ها کم است و در مشهد برای اینکه در هتل اقامت داشته باشید، باید دست‌کم 500هزار تومان هزینه کنید.

 

‌تهران؛ حداقل 650هزار تومان

گران‌ترین هتل در تهران، اسپیناس در سعادت‌آباد است. هزینه یک شب اقامت در این هتل از 9میلیون و 300هزار تومان شروع می‌شود که مربوط به اتاق‌های یک و دوتخته به‌همراه صبحانه است. البته اگر اتاق رو به شهر بخواهید، هزینه هر شب اقامت تا 10میلیون و 500هزار تومان هم بالا می‌رود. اگر یک خانواده چهارنفره بخواهند در اسپیناس یک شب اقامت داشته باشند، باید سراغ سوئیت بروند.

 

سوئیت رویال ارزان‌ترین گزینه برای آنهاست که هر شب اقامت در آن 37میلیون و 500هزار تومان هزینه دارد. در بین هتل‌های چهارستاره، هتل اوین یکی از شناخته‌شده‌ترین‌هاست. برای اقامت در این هتل باید حداقل شبی چهارمیلیون و 800هزار تومان هزینه کنید. تازه این مبلغ برای اتاق یک‌تخته است؛ اتاق‌های دونفره از پنج‌میلیون و 240‌هزار تومان شروع می‌شوند و اگر خانواده هستید، می‌توانید سراغ سوئیت بروید که هزینه یک شب اقامت در آن حداقل، شش‌میلیون‌ و100هزار تومان است.

 

هزینه‌های اقامت درهتل سه‌ستاره‌ای مانند کارون که در خیابان ولیعصر واقع شده، از نزدیک به یک‌میلیون‌ و680هزار تومان شروع می‌شود که مربوط به اتاق‌ یک‌تخته است. برای اتاق دوتخته باید حداقل دو میلیون‌ و400هزار تومان هزینه کنید و برای اتاق‌های بزرگ‌تر شبی سه‌میلیون و 150هزار تومان پول نیاز دارید. ارزان‌ترین هتل در پایتخت، تابان در میدان فردوسی است که دو ستاره بوده و قیمتش از شبی 650هزار تومان برای اتاق سینگل شروع می‌شود.

 

هزینه اقامت در اتاق دو‌تخته 750هزار تومان و اتاق‌ سه‌نفره شبی دومیلیون‌ و250هزار تومان است. یک اقامت‌گاه سنتی در تهران با نام رشیدیه واقع در میدان پونک وجود دارد که هزینه برای یک شب اقامت در اتاق‌دوتخته آن، 11میلیون تومان است. بالاترین قیمت مربوط به سوئیت دونفره شاهنشین با هزینه شبی 41میلیون‌ و800هزار تومان است. اما اقامتگاه‌های سنتی با قیمت کمتر هم وجود دارد. مثلا اقامتگاه پهلوان رزاز در خیابان امیرکبیر برای اقامت دونفر شبی سه‌میلیون‌ و 280هزار تومان پول می‌گیرد.

 

مشهد؛ حداقل 500هزار تومان

گران‌ترین هتل در مشهد، مدینه‌الرضا است که پنج‌ستاره به‌حساب می‌آید. در این هتل برای سوئیتی دوتخته که دونفر ظرفیت اضافی دارد، باید 13میلیون‌ و90هزار تومان هزینه کنید. اتاق دبل این هتل هفت‌میلیون‌ و 370هزار تومان قیمت دارد و اگر یک خانواده چهارنفره بخواهند در هتل مدینه‌الرضا اقامت داشته باشند، باید برای اتاق چهارنفره کانکت، شبی 17میلیون‌ و 754هزار تومان هزینه کنند. گران‌ترین اتاق این مجموعه، مختص اقامت پنج نفر است که برای یک شب باید حدود 19میلیون‌ و 500هزار تومان هزینه کرد.

 

در هتل قصر، برای اتاق دوتخته باید پنج‌میلیون و 580هزار تومان هزینه کنید. اگر اتاق چهارتخته بخواهید هزینه شما برای هر شب اقامت 14میلیون‌ و 100هزار تومان تمام می‌شود. گران‌ترین اتاق‌ سوئیت پرزیدنت رویال است که 30میلیون‌ و 300هزار تومان هزینه اقامت هر شب در آن است. یکی دیگر از گزینه‌های مشهور هتل هماست که اقامت در آن از پنج میلیون‌تومان به ازای یک شب شروع می‌شود. این قیمت مربوط به اتاق ‌دونفره است. این هتل ویلای شش‌نفره دارد که هر شب اقامت در آن 11میلیون‌ و 726هزار تومان تمام می‌شود.

 

اتاق دیگر سه‌تخته با ظرفیت یک نفر اضافه است که شش‌میلیون‌ و 150هزار تومان تمام می‌شود. ارزان‌ترین اقامت در مشهد مربوط به هتل امینیان است که در خیابان امام‌رضا قرار گرفته و اتاق دونفره در آن با قیمت هر شب 500هزار تومان قابل رزرو است. اگر بخواهید در اتاق چهارنفره، شامل سه تخت و یک‌کاناپه اقامت داشته باشید، به یک‌میلیون‌ تومان پول نیاز خواهید داشت. اگر شبی دو میلیون‌ و 200هزار تومان هزینه کنید، می‌توانید سراغ اتاق چهار تخته‌ای بروید که صبحانه، نهار و شام دارد. اقامتگاه‌های بوم‌گردی در مشهد، اغلب در روستاها تاسیس شده‌اند. مثلا یکی از آنها با نام روژان، اقامتگاهی به سبک کپر دارد که اقامت در آن از 500هزار تومان شروع می‌شود.

 

رشت؛ حداقل 600هزار تومان

گران‌ترین هتل در شهر رشت، کادوس نام دارد. هزینه یک شب اقامت در این هتل نسبتا لوکس شهر رشت، سه‌میلیون‌ و 394هزار تومان تعیین شده و مربوط به اتاق دوتخته است. هتل پامچال که سبک قدیمی خود را حفظ کرده، یک گزینه دیگر است که برای اتاق دوتخته باید شبی دو میلیون‌ و 50هزار تومان هزینه کنید. هزینه اقامت در این هتل و اتاق چهارتخته برای هر شب، سه‌میلیون‌ و 401هزار تومان تمام می‌شود و گران‌ترین اتاق، پنج‌نفره بوده و چهار میلیون و 80هزار تومان قیمت دارد.

 

هتل بوتیک‌کچا در 17کیلومتری رشت قرار گرفته و هزینه هر شب اقامت در اتاق‌دوتخته دبل آن، سه‌میلیون‌ و 100هزار تومان تعیین شده. سوئیت چهارنفره و یک‌تخته این بوتیک هتل برای هر شب با هزینه پنج‌میلیون‌ و 200هزار تومان، قابل رزرو شدن است. اقامتگاه‌های سنتی هم معمولا در اطراف شهر هستند؛ مثلا اگر بخواهید کتام را رزرو کنید، برای اتاق دونفره به یک میلیون‌ و430هزار تومان پول نیاز خواهید داشت. هزینه اقامت در اقامتگاه سنتی سپیدرود شبی، 600هزار تومان تعیین شده که مربوط به اتاقی دوتخته است.

 

شیراز؛ حداقل 737هزار تومان

در شیراز هزینه اقامت در بوتیک‌هتل‌ها از هتل‌های دیگر بالاتر است. یکی از گران‌ترین گزینه‌ها، ایران‌مهر نام دارد. حداقل هزینه اقامت در این بوتیک هتل، از نزدیک چهارمیلیون شروع می‌شود که مربوط به اتاق دو‌تخته دبل است. اتاق چهارنفره شامل یک تخت دبل و سه تخت تکی شبی پنج‌میلیون‌ و 180هزار تومان گفته می‌شود و گران‌ترین اتاق چهارتخته‌ای با نام ایران‌مهر است که شبی پنج‌میلیون‌ و780هزار تومان است.

 

هتل چمران، پنج‌ستاره و مشهور است و هزینه اقامت در آن از شبی سه‌میلیون‌ و 900هزار تومان برای اتاق دو‌تخته دبل شروع می‌شود. البته اتاق سینگل هم دارد که با دومیلیون‌ و 400هزار تومان می‌توان آن را رزرو کرد. اگر خانواده‌ای چهارنفره هستید، می‌توانید سراغ اتاق چهارتخته کانکت بروید که اقامت هر شب در آن، حدود 9میلیون‌ و 500هزار تومان خرج روی دست شما می‌گذارد.

 

هما هم که هتلی پنج‌ستاره است، جزو هتل‌های قدیمی این شهر به‌حساب می‌آید که مشتری‌های وفادارش را پیدا کرده. هزینه اقامت در اتاق یک‌تخته هتل هما شیراز دو میلیون‌ و 530هزار تومان تعیین شده و برای اتاق دوتخته باید شبی چهارمیلیون و 400هزار تومان هزینه کنید. گران‌ترین گزینه، سوئیتی دونفره با یک نفر اضافه است که برای آن باید شبی نزدیک به شش‌میلیون ‌تومان پول بدهید. ارزان‌ترین هتلی که این شهر دارد، هتل دوستاره ساسان است. برای اقامت در چنین هتلی شما به حداقل 737هزار تومان جهت رزرو اتاق سینگل نیاز دارید.

 

هزینه اقامت در اتاق دوتخته یک‌‌میلیون‌ و 106هزار تومان و اتاق‌ چهارنفره برای هر شب یک‌میلیون‌ و 182هزار تومان تعیین شده. اقامتگاه‌های بوم‌گردی شیراز هم کم نیستند. مثلا شما می‌توانید در اقامتگاه سنتی هفت‌رنگ، برای اتاق یک نفره 950هزار تومان هزینه کنید. اقامت در اتاق دوتخته یک‌میلیون‌ و450هزار تومان پول می‌خواهد و اگر دنبال اتاق چهارتخته باشید، باید دو میلیون‌ و700هزار تومان خرج هر شب اقامت خود کنید. اقامتگاه سنتی نیایش، اتاق سینگل را 913هزار تومان می‌گوید. درصورتی‌که بخواهید اتاق‌ دوتخته اقتصادی را رزرو کنید، شبی یک‌میلیون‌ و400هزار تومان و چهارتخته شبی دو میلیون‌ و 200هزار تومان است.

 

اصفهان؛ حداقل شبی 748هزار تومان

کماکان بالاترین قیمت هتل در اصفهان مربوط به هتل عباسی است. شما برای رزرو اتاق ‌دوتخته به همراه صبحانه در این هتل باید پنج‌میلیون‌ و 742هزار تومان هزینه کنید. اگر بخواهید اتاقتان چشم‌انداز مطبوعی داشته باشد، باید شش‌میلیون‌ و413هزار تومان پول بدهید و سوئیت دونفره با یک نفر اضافه را می‌توانید با هفت‌میلیون‌ و 308هزار تومان برای یک شب داشته باشید. برای رزرو اتاق سینگل در چهارباغ عباسی که در خیابان چهارراه عباسی قرار گرفته، باید پنج‌میلیون‌ و 300هزار تومان هزینه کنید.

 

قیمت اتاق دوتخته دبل این هتل پنج‌میلیون‌ و 745هزار تومان بوده و سه‌تخته هفت‌میلیون‌ و 717هزار تومان است. گران‌ترین بخش، مربوط به سوئیتی دوتخته با صبحانه است که برای اقامت در آن باید شبی 10میلیون‌ و 780هزار تومان هزینه کنید. هتل کوثر هم پنج‌ستاره و جزو گران‌ترین گزینه‌های اصفهان به حساب می‌آید. اتاق سینگل چنین هتلی برای هر شب چهارمیلیون‌ و 645هزار تومان بوده و هزینه اقامت در اتاق دونفره به همراه صبحانه پنج‌میلیون‌ و 742هزار تومان است. اگر به‌دنبال هتل چهارستاره هستید، عالی‌قاپو یکی از گزینه‌هاست.

 

هزینه اقامت در اتاق‌دوتخته این هتل حداقل سه‌میلیون‌ و 500هزار تومان بوده و سه‌تخته، چهارمیلیون‌ و 500هزار تومان تعیین شده است. یکی از ارزان‌ترین هتل‌ها، سرای اردیبهشت نام دارد و در خیابان کاشانی واقع شده. هزینه اقامت در این هتل در کمترین حالت، 748هزار تومان برای اتاق یک‌تخته است که سرویس‌بهداشتی در داخل اتاق ندارد. اگر بخواهید اتاق دو‌تخته رزرو کنید، دست‌کم باید یک‌میلیون‌ و 150هزار تومان پول بدهید.

 

هزینه اقامت یک شب در اتاق چهارتخته هتل سرای اردیبهشت، دو میلیون‌ و 600هزار تومان گفته می‌شود. برای هر شب اقامت در اقامتگاه میدان کوچک به حداقل چهارمیلیون‌ و 640هزار تومان نیاز خواهید داشت. البته این پول را برای اتاقی چهارتخته به‌همراه صبحانه پرداخت خواهید کرد. برای سوئیت چهارنفره باید نزدیک پنج‌میلیون‌تومان پول بدهید. گزینه دیگر عمارت شهسواران است که اتاق دوتخته را سه میلیون‌ و 200هزار تومان رزرو خواهید کرد. اتاق سه‌تخته در این اقامتگاه بین هفت‌میلیون ‌تومان تا هشت‌میلیون‌ تومان رزرو می‌شود.

 

کیش؛ حداقل 220هزار تومان

گران‌ترین اقامت در کیش برای کسانی تمام می‌شود که سراغ هتل ترنج می‌روند. یک شب اقامت در این هتل و اتاقی دوتخته حداقل چهارمیلیون‌ و 500هزار تومان قیمت دارد. اگر اتاق دوتخته روبه‌دریا بخواهید، باید شش‌میلیون‌ و 500هزار تومان هزینه کنید. اگر سه نفر باشید، باید حداقل هفت‌میلیون‌ تومان جهت اقامت در اتاق رویال ترنج هزینه کنید. هزینه اقامت در اتاق سه‌نفره رو به غروب شبی هفت‌میلیون‌ و 500هزار تومان و رو به‌دریا، 9میلیون‌ تومان است.

 

شما برای سوئیت چهارنفره امپریال این هتل باید 20میلیون تومان هزینه کنید. گران‌ترین گزینه سوئیت پنج‌نفره رویال با قیمت شبی 25میلیون ‌تومان است. هتل داریوش هم شهرت زیادی دارد و جزو پنج‌ستاره‌های نسبتا گران به‌حساب می‌آید. اتاق دوتخته این هتل در محوطه باغ سه میلیون‌ و 500هزار تومان بوده و اگر رو به دریا باشد، سه‌میلیون‌ و 600هزار تومان است. کسانی که چهارنفره به سفرخانوادگی می‌روند، می‌توانند با 12میلیون تومان یک سوئیت لوکس رو به باغ را رزرو کنند.

 

گران‌ترین سوئیت هم دونفره است و رو به دریا قرار دارد. برای یک شب اقامت در چنین سوئیتی باید 14میلیون‌ و500هزار تومان هزینه کنید. یکی از ارزان‌ترین هتل‌های این جزیره، دوستاره بوده و تعطیلات نام دارد. برای یک شب اقامت در چنین هتلی، برای اتاق دوتخته باید حداقل 220هزار تومان هزینه کنید. قیمت اتاق سه‌تخته هر شب 270هزار تومان است و برای اتاق چهارتخته باید 320هزار تومان پول بدهید. 

 

قشم؛ حداقل 200هزار تومان

قشم هم مانند کیش این روزها بسیار گرم است و به همین دلیل احتمالا، هزینه شما برای اقامت کمتر از فصول دیگر سال تمام می‌شود. گران‌ترین راه اقامت در قشم، ماندن در یک اقامتگاه سنتی با نام سینگو است. برای اینکه اتاق سنتی کانکت چهارتخته این اقامتگاه را رزرو کنید، باید شش‌میلیون‌ و300هزار تومان برای هر شب پول داشته باشید. هتل چهارستاره ساحل سیمین هم یک گزینه گران به‌حساب می‌آید که سوئیت دونفره آن همراه با صبحانه با قیمت هفت‌میلیون و 600هزار تومان قابل رزرو است.

 

بوتیک هتل ایرمان قشم هم یکی از انتخاب‌هاست. برای اتاق دوتخته این هتل شما باید چهار میلیون‌ و 260هزار تومان پول بدهید. هزینه اقامت در هتل سه‌تخته پنج‌میلیون‌ و 400هزار تومان است. یک بوم‌گردی ارزان‌تر در قشم، عمارت سفید است که اگر بخواهید برای دونفر جا رزرو کنید، باید یک‌میلیون‌ و 500هزار تومان خرج کنید. هتل بهشت قشم، ارزان‌ترین هتل این جزیره گرم است. شما با شبی 200هزار تومان می‌توانید برای یک‌شب اتاقی سینگل در چنین هتلی داشته باشید. هزینه اقامت در اتاق دونفره 320هزار تومان و دوتخته وی‌آ‌ی‌پی، 452هزار تومان است. در نهایت اگر بخواهید اتاق چهارتخته رزرو کنید به 600هزار تومان پول نیاز خواهید داشت.

 

 

کدخبر: ۵۶۴۴۰۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر