کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۳۲۶۷
تاریخ خبر:

دستگیری و استرداد مسعود ترکیبی به پلیس ایران تایید شد

دستگیری و استرداد مسعود ترکیبی به پلیس ایران تایید شد

رئیس پلیس بین الملل فراجا از دستگیری و استرداد فردی ملقب به «مسعود ترکیبی» به اتهام کلاهبرداری و پولشویی خبر داد

سردار مجید کریمی گفت: این متهم از صاحبان یکی از سایت‌های قمار و شرط بندی در فضای مجازی است و با کمک همدستانش و با برنامه‌ریزی قبلی و روش‌های پیچیده ارتباط گیری، افراد جوان را برای استفاده در شغل‌های کاذب و مدل شدن فریب داده بود.

او یکی از سرپل‌های قاچاق انسان بوده که از هویت قربانیان خود برای نیل به اهداف کلاهبرداری و پولشویی استفاده  ‌کرده بود و پلیس بین‌الملل‌ با استفاده از ظرفیت‌های سازمان اینترپل و هماهنگی‌های لازم با مراجع مربوطه داخلی و خارجی، علیه این فرد اعلان قرمز صادر کرد و متعاقباً متهم را در کشور محل اختفاء ردیابی، شناسایی و  نهایتا دستگیر کرد.

رئیس پلیس بین الملل فراجا، در پایان گفت متهم توسط ماموران پلیس بین‌الملل فراجا، از طریق مرز هوایی فرودگاه امام خمینی (ره) به کشور مسترد و در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

مسعود ترکیبی کیست؟

متهمی که امروز به ایران برگردانده شد با فعالیت در فضای اینستاگرام به شهرت رسید و عمده دلیل شهرت او ترکیب مواد غذایی و موارد دیگر با یکدیگر و خوردن آن بود. دلیل شهرتش به مسعود ترکیبی نیز انجام همین اقدامات بود. در فضای مجازی نام واقعی او را محمد کاظم‌تاش معرفی می‌کنند

در سایت‌ها آمده او دوم اسفند ۱۳۶۹ در شهرستان تنکابن استان مازندران متولد شد.ترکیبی فعالیت خود را در اینستاگرام از سال ۱۳۹۴ آغاز کرد و در مدت کوتاهی به واسطه حمایت های نا معلوم تبدیل به شاخ اینستاگرام شد. ترکیبی در سال ۱۳۹۸، فعالیت خود را در یوتیوب نیز آغاز کرد و در این پلتفرم نیز به موفقیت قابل توجهی دست یافت.

مسعود ترکیبی

کدخبر: ۵۵۳۲۶۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر