کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۲۱۹۳
تاریخ خبر:

تحقق یک رویا! قیمت خانه‌های ویلایی پردیس

تحقق یک رویا! قیمت خانه‌های ویلایی پردیس

‌قیمت خانه‌ ویلایی قدیمی از 7میلیارد و 500میلیون تا 33میلیارد‌ تومان

هفت صبح| بعضی‌ها، ویلایی دوست دارند؛ یعنی اصلا دست خودشان نیست. دلشان در آپارتمان و مجتمع‌های مسکونی می‌گیرد. بعضی‌ها هم دلشان می‌خواهد در یک خانه دربست زندگی کنند. همه چیز خانه هم مال خودشان باشد. بعضی‌ها هم عاشق خانه‌های دوبلکس بزرگ با حیاط و تراس دل‌باز و استخر هستند. اما این روزها خرید ویلا آن هم در شهر تهران چه قدیمی و چه نوساز کار خیلی سختی است.

 

یعنی پیداکردنش آسان است، اما داشتن بودجه هنگفت برای خرید این خانه‌هاست که سختی کار را زیاد می‌کند. بنابراین افرادی که عاشق خانه ویلایی هستند و به هیچ‌وجه نمی‌توانند زندگی آپارتمانی را تحمل کنند باید نیم نگاهی به شهرهای اطراف تهران بیندازند. غرب تهران کرج است که بهتر است اصلا درباره خانه‌های ویلایی این شهر حرف نزنیم؛ چون بررسی قیمت خانه‌های ویلایی کرج نشان می‌دهد، دست کمی از خانه‌های تهران ندارند.

 

اما شرق تهران یعنی در شهر پردیس هنوز می‌توان با قیمت یک آپارتمان معمولی و بالای 10سال ساخت در تهران، صاحب یک خانه ویلایی دربست و حتی نوساز در این شهر شد. با این اوصاف، کسانی که می‌خواهند خانه ویلایی بخرند، بهتر است یک نگاهی به فایل‌های موجود برای فروش در شرق تهران بیندازند. نکته مهم درباره خانه‌های ویلایی این شهر این است که هنوز می‌توان در محله‌های قدیمی که شامل فاز یک تا چهار می‌شود، با کمتر از 8میلیارد تومان یک خانه ویلایی دربست دوخوابه خرید.

 

‌قیمت خانه‌ ویلایی قدیمی از 7میلیارد و 500میلیون تا 33میلیارد‌ تومان

بررسی فایل‌های خانه‌های ویلایی پردیس نشان می‌دهد با بودجه 7میلیارد و 500میلیون تومانی می‌توانید ‌یک خانه دربست 100متری دو خوابه خریداری کنید. این ملک در فاز ۲ محله ۲، سروستان ۵ واقع شده و قیمت هر مترمربع آن 20میلیون و 547هزار تومان است. متراژ زمین نیز حدود 365متر اعلام شده. این ملک دارای حیاط، پارکینگ و انباری است و سال 97 ساخته شده. 

 

اگر به یک طبقه از یک خانه ویلایی 2طبقه راضی می‌شوید، می توانید با 8میلیارد و 800میلیون تومان این ملک را بخرید. این واحد ویلایی دارای سند تک برگ، 3اتاق خواب، یک خواب مستر با پارکینگ و انباری بزرگ است. این واحد 173متر است و روی یک زمین 350متری ساخته شده و در فاز 2 شهر پردیس قرار دارد.

 

یک طبقه از 2طبقه خانه ویلائی در فاز 3پردیس با قیمت 9میلیارد و 500میلیون تومان فروخته می‌شود. زمین این ملک 300متر و جنوبی است. این واحد دربست 150متری، 3اتاق خواب دارد که یکی از آنها، مستر است. این ملک استخر سرپوشیده هم دارد. روف گاردن بدون مشرف، آسانسور از پارکینگ و...، از ویژگی‌های این ملک است. حیاط این ملک، پشت ساختمان است، ‌ولی برای پارک ماشین پارکینگ جداگانه دارد. این خانه ویلایی سال 98 ساخته شده ولی هنوز کلید نخورده و کسی ساکن آن نشده است.

 

کسانی که طرفدار خانه ویلایی هستند، دربست بودن خانه برایشان خیلی مهم است. یعنی با خرید یک طبقه دربست با تراس بزرگ هم راضی می‌شوند. در بین فایل‌های موجود برای فروش یک واحد ویلایی 174متری 3خوابه موجود است که سال 88 ساخته شده. این واحد در محله دوم فاز 2 قرار دارد و در طبقه دوم است. قیمت هر مترمربع این ملک 28میلیون و 285هزار ‌تومان و قیمت کل آن 9میلیارد و 900میلیون تومان است. این واحد مسکونی دارای پارکینگ، انباری و بالکن بزرگ قابل‌چیدمان است. صاحب ملک توضیح داده بالکن این واحد بدون مشرف است و به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید.

 

اگر 16میلیارد و 500میلیون تومان بودجه داشته باشید، می‌توانید یک خانه ویلایی دوبلکس 330متری بخرید. این ملک سال 96 ساخته شده و به غیر از 3اتاق خواب که یکی از آنها مستر است، یک شاه نشین 25متری و یک سوییت 60متری مجزا دارد. این ملک ویلایی به غیر از حیاط، بالکن بزرگ قابل چیدمان، پارکینگ و انباری هم دارد. 

 

در بین فایل‌های موجود برای فروش یک ملک ویلایی دربست 400متری وجود دارد که با قیمت 21میلیارد و 500میلیون‌تومان به فروش می‌رسد. طبقه همکف این ویلا شامل، پارکینگ، استخر و سوییت ۵۰متری می‌شود. طبقه اول آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حیاط ، طبقه دوم 3خواب (یک مستر) سرویس بهداشتی و بالکن بزرگ دارد. این خانه ویلایی در فاز3 شهر پردیس قرار دارد و سال 99 ساخته شده است.

 

  با 23میلیارد‌ تومان، می‌توانید یک خانه ویلایی 390متری 4خوابه خریداری کنید. این خانه ویلایی 5سال ساخت است و در فاز یک شهر پردیس قرار دارد. صاحب ملک برای هر مترمربع این خانه، قیمت 92میلیون‌ تومان را در نظر گرفته است. طبق توضیحات صاحبخانه، این ملک ویلایی، 4اتاق خواب دارد که 3اتاق خواب آن مستر است. یک سوییت 60متری کاملا مجزا با آشپزخانه و سرویس بهداشتی و حمام هم دارد. این خانه دارای بالکن، پارکینگ برای سه ماشین و انباری بزرگ است. 

 

کسانی که حدود 33میلیارد تومان بودجه دارند،‌ می‌توانند رویای خرید یک خانه ویلایی با حیاط بزرگ و درختان قدیمی را واقعی کنند. این ویلا در فاز دو محله سوم شهر پردیس قرار دارد. ملک سه بر است و 285متر متراژ دارد. این خانه ویلایی دربست سال 92 ساخته شده. طبقه همکف این ویلا، 75متر است و 2اتاق خواب دارد. طبقه دوم هم 210متری است و 4اتاق خواب مستر دارد. حیاط این ملک محوطه‌سازی شده و در پشت بام آن آلاچیق و باربیکیو هم هست.

 

 قیمت خانه‌های ویلایی نوساز از 12میلیارد و 500میلیون تا 55میلیارد تومان

تا دلتان بخواهد در شهر پردیس خانه ویلایی نوساز ساخته شده. البته برای خرید این خانه‌ها باید بودجه بیشتری کنار بگذارید، اما دست خریدار برای انتخاب واحد باز است و با هر متراژی که در نظر دارید، می‌توانید ملک ویلایی پیدا کنید. این طور که مشاوران املاک این منطقه می‌گویند، بسیاری از این خانه‌ها از سال 1400 خالی هستند و مالکان از ترس مالیات بر خانه‌های خالی می‌خواهند، ملک‌های اضافی خود را بفروشند.

 

به همین دلیل با مشتری واقعی سر قیمت نهایی ملک کنار می‌آیند. به همین دلیل خریدار می‌تواند در این روزهایی که رکود حرف اول را در بازار مسکن می‌زند، با کمی چانه‌زدن تخفیف خوبی بگیرد. با این توضیحات قیمت واحدهای ویلایی در این شهر از 12میلیارد و 500میلیون تومان شروع می‌شود و برای خرید خانه‌های ویلایی دربست و با متراژ بالا حداقل باید 55میلیارد تومان کنار بگذارید. مثلا یک واحد ویلایی 155متری نوساز کلید نخورده سه خوابه را با قیمت 12میلیارد و 500میلیون‌تومان، می‌توانید خریداری کنید. این ملک دارای اتاق خواب مستر، روف گاردن، تراس مسقف و انباری است و در طبقه اول یک ساختمان دو طبقه در فاز دو شهر پردیس قرار دارد. 

 

با 13میلیارد تومان بودجه می‌توانید صاحب یک خانه ویلایی 240متری نوساز سه خوابه شوید. این ملک در فاز 4محله یک قرار دارد و روی زمین 140متری ساخته شده است. این ویلا پارکینگ مسقف، ‌انباری بزرگ و بالک قابل چیدمان هم دارد. 

 

اگر می‌خواهید در فاز 4پردیس یک ویلای دوبلکس 368متری بخرید، باید حدود 21میلیارد تومان کنار بگذارید. این ویلا دارای 3اتاق خواب و یک خواب مستر است. تراس 50متری قابل چیدمان دارد. گرمایش این ویلا از کف است و جکوزی هم دارد. این ملک روی زمین 200متری ساخته شده و بالکن، انباری و پارکینگ و حیاط مشجر هم دارد. 

 

 با همین بودجه 21میلیارد‌ تومانی می‌توانید ‌صاحب یک ویلای 214متری 2خوابه نوساز کلید نخورده در فاز یک پردیس شوید. زمین این خانه ویلایی ۲۰۰متر و دارای دو طبقه 107متری است و هر طبقه 2اتاق خواب دارد که یکی از آنها مستر است. این خانه ویلایی بین دو طبقه آسانسور دارد. به غیر از حیاط مشجر، روف گاردن محوطه‎سازی و باربیکیو و آلاچیق هم دارد.

 

اگر 30میلیارد تومان بودجه داشته باشید، می‌توانید یک خانه دربست 380متری 3خوابه نوساز بخرید. این ویلا سه‌نبش بر بلوار فاز یک شهر پردیس است و دو بنای 110متری دارد که روی یک زمین 280متری ساخته شده. این ملک روف گاردن 80متری محوطه‌سازی شده با ویوی ابدی هم دارد.

 

با همین بودجه 30میلیاردی، می‌توانید صاحب یک ویلای 560متری شوید. این ویلا 3طبقه است که هر طبقه آن مجزاست. ۱۲۰متر طبقه همکف، ۱۸۰متر طبقه اول و ۱۸۰متر طبقه دوم. این خانه ویلایی فول امکانات است و در فاز یک شهر پردیس واقع شده.

 

صاحب یک خانه ویلایی، ملکش را این چنین توصیف کرده، ۴۲۰متر در بهترین لوکیشن پردیس، دارای سازه‌ای مستحکم و رویایی، اوج ظرافت در هنر معماری، دارای دو طبقه مجزا همراه با ۷۰متر سوئیت، هر طبقه ۱۷۵متر، 3خواب بزرگ و مستر، سالن کاملا قابل چیدمان، کابینت هایگلس، نقشه عالی بدون کوچکترین پرتی، متریال برند، اروپایی و منحصر به فرد، سرویس ایرانی و فرنگی، سالن پرده‌خور بی‌نظیر، کف سرامیک یک متر در یک متر، نورگیر فوق‌العاده، تراس مسقف، حیاط مشجر، روف گاردن و... . قیمت این ملک 45 میلیارد تومان است و روی یک زمین 350متری ساخته شده.

 

کسانی که دنبال ویلای بزرگ با متراژ حدود 700متر می‌گردند، برای خرید چنین ملکی باید 55میلیارد تومان کنار بگذارند. این ویلا روی زمین 350متری ساخته شده و قیمت هر متر مربع آن 157میلیون تومان است. این ملک ویلایی نوساز و کلید نخورده است و صاحب ملک تاکید کرده با ماشین مدل بالا و زمین در تهران هم تهاتر می‌کند. 

 

قیمت خانه‌های ویلایی استخردار از 19 میلیارد و 800 میلیون تا 57 میلیاردتومان

در پردیس ویلای استخردار هم تا دلتان بخواهد برای فروش موجود است. بررسی فایل‌های خانه‌های ویلایی با استخر نشان می‌دهد، حداقل قیمت حدود 19میلیارد و 800میلیون‌ تومان است. این ملک 260متری و 3اتاق خواب دارد. این ملک ویلایی دوبلکس نگهبان ۲۴ساعته هم دارد. استخر این ملک چهار فصل است و در زمستان می‌توانید آن را مسقف کنید. حیاط محوطه سازی شده و آلاچیق تمام سنگ قابل چیدمان دارد و مجهز به روف گاردن با ویوی ابدی است.

 

در فاز دو شهر پردیس یک ویلا استخردار 190متری با قیمت 20میلیارد‌ تومان فروخته می‌شود. این ویلا روی زمین 400متری ساخته شده. اگر دنبال ویلای استخردار با جکوزی و روف گاردن می‌گردید، این ملک همه گزینه‌ها را با هم دارد. این ویلا 3اتاق خواب دارد که یکی از آنها مستر است. این خانه ویلایی 2تراس بزرگ هم دارد. همچنین مجهز به آسانسور از پارکینگ تا روف گاردن است.

 

با 25میلیارد و 200میلیون‌تومان می‌توانید صاحب یک ویلای نوساز 185متری 3خوابه شوید. این ویلا در بهترین لوکیشن فاز دو پردیس واقع شده و استخر چهار‌فصل دارد. اگر دوست دارید یک باشگاه کوچک در خانه داشته باشید، این ویلا یک سالن جیم کوچک هم دارد. روف گاردن این ملک 360درجه است و این خانه ویلایی روی زمین 352متری ساخته شده است.

 

یک ویلای 600متری استخردار، با قیمت 30میلیارد تومان فروخته می‌شود. این ویلا در فاز4 شهر پردیس واقع شده و کلید نخورده است. این ملک ویلایی دو طبقه مجزا دارد،‌ طبقه همکف 100متر با 100متر حیاط است. طبقه اول 160متری است و 20متر تراس دارد و طبقه دوم هم 160متری است با 20متر تراس. اتاق سرایداری این ویلا نیز حدود 50متر با تجهیزات کامل است. استخر، ‌جکوزی، سونای خشک و ‌اتاق کلوزت از دیگر تجهیزات این ویلاست که روی زمین 320متری ساخته شده و 4اتاق خواب دارد.

 

در فاز دو پردیس یک ویلای دوبر دوبلکس استخردار با قیمت 52میلیارد تومان به فروش می‌رسد. این ویلا 600متری است. این خانه ویلایی به صورت 2طبقه مجزا هم قابلیت استفاده دارد. طبقه اول 250متری است با 3اتاق خواب مستر. طبقه دوم دوبلکس است و 3اتاق خواب مستر هم دارد. این ملک روی زمینی به مساحت 408متر ساخته شده و به غیر از استخر وسونا وجکوزی، پارکینگ و انباری و آسانسور هم دارد. 

 

اگر دنبال ویلایی می‌گردید که استخر،‌ سونا خشک، سونا بخار،‌ جکوزی، استخر داخل حیاط و داخل خانه و 4اتاق خواب مستر داشته باشد، ‌باید حداقل 57میلیارد تومان بودجه داشته باشید. این ویلا حدود 650متر است و در زمینی به مساحت 350متر ساخته شده. به گفته مالک، کابینت‌ها از چوب ساخته شده، کف ویلا از سنگ مرمر است و سالن بزرگ و کاملا قابل چیدمان با ارتفاع سقف 5متر دارد. این ویلا به آسانسور از استخر تا روف گاردن هم مجهز است.

 

 

کدخبر: ۵۶۲۱۹۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر