رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان نان ایران: فروش کیلویی نان به جای فروش عددی، راهی برای مقابله با کم فروشی و بهبود کیفیت نان است.
تماشا کنید | احتمال فروش کیلویی نان قوت گرفت
مهم ترین اخبار
- عکس| جشن تولد لاکچری اکرم بیرانوند همسر علیرضا بیرانوند
- مسی یا رونالدو؛ سلطان هت تریک فوتبال جهان کیست؟
- دانلود مداحی محسن چاوشی برای امام حسین
- معرفی کامل قد کوتاه ترین بازیگران معروف زن ایرانی + عکس و استایل ها
- ویدئو| مداحی تتلو برای امام حسین در ماه محرم
- عکس| سفر در زمان؛ «بازار سیاهپوش اصفهان در ماه محرم» در دوران قاجار
- سفر در زمان | عاشقانه های مونا کرمی و سپند امیر سلیمانی در روز عقدشان + ویدئو
کپی لینک کوتاه
ما را در شبکههای اجتماعی دنبال کنید
porfosor
۱۴۰۱/۳/۹
برای نان سنگگ این عالیه متاسفانه بعضی جا
ها از بس نان سنگگ کوچیک کردن و کیفت بد
دیگه ادم نمی خره اخه انصافم خوب چیزی جا
لب بود خود نون وایی میگفت چرا مردم نمی خ
رن .اخه مگه مردم پولشون از راه دزدی یا م
فت بدست اوردن که پولشون حروم کنند بتاسفا
نه بعضی ها برکت خدا حروم کردن یا بعضی جا
ها یک دستگاه اوردن که مثلا مکانیزه که خ
ود دستگاه نون پهن کنه و بزنه دستگاه اصلی
که نون درست که متاسفانه از بس نازک بود
و ترد شده بود دندان بندا با خوردنش شکست
قبل اون دستگاه اون نان وایی کارش خوب بو
د متاسفانه کیفت تو نان سنگگی بد شده اما
از انصاف نگذریم بعصی جاها به روش قدیم ک
ار می کنند هنوز و طول نونشون و کیفتش هن
وز تغییر نده که خدا به انها خیر بدهد اما
خب چون دور هست و نزدیک محل زندگی نیستن
نمیشه همش رفت این روش که گفتن اگه اجرا
یی بشه عالیه ان شاالله تمام نون وایی های
سنگگ نون خوب درست می کنند وگرنه بربری
و لواش خوبن خداروشکر


