کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۲۵۹۸
تاریخ خبر:

وزن انواع ضخامت قوطی ۴۰ * ۸۰

وزن انواع ضخامت قوطی 40 * 80

رپورتاژ آگهی|​قوطی 40 * 80 که گاهی به‌عنوان 8 در4 نیز شناخته می‌شود، ازجمله مقاطعی به‌شمار می‌رود که به‌صورت توخالی بوده و تفاوت در ضخامت، عامل اصلی برای تقسیم‌بندی این محصول است.

هرچه ضخامت این محصول بیشتر باشد می‌توان انتظار داشت که از مقاومت و استحکام بالاتری برخوردار باشد که در صنایعی همچون ساخت‌وساز، خودروسازی و تولید تجهیزات فولادی کاربرد زیادی دارد.

مشخصات فنی قوطی 40 * 80 را در نظر بگیرید

هرکدام از انواع محصولات فولادی، مشخصات فنی و ویژگی‌های ویژه خود را دارند که باید به تناسب بین این اطلاعات با نیاز خود توجه زیادی داشته باشید، دررابطه‌با پروفیل آهن 80 در 40 نیز باید به موارد زیر اشاره کرد:

  • شکل ظاهری قوطی به‌صورت مستطیل توخالی است.
  • طول 80 میلی‌متر و عرض 40 میلی‌متری دارد.
  • به‌طور معمول در شاخه‌های 6 متری به بازار عرضه می‌شود.
  • از نوع پروفیل بسته به‌ شمار می‌رود.

فرایند تولید قوطی 40 * 80

به‌منظور تولید قوطی‌های 80 در 40 از 2 روش مستقیم و غیرمستقیم استفاده می‌شود که انتخاب هرکدام از این روش‌ها روی کیفیت و دقت ابعادی محصول مورد نظر تاثیرگذار است.

در اولین گام برای تولید این نوع از مقاطع فولادی سطح مقطع، ابعاد و ضخامت موردنیاز در نظر گرفته می‌شود سپس بر این اساس ورق‌ها را برش می‌دهند که معمولا جهت ساخت این محصول ورق سیاه مورداستفاده قرار می‌گیرد.

لبه‌های ورق با استفاده از دستگاه‌های مخصوص به یکدیگر نزدیک می‌شود تا پس‌از درزگیری، این قسمت جوش داده شود تا شکل ظاهری مستطیل به‌ وجود آید، در آخر نیز قوطی را با طول مورد نیاز برش می‌دهند.

تقسیم بندی قوطی 40 * 80 براساس وزن

با درنظرگرفتن این مسئله که طول و عرض این نوع مقطع فولادی مقدار ثابت و مشخصی بوده، معیاری که منجر به تغییر وزن نهایی قوطی می‌شود ضخامت است که بر همین اساس می‌توان به جدول زیر اشاره کرد:

ابعاد قوطی (میلی‌متر)

ضخامت (میلی‌متر)

وزن هر متر (کیلوگرم)

وزن هر شاخه 6 متری (کیلوگرم)

40 * 80

1.5

2.82

17

40 * 80

2

3.74

22.64

40 * 80

2.5

4.63

28.3

40 * 80

3

5.54

33.96

40 * 80

4

7.32

45.27

تاثیر وزن بر قیمت قوطی 40 * 80

با توجه به جدول وزنی می‌توان متوجه شد که تعدادی از انواع قوطی‌های 80 در 40 سبک‌وزن هستند و برخی دیگر نیز وزن بالاتری دارند که باید این مورد را به‌عنوان یک اصل مهم جهت تعیین کاربرد آن‌ها در نظر گرفت.

هراندازه وزن نهایی مقطع فولادی افزایش پیدا می‌کند قیمت قوطی آهن نیز بالاتر می‌رود که این مسئله از مهم‌ترین نکاتی است که خریداران باید در هنگام سفارش محصول، مورد توجه قرار دهند.

شما می‌توانید روزانه و به‌صورت آنلاین قیمت قوطی 80 در 40 را ازطریق وب‌سایت آهن باکس به نشانی www.ahanbox.com پیگیری کنید تا درصورت نیاز، محصول مورد نظر خود را با بهترین کیفیت سفارش دهید.

جمع‌بندی

قوطی 40 * 80 درزمینه ساختمان‌سازی، خودروسازی و تولید تجهیزات فولادی به‌کار می‌رود که طول و عرض ثابتی دارد اما ازنظر ضخامت شامل چندین مدل مختلف است که بین 1.5 تا 4 میلی‌متر در نظر گرفته می‌شود.

با توجه به اهمیت کاربرد این محصول در صنایع گوناگون توجه به این نکته ضروری به‌نظر می‌رسد که افزایش ضخامت در نهایت می‌تواند وزن این مقطع فولادی را تغییر دهد که روی قیمت پرداختی شما نیز تاثیرگذار است.

 

کدخبر: ۵۵۲۵۹۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر