کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۶۱۸۴
تاریخ خبر:

واردات واگن‌های مترو به کجا رسید؟

واردات واگن‌های مترو به کجا رسید؟

رئیس شورای شهر تهران می‌گوید ورود واگن‌ها برای امسال منتفی نیست

روز گذشته رئیس شورای شهر تهراه اعلام کرد از سوی وزارت کشور مشکلاتی برای واردات واگن‌های مترو پیش آمده است. 

مهدی چمران درباره ایرادات و مشکلات وارد شده از سوی وزارت کشور برای واگن‌های وارداتی گفت: تاییدیه واگن‌ها باید به مجموعه متخصص از سوی وزارت کشور واگذار شود که به نظر می رسد شرکت مترو بهترین مجموعه متخصص برای این مسئله است و ما انتظار داریم تاییدیه‌ها برای ورود واگن‌های وارداتی از سوی وزارت کشور به مترو تفویض اختیار شود.

در تکمیل صحبت‌های او، چمران امروز درپاسخ به سوالی درخصوص تفویض اختیار تایید واگن‌های وارداتی مترو از سوی وزارت کشور به متروی تهران گفت: علاوه بر نامه‌نگاری، ملاقات‌های حضوری نیز در این باره انجام شد و این موضوع مطرح شده، امیدواریم با دستور مستقیم وزیر کشور مساله حل شود. چراکه حتی یک روز اگر موضوع به تعویق بیفتد ضرر خواهیم کرد. از سوی دیگر شهردار تهران نیز در هیات دولت تلاش می‌کند که این کار را به سرانجام برساند.

او افزود: سیستم‌های اداری کند هستند؛ اما ما انتظار داریم موضوع جهادی و در سریع‌ترین زمان ممکن حل و فصل شود. وزارت کشور باید تایید نهایی را انجام دهد. وزارت کشور اعلام کرده که نیروهای تخصصی این کار را ندارد. موضوعی که قبلا هم توسط مترو انجام می‌شد که امیدواریم هر چه زودتر این کار انجام شود.

رئیس شورای شهر تهران تأکید کرد: ورود واگن‌ها برای امسال منتفی نیست. شرکت سازنده مقداری از کارها را آغاز کرده، زمانی را برای طراحی می‌خواستند که اقدامات لازم در این حوزه را شروع کرده‌اند.

 

 

 

منبع: ايسنا
کدخبر: ۵۵۶۱۸۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر