
سال ۱۳۸۹ یک زوج اهل کاشان در انتظار تولد دوقلوهای خود بودند. در جریان بارداری و با تصمیم خانواده و نظر پزشکان، یکی از جنینها به دنیا آمد و جنین دوم برای استفاده در آینده به صورت فریز شده نگهداری شد.
خانم دلاورزاده، معلم، و همسرش آقای فاطمینژاد، مهندس بازنشسته، میگویند پس از گذشت ۱۱ سال، پسرشان محمدرسول که فرزند اول خانواده بود، بارها از علاقهاش برای داشتن یک خواهر صحبت میکرد.
این موضوع باعث شد خانواده تصمیم بگیرند جنین فریز شده را پس از سالها به رحم مادر منتقل کنند. این اقدام با موفقیت انجام شد و در نهایت، در ماه نهم بارداری، دختری به نام فاطمه متولد شد.
اکنون فاطمه، دختری که سالها در انتظار تولدش بود، در کنار برادرش محمدرسول زندگی میکند و به همبازی و همدم او تبدیل شده است؛ اتفاقی که این خانواده آن را یکی از شیرینترین و شگفتانگیزترین تجربههای زندگی خود میدانند.
در این خبر مروری کردین به عجیب ترین دوقلوزایی در ایران که 16 سال پیش رخ داده است.



