کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۲۵۹۰
تاریخ خبر:

آخرین خبر از وضعیت طرح ترافیک در تهران

آخرین خبر از وضعیت طرح ترافیک در تهران

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به زمان باقی‌مانده به پایان سال جاری گفت: با توجه به اینکه هنوز طرح ترافیک جدید به شورا نیامده است و بررسی آن هم زمان‌بر است به همین دلیل تغییر طرح ترافیک در سال آینده انجام خواهد شد.

سید جعفر تشکری هاشمی؛ رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران در خصوص تغییر طرح ترافیک اظهار کرد: طرح ترافیک حتماً باید تغییر پیدا کند و شورای شهر تهران نیز در برنامه چهارم، شهرداری تهران را مکلف کرده است که طرح خود را در قالب بازنگری طرح ترافیک به شورا ارائه کند.

وی تصریح کرد: مسئولان شهرداری تهران نیز طی‌ ماه‌های گذشته در مصاحبه‌هایی که با رسانه‌ها داشته‌اند، اعلام کرده‌اند که به‌زودی این طرح را به شورا ارائه خواهند کرد و ما نیز منتظر هستیم طرح به شورا بیاید و در کمیسیون بررسی و در صحن شورای شهر تهران مطرح شود و به تصویب برسانیم.

تشکری هاشمی با بیان اینکه "تا این لحظه طرح ترافیک جدید به شورا نیامده است"، گفت: با توجه به اینکه تا پایان سال کمتر از ۳ ماه باقی مانده است و موضوعاتی دیگر از جمله بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار اعضا قرار خواهد گرفت، به همین دلیل چنانچه طرح اشاره‌شده به شورا بیاید باید فرایند خود را طی کند و زمان زیادی نیاز دارد و بدین ترتیب بررسی طرح به سال آینده موکول خواهد شد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران در پاسخ به این پرسش که طرح کنترل آلودگی هوا تهران نیز تغییر پیدا خواهد کرد یا خیر، تصریح کرد: این موارد بسته به نظر شهرداری تهران است و باید منتظر ماند تا طرح به شورا ارسال شود.

 

منبع: تسنیم
کدخبر: ۵۵۲۵۹۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر