کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۵۵۳۲
تاریخ خبر:

بازداشت یک مدیر برای تخریب جنگل‌های مازندران

بازداشت یک مدیر برای تخریب جنگل‌های مازندران

مدیر مجموعه گردشگری الیمالات نور به دلیل مراجعه نکردن به مرجع قضایی برای ارائه توضیحات لازم بازداشت شد

اواخر سال گذشته در فضای مجازی خبری از قطع چهار هزار اصله درخت در منطقه گردشگری الیمالات واقع در مسیر جاده چمستان - نور در غرب مازندران منتشر شد. به گفته شماری از اهالی منطقه با هدف ایجاد جاده دسترسی و توقفگاه خودروی طرح گردشگری سد الیمالات قطع شده بود. 

 

مدیر مجموعه گردشگری الیمالات نور برای ارائه توضیحات احضار شد اما به دلیل مراجعه نکردن به مرجع قضایی برای ارائه توضیحات لازم بازداشت شد.
 
تخریب قسمتی از جنگل‌های الیمالات بخش چمستان از توابع شهرستان نور که از اواخر سال ۱۴۰۲ مورد توجه و انتقاد مردم، رسانه‌ها و دوستداران محیط زیست و منابع طبیعی قرار گرفته بود در تازه‌ترین اقدامات مربوط به پیگیری این موضوع به دستگیری مدیر این مجموعه گردشگری منجر شد.
 
دادستان مرکز مازندران دیروز -جمعه- خبر بازداشت مدیر مجموعه گردشگری الیمالات را تایید کرد و گفت: مدیر این مجموعه چندی پیش برای ارائه توضیحات احضار شده بود که در مهلت قانونی داده شده خودش را معرفی نکرد.
 
محمد کریمی اظهار کرد: با توجه به این‌که فرد مد نظر در مهلت قانونی خودش را برای ارائه توضیح معرفی نکرد توسط دادسرای نور بازداشت شد.
 
او افزود: البته امکان این‌که مدیر مجموعه گردشگری الیمالات با قرار وثیقه آزاد شود وجود دارد و با توجه به تعطیل بودن امروز، از شامگاه پنجشنبه -۱۶ فروردین- بازداشت شد.

 

منبع: ایرنا
کدخبر: ۵۵۵۵۳۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر