کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۹۰۳۱
تاریخ خبر:

همه نکاتی که باید درباره وام‌های فوری با اپلیکیشن‌های موبایلی بدانید

همه نکاتی که باید درباره وام‌های فوری با اپلیکیشن‌های موبایلی بدانید

وقتی اعتبار حرف اول را می‌زند

هفت صبح| حتما در فضای مجازی تبلیغات وام غیرحضوری از طریق اپلیکیشن‌های موبایلی و بدون ضامن را دیده‌اید. نئوبانک‌هایی که وام گرفتن از آنها به صورت آنلاین است و اصلا نیازی نیست به بانک بروید و درخواست وام بدهید. البته مبلغ وام‌هایی که می‌توان از این بانک‌ها دریافت کرد تا سقف 50میلیون تومان است. با اینکه تبلیغات این بانک‌ها بیشتر حول فوری و سریع بودن دریافت این وام می‌چرخد، وقتی می‌خواهید وام بگیرید متوجه می‌شوید، خیلی هم فوری نیست و حتی برای بعضی از این وام‌های خرد باید بین یک تا شش‌ماه منتظر بمانید. تازه اعتبار حسابتان هم باید خوب باشد تا بعد از این مدت وام به شما تعلق بگیرد.

 

مثلا یکی از وام‌های فوری که می‌توانید از اپلیکیشن بانک‌ها یا همان نئوبانک‌ها دریافت کنید،‌ وام لیلیوم سیبانک از بانک سینا است. سقف این وام 50میلیون تومان است و  براساس میانگین حساب به متقاضی وام پرداخت می‌شود. با این اوصاف برای دریافت وام باید اول پول را در بانک بگذارید و بر اساس مدت سپرده‌گذاری بین دو تا شش‌ماه، سقف وام یعنی 50میلیون تومان را دریافت کنید. برای گرفتن سقف وام در این طرح باید حداقل 30میلیون تومان را برای شش‌ماه در بانک بخوابانید. بازپرداخت این وام 36ماهه است و ماهیانه باید یک‌میلیون و 930هزار تومان بپردازید. سود این وام 23درصد است.

 

همراه‌شهر پلاس که وابسته به بانک شهر است نیز تا سقف 50میلیون تومان وام فوری می‌دهد. کسانی‌که حساب بانک شهر داشته باشند و حسابشان هم خوب کار می‌کند، می‌توانند به دریافت این وام دلخوش باشند. البته زمان مشخصی برای دریافت این وام اعلام نشده، اما ظاهرا صاحب حساب باید گردش مالی مورد نظر بانک را داشته باشد. این وام هم با سود 23درصد و  اقساط ۳۶ماهه پرداخت می‌شود. اقساط این وام نیز  ماهی یک میلیون و 930هزار تومان است. بلوبانک بانک سامان هم وام موبایلی و بدون ضامن می‌دهد. بلوبانک جزو اولین بانک‌هایی است که وام آنلاین به مشتریانش پرداخت می‌کند. اما سقف وام کمتر است و متقاضیان فعلا فقط روی وام 10میلیون تومانی می‌توانند حساب کنند. قطعا برای دریافت وام آنلاین از بلوبانک باید مشتری این بانک باشید و همچنین گردش حسابتان هم خوب باشد. یکی از فاکتورهایی که برای ارائه وام در نظر گرفته می‌شود، میانگین سه‌ماه اخیر حساب متقاضی وام است. برای دریافت وام باید معدل حساب شما در سه ماه گذشته، برای هر ماه حداقل 3میلیون تومان باشد. در این صورت گزینه درخواست وام برای شما فعال خواهد شد. بعد از دریافت وام، حداکثر 6 ماه برای بازپرداخت آن وقت دارید. البته پرداخت اقساط در مدت زمان کوتاه‌تر هم ممکن است. یعنی اگر بتوانید وام را در کمتر از یک ماه تسویه کنید، هیچ سود و کارمزدی به شما تعلق نمی‌گیرد. در غیر این صورت، سود وام 22% و کارمزد آن 4% محاسبه خواهد شد.

 

ویپاد اپلیکیشن موبایلی بانک پاسارگاد هم وام فوری یا تسهیلات پیش درآمد تا سقف 8میلیون تومان می‌پردازد. طرح پیش‌درآمد تسهیلات بدون کارمزد ویپاد؛ ترابانک پاسارگاد است؛ تسهیلاتی بدون کارمزد و بدون ضامن و وثیقه، با دوره بازپرداخت یک هفته‌ای، که بر اساس امتیاز حاصل از مبالغ واریز شده به حساب شما در ۳۰روز اخیر و بر‌اساس اعتبار‌سنجی ارائه می‌شود. این تسهیلات در مبالغ ‌دو، سه، چهار،‌ پنج، شش، هفت و هشت میلیون تومان، به‌صورت وجه نقد به حساب شما واریز می‌شود. مزیت بزرگ این وام بدون‌سود بودن آن است؛ البته به شرطی که تا یک هفته آن را تسویه کنید. اما این بانک یک طرح پشتوانه هم دارد. سقف وام فوری پشتوانه 30میلیون تومان است. برای استفاده از طرح پشتوانه ویپاد، باید قبل از هر کاری وارد برنامه شوید و درخواست خودتان را ثبت کنید. گرفتن این وام یک شرط بزرگ دارد و آن هم این است که برای گرفتن 30میلیون تومان وام فوری باید گردش حساب خوبی داشته باشید و اعتبارتان بالا باشد. زمان بازپرداخت این وام شش‌ماهه و با سود ۲۳درصد است؛ یعنی بابت وام ۳۰میلیونی باید هر ماه، ۵میلیون و ۳۴۰هزار تومان قسط بدهید.

 

 

اگر مشتری بانک خاورمیانه هستید و حساب نئوبانک بانکینو را هم دارید، می‌توانید تا سقف 10میلیون تومان وام فوری دریافت کنید. امتیاز اعتبار برای دریافت وام خیلی مهم است، چون شیوه امتیازدهی هم براساس میانگین حساب محاسبه می‌شود. این امتیاز بر اساس میانگین موجودی حساب شما در هر ماه تعیین می‌شود. برای دریافت 10 میلیون تومان سقف وام این بانک باید 100 امتیاز داشته باشید. هر یک میلیون تومان اعتبار حساب در ماه یک 10 امتیاز حساب می‌شود. مثلا اگر 20میلیون تومان داشته باشید بعد از شش‌ماه می‌توانید وام بگیرید. مدت زمان بازپرداخت این وام یک ماه است و سود آن ۲۳درصد.

 

کدخبر: ۵۵۹۰۳۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر