کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۹۴۲۸۹
تاریخ خبر:

‌ویدئوهای پربازدید هفته| ویکلی و چلسی

روزنامه هفت صبح |‌ این هفته ویدئویی منتشر شد از اظهارات خواهر پانته‌آ بهرام در برنامه شهاب حسینی که بازتاب منفی زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشت. بخش‌هایی از مناظره عباس عبدی و پژمانفر، نماینده مجلس با واکنش‌های زیادی همراه شد؛ به‌خصوص گاف پژمانفر که وندی شرمن را آقا می‌دانست!

تصاویری از تجمع مخالفان واکسیناسیون و اظهارات زنی که خود را متخصص واکسیناسیون می‌نامید، سوژه کاربران شده بود. از تبلیغات انتخاباتی کاندیداها وعده‌های عجیب و بلند پروازانه آنها مورد توجه قرار گرفته بود. تصاویر جالب از جست و خیز یک روباه در محوطه بانک مرکزی از جمله تصاویر دیدنی این هفته بود.

بخش‌هایی از مستند تبلیغاتی امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری بحث‌هایی را در شبکه‌های اجتماعی به دنبال داشت. تصاویر تاریخی از نخستین لحظات کشف اسکلت کودک ۱۲ هزار ساله در غار هوتو بهشهر و نطق مسعود پزشکیان در مجلس و اولین مدال جهانی وزنه‌برداری زنان ایران عناوین تعداد دیگری از ویدئوهای پربیننده بود.

در یوتیوب گروه پاپ کره‌ای ویکلی موزیک ویدئوی جدیدی منتشر کرده که در دو روز اول ۶۵ میلیون نفر بازدید‌کننده داشته؛ این درحالی است که هفته پیش دیگر گروه پاپ کره‌ای بی‌تی‌اس هم موزیک ویدئو داده بود و تا ۲۸۰ میلیون ویو گرفته است. مراسم معارفه آگوئرو در بارسلونا و تصاویری از فینال منچسترسیتی و چلسی و جشن قهرمانی تیم لندنی هم برای فوتبالی‌ها جذاب بود.

کدخبر: ۳۹۴۲۸۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر