به گزارش هفت صبح، مریم مومن در مصاحبه با مجید واشقانی گفت: مادرم خواستگار داشت که رئیس بانک بود همه بهش میگفتن باهاش ازدواج کن.ولی اون آقا گفت من بچتو نمیخوام. زمانی که بانوی عمارت پخش شد مادرم مثل بچه 2 ساله ذوق و شوق داشت. من بهش نگفته بودم من نقش اصلی هستم . بعد 19 سال حسرت دوباره پدر و مادرم رو آشتی دادم و الان یه خانواده دارم.