کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۲۰۴۳۲
تاریخ خبر:

حواشی دربی جام حذفی؛ از مصدومیت داور تا انفجار روی سکوها

در دیدار فینال جام حذفی ایران ۱۴۰۲-۱۴۰۱، پرسپولیس موفق شد با نتیجه ۲ بر یک استقلال را شکست دهد و عنوان قهرمانی را به‌دست آورد. حواشی جذاب و مهم این بازی را بخوانید:

* هواداران استقلال با شعار «فدراسیون تبانی» قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر را مورد انتقاد قرار دادند، این موضوع سبب واکنش پرسپولیسی‌ها و درگیری لفظی آنها با آبی‌پوشان شد و همین موضوع باعث شد تا سکوهای ورزشگاه آزادی قدری متشنج شود.

* برخلاف تمامی دربی های قبلی، علیرضا بیرانوند محل گرم کردن خود را در سمت جایگاه هواداران استقلال انتخاب کرده بود.

* پس از شعارهایی که هواداران استقلال علیه بیرانوند دادند، او دستش را پشت گوشش گذاشت و اعلام کرد صدای شعارها را نمی‌شنود و از استقلالی‌ها خواست بلندتر شعار بدهند. پس از این اتفاق، هواداران استقلال نیز به سمت بیرانوند سنگ‌پرانی کردند.

* هواداران پرسپولیس با پرتاب سنگ به سمت سیدحسین حسینی، پای او را مصدوم کردند.

* در دقیقه ۱۷ پس‌ از اعلام خطا بر روی بازیکن استقلال، ریکاردو ساپینتو در کنار زمین بالا و پایین می‌پرید که در سوی مقابل افشین پیروانی با تقلید حرکت سرمربی آبی پوشان به این موضوع واکنش نشان داد‌.

* در دقیقه ۱۹ پیش از ارسال کرنر سعید صادقی روی دروازه استقلال پرتاب بطری به سمت بازیکن پرسپولیس سبب توقف در جریان بازی شد. در این لحظه روزبه چشمی به سمت هواداران رفت و از آن ها خواست این کار را تکرار نکنند اما این درخواست هم فایده نداشت تا اشکان خورشیدی تصمیم بگیرد توپ را به دست گرفته و به سمت وسط زمین بدود اما بار دیگر با پادرمیانی سید حسین حسینی، این غائله ختم به خیر شد‌.

* هواداران استقلال در دقیقه 21 وریا غفوری و تماشاگران پرسپولیس در دقیقه 24 هادی نوروزی را تشویق کردند.

* در یک صحنه جلال مرادی ناظر بازی برای جلوگیری از ورود توپ دوم به زمین، خودش وارد زمین شد و حتی نزدیک بود کنار کمک داور سرنگون شود!

* ریکاردو ساپینتو هنگام خروج مطهری با چشمان اشکباراز زمین، او را در آغوش گرفت و به مهاجم تیمش دلداری داد.

* پرتاب سنگ در دقیقه ۴۵ سبب مصدومیت یکی فیلمبرداران در کنار زمین شد.

* شب گذشته وریا غفوری با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود، اعلام کرد که امروز با حضور در استادیوم آزادی و تماشای مسابقه استقلال و پرسپولیس، برای همیشه فوتبال را کنار می‌گذارد و وارد عرصه مربیگری خواهد شد. اما در استادیوم خبری از وریا غفوری نبود و حتی در تصاویر ارسالی از عکاسان حاضر در استادیم نیز کاپیتان سابق آبی‌ها دیده نمی‌شد. این اتفاقات درحالی رخ می‌دهد که صدا و سیما در دقیقه ۲۱ صدای تشویق غفوری توسط هوادران را قطع کرد و شایعاتی مبنی بر ممانعت حضور وریا در استادیوم شنیده می‌شود.

* اشکان خورشیدی که قضاوت دربی ۱۰۱ را بر عهده داشت در نیمه دوم پس از مصدومیت مجبور به ترک زمین شد. نکته جالب ماجرا این است که به جای داور چهارم که ترابیان بود، زاهدی فر که یکی از داوریان پشت دروازه بود به جای او به زمین آمد.

کدخبر: ۵۲۰۴۳۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • _user_1560702182

    جانبدارانه ای ها

  • mohammad.s.f.n

    داور مصدوم نشد، توانایی اداره ی بازی رو نداشت. تبریک به هیات داوری فدراسیون فوتب ال. نوشتم که فکر نکنید کسی متوجه نشد😁