کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۲۲۵۰
تاریخ خبر:

اعلام دلیل واریز ۳ میلیون تومان به حساب بازنشستگان

اعلام دلیل واریز ۳ میلیون تومان به حساب بازنشستگان

متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان یک بار در سال ۱۳۹۹ بر اساس تکلیف قانون برنامه ششم انجام شد

خبر واریز سه میلیون تومان به حساب شش میلیون و ۸۰۰ هزار بازنشسته با واکنش سیاسی برخی افراد و جریان ها مواجه شد.

 

داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در واکنش پاسخ داد: متناسب سازی حقوق بازنشستگان یک بار در سال ۱۳۹۹ بر اساس تکلیف قانون برنامه ششم انجام شد. متناسب سازی برای دومین بار بر اساس تکلیف قانون برنامه هفتم انجام می شود که در هفته قبل ابلاغ شد. منابع مالی متناسب سازی هم در بخش دوم قانون بودجه پیش بینی شده است که در هفتم خرداد ابلاغ شد.

 

داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور روز گذشته در صفحه شخصی خود اعلام نمود: در اجرای قانون برنامه هفتم پیشرفت آیین نامه اجرایی ‎متناسب سازی حقوق بازنشستگان به تصویب هیات دولت رسید و مبلغ سه میلیون تومان به صورت علی الحساب به هر یک از ۲/۶ میلیون بازنشسته صندوق های لشگری و کشوری و ۴/۲ میلیون بازنشسته تامین اجتماعی در مجموع با ۲۰ ه.م.ت اعتبار پرداخت شد.

 

همچنین برخی جریان های سیاسی نسبت به تخصیص بودجه به گروه های جهادی روستایی ایجاد شبهه کرده بودند که حسن چنارانی رئیس امور هماهنگی و تلفیق بودجه، سازمان برنامه و بودجه نیز در واکنش به این موضوع اعلام کرد:‌ همواره درخواست های زیادی از سوی دستگاه‌های اجرایی به سازمان برنامه واصل می شود و پس از کار کارشناسی، برخی تایید و با برخی مخالفت یا با اصلاحاتی انجام می شود. سازمان مجری قانون بودجه است و براساس قوانین و مقررات پاسخ دستگاهها را می دهد.

 

منبع: ايسنا
کدخبر: ۵۶۲۲۵۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر