کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۱۴۵۲
تاریخ خبر:
لپ تاپ اقتصادی چی بخریم؟

معرفی بهترین های لپ تاپ دانشجویی

 معرفی بهترین های لپ تاپ دانشجویی

رپورتاژ آگهی| دانشجویان و دانش آموزان اولین گروه از افرادی هستند که نیاز به خرید یک لپ تاپ جمع و جور و کار راه‌انداز دارند. بهترین لپ تاپ‌های دانشجویی و اقتصادی می‌توانند ضمن داشتن قیمت مناسب، برای دانشجویان کارساز نیز باشند؛ اما تنوع بالای لپ تاپ‌های موجود در بازار باعث شده تا برخی از دانشجویان ندانند که دقیقا باید به دنبال کدام یک از لپ تاپ‌ها باشند؟

 در ادامه مقاله قصد داریم شما را با جدیدترین و بهترین لپ تاپ‌های دانشجویی و اقتصادی آشنا کنیم. بنابراین، اگر قصد دارید یک لپ تاپ خوب و اقتصادی بخرید، با ما همراه باشید.

بهترین لپ تاپ های دانشجویی و اقتصادی

دانشجویان می‌توانند با یک لپ تاپ متوسط که حافظه خوب و رم نسبتا بالایی دارد، کار خودشان را در دوران دانشجویی با این لپ تاپ‌ها راه بیندازند. در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با چند لپ تاپ دانشجویی و اقتصادی آشنا کنیم تا بتوانید بهترین این لپ تاپ‌ها را برای خودتان انتخاب کنید.

لپ تاپ لنوو مدل IdeaPad 3 15ITL6 I5

اگر قیمت لپ تاپ برای شما مهم است و علاوه بر آن به دنبال یک لپ تاپ دانشجویی پرقدرت هستید، لپ تاپ لنوو مدل IdeaPad 3 15ITL6 I5 یکی از بهترین لپ تاپ‌ها برای شما است. این لپ تاپ از یک کارت گرافیک با حافظه مجزا استفاده می‌کند. به همین خاطر این لپ تاپ برای آن دسته از دانشجویانی که نیاز به لپ تاپ‌های گرافیکی و پرقدرت دارند، بهترین گزینه است. کارت گرافیک این لپ تاپ از نوع نویدیا با 2 گیگابایت حافظه است.

پردازنده مرکزی این لپ تاپ هم از نظر CORE I5 است که قدرت پردازشی آن 2.4 تا 4.2 گیگاهرتز می‌باشد. یک حافظه رم 8 گیگابایتی به همراه یک حافظه داخلی 1 ترابایتی HDD این لپ تاپ، آن را به یکی از لپ تاپ‌های لوکس دانشجویی تبدیل کرده است. صفحه نمایش این لپ تاپ فول HD است و به شما امکان مشاهده انواع تصاویر و فیلم‌های جذاب را با کیفیت بالا می‌دهد.

لپ تاپ لنوو مدل IdeaPad 3 15IGL05

لپ تاپ لنوو مدل IdeaPad 3 15IGL05

لپ تاپ لنوو مدل IdeaPad 3 15IGL05 یکی دیگر از انواع بهترین لپ تاپ‌های دانشجویی و اقتصادی است که نباید آن را از دست بدهید. این لپ تاپ با صفحه نمایش 15.6 اینچی و رزولوشن FHD به شما امکان لذت بردن از کیفیت صفحه نمایش را می‌دهد.

پردازنده مرکزی این لپ تاپ Intel Celeron N4020 با فرکانس 1.1 تا 2.8 گیگاهرتز است. 4 گیگابایت حافظه داخلی رم این لپ تاپ آن را به یک لپ تاپ با سرعت متوسط و قابل قبول تبدیل کرده است. برای اینکه بتوانید انواع فایل‌های خودتان را در این لپ تاپ سیو کنید، یک حافظه 1 ترابایتی HDD در این لپ تاپ قرار داده شده است. علاوه بر آن برای افزایش سرعت لپ تاپ نیز یک حافظه 128 گیگابایتی SSD روی لپ تاپ نصب شده که سرعت آن را بالا می‌برد.

لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook R1502Z-BQ708

قرار نیست همیشه لپ تاپ‌های لنوو جزء لپ تاپ‌های اقتصادی و دانشجویی باشند. برخی از مدل‌های لپ تاپ ایسوس نیز دارای امکانات پیشرفته‌ای هستند و می‌توانند با قیمت مناسب نیز خریداری شوند. لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook R1502Z-BQ708 یکی از بهترین و خوش قیمت‌ترین لپ تاپ‌های ایسوس است. این لپ تاپ دارای پردازنده CORE I7 بوده و عملکرد خوبی در میان انواع لپ تاپ‌های میان رده دارد. 8 گیگابایت حافظه رم برای این لپ تاپ عملکرد آن را بهبود بخشیده است.

سازنده این لپ تاپ برای آنکه حداکثر سرعت را برای این لپ تاپ در نظر بگیرد، 512 گیگابایت حافظه SSD در آن قرار داده است. البته باید بدانید که این لپ تاپ کارت گرافیک مجزا ندارد و شاید برای دانشجویانی که به دنبال لپ تاپ‌های قدرتمند دانشجویی با گرافیک بالا هستند، مناسب نباشد.

لپ تاپ دانشجویی پرقدرت ایسر

لپ تاپ ایسر مدل Aspire 7 A715-51G-754E

به دنبال یک لپ تاپ قیمت مناسب می‌گردید که برای گیمینگ هم تا حدی مناسب باشد؟ این لپ تاپ با یک پردازنده CORE I7 با سرعت 2.1 تا 4.7 گیگاهرتز بهترین گزینه برای شما است. این لپ تاپ دارای یک حافظه 16 گیگابایتی بوده که سرعت العمل این لپ تاپ را به شدت بالا برده است. علاوه بر آن یک حافظه SSD 512 گیگابایتی روی این لپ تاپ نصب شده که باعث بهبود عملکرد آن می‌شود.

کارت گرافیک این لپ تاپ از نوع 4 گیگابایتی با قدرت فوق العاده است. به همین خاطر می‌توانید برای کارهای گرافیکی نیز با خیالی راحت از این لپ تاپ ایسر استفاده کنید. این لپ تاپ نیز دارای رزولوشن FHD بوده و با صفحه نمایش 15.6 اینچی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای دانشجویان است. این لپ تاپ حسگر اثر انگشت نیز دارد و می‌تواند برای شما بسیار عالی عمل کند.

سخن پایانی

در این مقاله در مورد بهترین لپ تاپ‌های دانشجویی و اقتصادی صحبت کردیم. هر یک از این لپ تاپ‌ها می‌توانند با عملکرد مناسب، برای شما گزینه خوبی محسوب شوند. شما می‌توانید قیمت لپ تاپ‌های مختلف با پردازنده‌های معمولی اینتل، CORE I5 و CORE I7 را در سایت زومیت مشاهده کنید و لپ تاپ‌های اقتصادی مورد نیاز خودتان را سفارش دهید. فراموش نکنید که هر یک از لپ تاپ‌ها دارای قیمت متفاوتی‌اند و باید مطابق با نیاز هر دانشجویی خریداری شوند.

 

کدخبر: ۵۵۱۴۵۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر