کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۶۲۹۵
تاریخ خبر:

ماجرای گم شدن تابلوهای میلیاردی موزه امام علی (ع) چه بود؟

ماجرای گم شدن تابلوهای میلیاردی موزه امام علی (ع) چه بود؟

این تابلو‌ها اوایل امسال برای استفاده در یک نمایشگاه به امانت داده شده بود و قرار بود تا ۳۰ تیرماه به موزه بازگردد

عضو شورای اسلامی شهر تهران از تأخیر دوماهه در بازگشت تابلوهای میلیاردی به موزه امام علی (ع) خبر داد.
 
«ناصر امانی»، عضو شورای اسلامی شهر تهران، درباره تابلو‌های موزه امام علی (ع) گفت: این تابلو‌ها اوایل امسال برای استفاده در یک نمایشگاه به امانت داده شده بود و قرار بود تا ۳۰ تیرماه به موزه بازگردد که هنوز برنگشته است.
 
 
وی ادامه داد: تابلو‌ها نیز توسط یک نهاد فرهنگی به امانت گرفته شده بود و قرار بوده در یک نمایشگاه استفاده شود. بعد ما شنیدیم که این تابلو‌ها بازنگشته است و پاسخ پیگیری دوستان را نمی‌دهند و با شهرداری مکاتبه کردیم، اما پاسخ ما را ندادند و ما مجبور به تذکر در صحن شورا شدیم.
 
این عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: دیروز بعد از تذکر من در این خصوص در صحن شورا آقای باقری معاون برنامه‌ریزی و امور شورای شهرداری تهران که در صحن شورا حضور داشتند به صورت شفاهی به من و آقای چمران گفتند که تابلو‌ها برگشته است، حالا ما در حال پیگیری هستیم تا ببینیم تابلو‌ها بازگشته است یا خیر که انشاءالله بازگشت آن‌ها صحت داشته باشد.
 
وی با بیان اینکه دوماه از زمان بازگشت تابلو‌ها به موزه گذشته و تاخیر ایجاد شده است و پاسخگو هم در این زمینه نبودند، گفت: ادعای شهرداری این است که این تابلو‌ها به موزه بازگشته است، اما ما همچنان پیگیر این ادعا هستیم و نتیجه آن را نیز اعلام خواهیم کرد.

 

منبع: ایلنا
کدخبر: ۵۶۶۲۹۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر