کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۰۶۶۶
تاریخ خبر:

توقیف خودروهای مدل بالای متهم کوروش کمپانی

توقیف خودروهای مدل بالای متهم کوروش کمپانی

سخنگوی قوه قضاییه آخرین وضعیت پرونده کوروش کمپانی را تشریح کرد

سخنگوی قوه قضاییه درباره آخرین وضعیت پرونده کوروش کمپانی گفت: ابتدا باید توصیه کنم مردم مراقبت کنند تا دارایی خود را بی‌دلیل در اختیار اشخاصی که نمی شناسند قرار ندهند هرچند دستگاه قضایی همواره تاکید دارد در جایی که مردم ضرر کردند و جریان کلاهبرداری اعم ز سازمان‌یافته یا فردی رخ داد، حقوق مردم را استیفا کند.

اصغر جهانگیر درباره پرونده کوروش کمپانی گفت: معمولا کسانی که به صورت سازمان‌یافته و هدفمند نسبت به بردن پول مردم اقدام می‌کنند؛ وقتی موضوع به دستگاه قضایی کشیده می‌شود، اموالی که از فرد به دست می‌آید، تکاپوی لازم را برای جبران مالباختگان نمی‌دهد؛ در اینجا موضوع این است که دستگاه قضا به چه نحو می تواند حقوق مالباختگان از میزان مال کشف شده را بدهد که در این زمینه روش های‌مختلفی وجود دارد.

جهانگیر افزود: در خصوص پرونده کوروش کمپانی تاکنون ۷۱۰۰ شاکی با مطالبه ۲۰۰ میلیارد تومان شکایات خود را تقدیم دادسرا کردند و دادستان تهران دستور دادند از همه ظرفیت‌های قانونی استفاده شود تا در همین مرحله با شناسایی اموال و فروش آنها بتوان حقوق مالباختگان را تامین کرد.

وی اضافه کرد: براساس پیگیری‌هایی که تا شب گذشته داشتم، تاکنون املاکی از متهم‌ در اصفهان شناسایی شده است همچنین تعدادی خودروی مدل بالا در کیش و تعدادی خودرو نیز در امارات شناسایی و توقیف شده است.

سخنگوی قوه قضاییه اظهار داشت: از طریق مراجع بین المللی و اینترپل نسبت به شناسایی و دستگیری متهم اقدام شده تا به کشور بازگردانده شود و دستگاه قضایی با حساسیت ویژه موضوع را دنبال می‌کند.

 

منبع: ایرنا
کدخبر: ۵۶۰۶۶۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر