کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۳۷۴۵
تاریخ خبر:

پخش تصاویر نیمه‌عریان در فضای مجازی؛ این زن بازداشت شد

پخش تصاویر نیمه‌عریان در فضای مجازی؛ این زن بازداشت شد

این متهم غیر بومی ساکن اردبیل است که نسبت به کشف حجاب و تهیه و پخش تصویرهای نیمه عریان از خود اقدام می‌کرد

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادستانی اردبیل از بازداشت یک زن به اتهام ترویج فساد و فحشا با سوء استفاده از ظرفیت فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در این شهرستان خبر داد. اردبیل مرتضی طاهری‌فرد اظهار داشت: این متهم غیر بومی ساکن اردبیل است که نسبت به کشف حجاب و تهیه و پخش تصویرهای نیمه عریان از خود اقدام می‌کرد. این شخص عکس‌ها و فیلم‌های مبتذل نیمه عریان از خود تهیه می‌کرد و با استفاده از امکان پخش زنده شبکه اجتماعی اینستاگرام آنها را انتشار می‌داد و موجب جریحه‌دار کردن عفت و هتک اخلاق عمومی می‌شد.

 

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادستانی اردبیل تصریح کرد: در پی این مساله با واکنش سریع و به هنگام گشت سایبری دادستانی، اقدام لازم برای شناسایی متهم صورت گرفت و پس از صدور دستورهای قضایی مربوطه برای پلیس اطلاعات و امنیت عمومی، با اقدام سریع ماموران انتظامی وی در واحدی مسکونی واقع در یکی از شهرک‌های اردبیل بازداشت شد.

 

وی در ادامه با هشدار به افراد هنجارشکن تصریح کرد: دادسراهای سراسر استان اردبیل با دقت، به جد و اشراف کامل فضای مجازی را زیر نظر دارند و در صورت مشاهده هرگونه بی‌بند و باری و اقدام‌های خلاف اخلاق، برخوردهای قاطع و بازدارنده را در دستور کار قرار خواهند داد.

 

منبع: تسنیم
کدخبر: ۵۶۳۷۴۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر