کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۹۸۶۸
تاریخ خبر:

ببینید | درگیری هایده حائری با ماموران از زاویه‌ای دیگر

ببینید | درگیری هایده حائری با ماموران از زاویه‌ای دیگر

بر اساس اطلاعیه پلیس اساسا موضوع درگیری بازیگر زن با مامور به حوزه عفاف و حجاب مرتبط نبود

نیروی انتظامی اعلام کرد: به دنبال انتشار ویدیویی از درگیری یکی از بازیگران زن با مامور پلیس، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس اعلام کرد که این موضوع ارتباطی به طرح عفاف و حجاب ندارد.
 
 
مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت اضافه کرد:
 
ویدیویی از درگیری لفظی یکی از بازیگران قدیمی زن با یکی از ماموران پلیس در فضای مجازی منتشر و در توضیحات ادعا شد که این درگیری درپی اجرای طرح عفاف و حجاب و مخالفت این بازیگر با بازداشت چند دختر جوان رخ داده است. موضوعی که مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آن را تکذیب کرد.
 
در اطلاعیه‌ مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه «ویدئو شهروند سالخورده ارتباطی با عفاف و حجاب ندارد»، آمده است: « در پی انتشار ویدئو از فردی با هویت معلوم در فضای مجازی که در حال اعتراض و متأسفانه توهین و بی‌ادبی به مامور پلیس است؛ با بررسی به‌عمل آمده مشخص شد که اعتراض این بانوی سالخورده به عملیات عمرانی در محدوده عابر پیاده بوده که پلیس با خویشتن‌داری و رعایتِ ادب در حفظِ حرمت ایشان اقدام کرده است.»
 
مرکز اطلاع رسانی پلیس در ادامه این اطلاعیه آورده است: « اساسا موضوع به پلیس و به حوزه عفاف و حجاب مرتبط نبود. با این وجود پس از طرحِ موضوع و اعتراض ایشان به عملیات عمرانی، مراتب از طرف پلیس به حوزه خدماتِ شهریِ مرتبط منعکس شده است.»

در ادامه ویدیوی این درگیری را از زاویه‌ای دیگر که نشان می‌دهد موضوع بحث بر سر عملیات عمرانی بوده، مشاهده می‌کنید.

 

منبع: عصر ایران
کدخبر: ۵۵۹۸۶۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر