عبدالبصیر زابلی، سخنگوی پلیس ننگرهار و نصرت کوچی، فرمانده پلیس ولسوالی لعلپور ولایت ننگرهار افغانستان برای گزارشدهی در مورد خسارتهای سیلاب، داخل آب شدند. اینجا ساختمان فرماندهی پلیس ولسوالی لعلپور است که به دنبال بارندگیهای شدید و سرازیر شدن سیلاب، پر از آب شده است. زابلی میگوید به دلیل یکجا شدن آبهای جاری از ولایتهای دیگر و آب رودهای کابل و کنر در ولایت ننگرهار، خسارتهای این ولایت از سیلاب، بیشتر از دیگر مناطق است.
ویدیو | دو مقام طالبان برای گزارشدهی درباره سیل تا کمر در آب رفتند
مهم ترین اخبار
- متن تبریک روز دختر + پیام های خاص برای تبریک روز دختر و جملات ناب
- جام جهانی ۲۰۲۶ رکورد تاریخی را شکست
- آخرین وضعیت اتصال اینترنت بین الملل در ایران / اینترنت موبایل زیر فشار
- قیمت طلا و سکه امروز جمعه ۵ تیر ۱۴۰۵ | قیمت طلا در آخرین روز هفته
- بیوگرافی مجریان صدا و سیما زن و مرد + آلبوم عکس خانوادگی
- سفر جامجهانی فوتبال به دور دنیا ...
- نحوه ثبت اعتراض به احکام مستمری و دریافت غیرحضوری فیش حقوقی بازنشستگان تأمین اجتماعی
کپی لینک کوتاه
ما را در شبکههای اجتماعی دنبال کنید
بدون دیدگاه.


