کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۴۱۴۹
تاریخ خبر:

جزئیات تعطیلی و تغییر ساعت کاری در چند استان

جزئیات تعطیلی و تغییر ساعت کاری در چند استان

مدیرکل مدیریت بحران از تعطیلی ادارات در روزهای هفدهم و هجدهم مردادماه خبر داد

با توجه به شرایط موجود و پیش رو و با کسب مجوزات لازم، مقرر شد روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفدهم و هجدهم مردادماه ادارات، بانک‌ها، شهرداری‌ها و مراکز آموزشی استان اصفهان تعطیل و به صورت دورکار فعالیت کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان به شهروندان تأکید کرد: رعایت اصول ایمنی بهداشتی در برابر گرمازدگی و اشعه فرابنفش، کاهش زمان حضور در فضای باز و تابش مستقیم نور خورشید، کاهش رفت و آمد در سطح شهر و استفاده بهینه از انرژی برق و آب در روزهای جاری ضروری است.

تغییر ساعت کاری ادارات کهگیلویه و بویراحمد

فعالیت تمامی مراکز دولتی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد از روز شنبه ۱۳ مردادماه تا پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ از ساعت ۶ تا ۱۲ صبح است.

استانداری با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به استمرار افزایش دمای هوا و مصرف برق در ایام پیش رو، تصمیم کمیته مدیریت مصرف برق و انرژی استان و به منظور حمایت از بخش صنعت و کشاورزی ساعت کاری تمامی دستگاه‌های اجرایی به استثنای دستگاه‌های خدمات رسان درمانی نظامی و مراکزی که دارای نوبت کاری و کشیک هستند از امروز شنبه ۱۳ مرداد تا پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ از ساعت ۶ صبح تا ۱۲ ظهر اعلام می‌شود.

کاهش ساعات کاری ادارات یزد

استانداری یزد طی اطلاعیه با توجه به افزایش نسبی دما، تابش اشعه فرابنفش و کاهش کیفیت هوا و به منظور حفظ سلامت شهروندان و توازن بخشی مصرف آب، فعالیت همه مراکز دولتی و بانک‌ها در شهرستان یزد، بافق، اردکان، میبد، اشکذر و زارچ (به غیر از مراکز خدمات امدادی و اورژانسی) در روز چهارشنبه ۱۶مرداد را تعطیل اعلام کرد.  

بر اساس این اطلاعیه فعالیت ادارات در سایر شهرستان ها روز چهارشنبه از ساعت ۶تا ۱۲ ظهر می باشد؛ مصوبه تعطیلی پنج شنبه ها تا نیمه شهریور پا برجاست.

گرمای هوا در استان یزد در ۵۰ سال اخیر بی سابقه بوده است و درجه هوا در شهرستان بافق به ۴۹ درجه رسیده است.

 

منبع: خبرآنلاین
کدخبر: ۵۶۴۱۴۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر