خبرآنلاین با انتشار این ویدیو نوشت: فرزاد حسنی در گزارشی از سفرش به آمریکا با انتشار این ویدئو نوشت: به نظرم شاید دیدن حال و هوای این پیرمرد دوست داشتنی در شهر لس آنجلس خالی از لطف نباشد. خوشحالم او را دیدم و با او حتی برای چند ثانیه کوتاه هم صحبت شدم.
ویدیو/ دیدار فرزاد حسنی با وودی آلن
مهم ترین اخبار
کپی لینک کوتاه
ما را در شبکههای اجتماعی دنبال کنید
Amirkhan56
۱۳۹۹/۱/۲۵
چقدر برای ودی آلن این لحظات سخت بوده که
با شخصیتی مانند حسنی ملاقات داشته
_user_1563125226
۱۳۹۹/۱/۲۴
چقدر گزارش ضعیف و بدی بود


