کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۲۷۸۸
تاریخ خبر:

طفلی آقای فرزین

طفلی آقای فرزین

درباره تلاش‌های بانک مرکزی و تاکسی‌های برقی و سعودی و اینترنت ثابت و کی دی بی.

روزنامه هفت صبح| یک: ‌ طفلی بانک مرکزی و آقای فرزین. تلاشش برای حفظ نرخ دلار و جلوگیری از طغیان قیمت سکه و طلا ستودنی است اما در جهان نا آرام کنونی، ‌ترفندهای متعدد او و یارانش در برابر خبرهای ملتهب سیاسی و نظامی بی‌اثر می‌شوند. جناب فرزین همدردی ما را بپذیرید و به تلاش‌هایتان ادامه دهید. 

 

دو: خبر عجیبی منتشر شده که بر طبق آن در مراسم رونمایی از تاکسی‌های برقی مجری مراسم از عکاسان خانم مانتویی خواسته عقب بایستند و خانم‌های چادری بیایند جلو. امیدوارم این خبر اشتباه باشد چون به عقل دوستان در تاکسیرانی و شهرداری بیشتر امیدوار هستم.  تو را به خدا بگویید که این خبر دروغ است و اگر هم راست است حاصل کم عقلی انفرادی یک مجری بوده است. 

 

سه: خبرهای مربوط به توسعه اقتصادی عربستان به شکلی سیستماتیک سر از رسانه‌های ما در می‌آورد و  تعدیل آنها بعضی وقت‌ها کار بسیار سختی شده است‌. این که مترجم یا خبرنگار خود را راضی کنی که حالا این خبرها هم نیست و فعلا این مطلب را  کنار بگذارید‌. آن هم وقتی که برخی رسانه‌ها به شکل انبوه این خبرها را منتشر می‌کنند‌. 

 

چهار: این خبر هم جالب است‌: نامه شرکت مخابرات به سازمان بورس نشان می‌دهد کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، ۳۰ مهر ماه با افزایش ۳۴ درصدی تعرفه اینترنت ثابت موافقت کرده است. به نظر می‌رسد این افزایش پس از اینکه تعرفه پهنای باند شرکت ارتباطات زیرساخت افزایش یافت، اعمال می‌شود.

 

پنج: زمانی در هفته نامه مهر آن برگردان مشهور و تاریخی ریوالدو در لباس بارسلونا به والنسیا را(که از بیرون هجده قدم نواخته شد) به یک شعر تشبیه کردم. اشتباه کردم. همیشه از این تشبیه مبتذل خودم شرمنده هستم.

 

اما با این حال وقتی پریروز کوین دی بروینه آن پاس عجیب و غریب را صادر کرد که به گل سوم و پیروزی منچستر سیتی مقابل نیوکاسل منجر شد کم مانده بود تا دوباره قلمم بلغزد و از شوق دیدن چنین صحنه زیبایی پای آن نوع تشبیهات بی‌ربط را وسط بیاورم. به هرحال‌، آن پاس شعر نبود اما چیز غریبی بود‌. 

 

کدخبر: ۵۵۲۷۸۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر