فرمانده انتظامی شهرستان بافت گفت: خانمی ۳۰ساله که عصر دیروز باعث خسارت به تعدادی خودرو شد دچار افسردگی مزمن بوده و بدون قصد عامل این برخوردها شده. باهماهنگی مقام قضایی این خانم آزاد و تحویل خانواده‌اش شد و خسارت به خودروها را پرداخت کرد.

منبع: خبرفوری

سایر اخباراجتماعیرا از اینجا دنبال کنید.