کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۰۴۰۳
تاریخ خبر:

معرفی یخچال‌ فریزر‌های دوقلوی سامسونگ

معرفی یخچال‌ فریزر‌های دوقلوی سامسونگ

روزنامه هفت صبح، گروه بازار | تنها یک‌بار تجربه کردن سختی‌های اسباب‌کشی کافی‌ست تا پس از آن در هر بار خرید یخچال جدید به موضوع مهمی مثل تناسب یخچال و میزان انعطاف‌پذیری آن با فضای خانه توجه ویژه‌ای داشته باشید.بیشتر افراد وقتی به‌دنبال یخچال‌های پرظرفیت و جادار هستند، به سراغ ساید‌بای‌سایدها می‌روند، انتخابی که اگر با آشپزخانه بزرگ و داشتن فضایی زیاد همراه نباشد، با خودش مشکلات زیادی را به‌دنبال دارد و معمولا در زمان اسباب‌کشی و جابه‌جایی‌ها به چالش اصلی مستاجران تبدیل می‌شود.

پس چاره کار چیست؟ برای این دسته از افراد یخچال‌‌فریزرهای دوقلو بهترین و ایده‌آل‌ترین گزینه روی میز است. یخچال‌های دوقلو این امکان را به افراد می‌دهد تا هر کدام از دستگاه‌های یخچال یا فریزر‌ را به‌طور جداگانه در نقطه مناسبی از خانه یا آشپزخانه قرار دهند و دیگر نگرانی از بابت جاگیری آنها نداشته باشند. ‌اگر برای خانه خود به‌دنبال یکی از این یخچال‌فریزرهای دوقلو می‌گردید، خواندن این مطلب به شما کمک می‌کند تا با یکی از بهترین مدل‌های موجود در بازار یعنی RR39- RZ32 سامسونگ آشنا شوید.

‌این یخچال‌فریزر دوقلوی کره‌ای، ظرفیتی نزدیک به 700 لیتر را در اختیار شما قرار می‌دهد (375 لیتر یخچال و 315 لیتر فریزر) که امکان چینش موادغذایی متنوعی را به شما می‌دهد. علاوه بر این، فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh با از بین‌بردن بیش از 99‌درصد باکتری‌های مضر درون یخچال، موجب می‌شود که همیشه برای بهتر شدن حال‌تان، مشتاق بازکردن در این یخچال‌‌فریزر جذاب باشید.

‌مشخصات یخچال‌فریزر دوقلوی سامسونگ
در کنار ویژگی‌های معمول، بخشی از مشخصه‌های متمایز یخچال‌فریزر دوقلوی سامسونگ عبارتند از:

‌طراحی یکپارچه
یخچال‌فریزر دوقلوی سامسونگ با طراحی مینیمال و تخت خود با هر نوع دکوراسیون و چینشی در آشپزخانه هماهنگ‌شده و در انطباق کامل با دیگر اجزای آشپزخانه قرار می‌گیرد. این یخچال‌فریزر با عمق استانداردی طراحی شده‌ و به همین دلیل به‌راحتی می‌توانید آنها را با کابینت‌های خانه خود هم‌تراز کنید تا به زیبایی آشپزخانه خود بیافزایید.

ظرفیت بیشتر
یخچال‌‌‌های سامسونگ از فناوری SpaceMax بهره می‌برند که با قرار دادن عایق‌هایی با راندمان بالا در دیواره‌ها امکان افزایش ظرفیت یخچال را بدون نیاز به بیشتر شدن ابعاد آن فراهم می‌کند. این تکنیک معمولاً در طراحی و ساخت ساختمان‌ها و سیستم‌های ذخیره‌سازی استفاده می‌شود تا فضا را بهینه کند و محیط‌های کارآمدتری ایجاد کند.

موتور قدرتمند و کم‌صدا: کمپرسور‌های اینورتر دیجیتال (Digital Inverter) کم‌صدا در قلب این یخچال‌فریزر دوقلو قرار گرفته‌اند که وظیفه پمپاژ سرما به میزان مورد نیاز را برعهده دارند. به کمک این کمپرسور، بسته به موادغذایی درون دستگاه، میزان سرمایش تنظیم شده تا انرژی به شکل کاملا بهینه‌‌ای مصرف شود. تفاوت دیگر این کمپرسور با مدل‌های مشابه، پیوستگی عملکرد، به‌جای قطع و وصل‌شدن مرتب دستگاه است که موجب کاهش نویز و صدا (35 دسی‌بل) و افزایش عمر آن می‌شود و جلوی آسیب‌های احتمالی در برابر نوسانات برق را می‌گیرد.

دستیار هوشمند
این مدل از فریزرهای سامسونگ شامل یک دانگل هوشمند است که با اتصال به گوشی‌های اندرویدی و iOS هشدارهای مورد نیاز را به شما می‌دهد. بررسی حالت‌ خنک‌کننده سریع (Rapid Cooling)، پایش وضعیت دمای دستگاه و وضعیت باز بودن احتمالی درب، بخشی از هشدارهایی است که این دانگل هوشمند بر روی گوشی‌ هوشمندتان ارسال می‌کند. تمامی خطاهای احتمالی دستگاه همراه با چگونگی رفع اشکال، با این دستیار هوشمند، همیشه جلوی چشم‌تان خواهد بود.

سرمایش یکنواخت
تکنولوژی All-around Cooling در این یخچال‌فریزر دوقلوی سامسونگ با کنترل پیوسته نوسانات دمایی، سرمایی همگن را در گوشه گوشه دستگاه فراهم می‌کند. هوای سرد در این یخچال‌‌فریزر سامسونگ، به‌واسطه دریچه‌های زیادی که در هر سطح از یخچال قرار داده شده به شکل یکنواختی به همه مواد غذایی می‌رسد.

انجماد سریع
اگر زمانی، نیاز به سرمایش یا انجماد سریع موادغذایی داشتید، این دستگاه عصای دست شما خواهد بود. به کمک تکنولوژی Power Freeze، جریان هوای سرد با شدت بیشتری وارد محفظه شده و غذا و نوشیدنی‌ها با سرعت بیشتری و در زمان کمتری به شرایط مطلوب شما می‌رسند. از طرفی با قابلیت برفک‌زدایی در این مدل‌ها، هیچ چالشی در مورد برفک‌زدن مواد غذایی نخواهید داشت.

سرمای پایدار
اگر از آن‌هایی هستید که مرتب عادت باز و بسته‌کردن درب یخچال را دارند، این یخچال‌فریزر، دوای درد شما را هم تجویز می‌کند! به کمک صفحه Metal Coolingکه در بخش پشتی یخچال قرار گرفته، دمای درون دستگاه همواره در وضعیت پایداری نگه داشته می‌شود.

با استفاده از این ویژگی متمایز، گرمای از دست رفته در هنگام باز و بسته‌شدن درب یخچال، سریعا بازیابی می‌شود.
‌با خرید یخچال‌فریزر دوقلوی جدید سامسونگ، شما همه چیزهایی که برای یک تجربه دلنشین از سرما را انتظار دارید در کنار هم تجربه می‌کنید. حالا مي‌دانيد که یکبار هزینه می‌کنید و برای سال‌ها خیال‌تان راحت است.

کدخبر: ۵۵۰۴۰۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • _user_1560747705

    الان با کدوم واردات میتونیم این یخچال رو بخریم چرا با روح و روان مردم بازی میکنی د بگذارید در همین خیال خام که جنس بهتر ا ز ایرانی نداریم بمونیم و بسوزیم و بسازیم بلای بازار انحصاری خودرو در لوازم خانگی هم داره خودنمایی میکنه