کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۴۱۴۲۱
تاریخ خبر:

‌ویدئوهای پربازدید هفته| سی‌سی، تتلو، زوما و باز لایتیر

روزنامه هفت صبح | اواسط این هفته دو ویدئو از کرمان و اصفهان در شبکه‌های اجتماعی وایرال شده بود. یکی مربوط بود به ازدحام جمعیت عجیب در کرمان برای استقبال از یک بلاگر اینستاگرامی به‌نام سحر سی‌سی و ویدئوی دوم هم از همخوانی دانش‌آموزان دختر در امامزاده ابراهیم اصفهان با آهنگ «نگو نه» از امیر تتلو.

ویدئویی دلخراش مربوط به قتل دختر اهوازی زمینه‌ساز توقیف یک سایت خبری شد. بخش‌هایی از بازی استقلال مقابل پیکان در جام حذفی و پرسپولیس مقابل فولاد در فینال سوپرجام در کانال‌های خبری منعکس شد. اظهارات وزیر ارتباطات در یک مصاحبه مبنی بر اینکه سال آینده افزایش قیمت اینترنت ضروری است، یکی دیگر از ویدئوهای خبری پربیننده این هفته بود.

یک کلیپ عجیب هم دیروز منتشر شد که یکی از اینفلوئنسرهای اینستاگرامی رفته نزدیک یک روباه و قربان صدقه حیوان وحشی می‌رود و لحظاتی بعد روباه طبق طبیعت خود به او حمله می‌کند و صدای جیغ و دشنام بلند می‌شود. کلیپی که از زوما مدافع وستهام منتشر شد در حال ضربه زدن به یک گربه که عواقب بدی برای او داشت و حتی گفته شده می‌تواند منجر به محرومیت این بازیکن شود.

روز سه‌شنبه کمپانی پیکسار تیزر انیمیشن Lightyear را منتشر کرده که به‌نوعی اسپین‌آف مجموعه داستان اسباب‌بازی با محوریت شخصیت «باز» محسوب می‌شود. صداپیشه این کاراکتر کریس ایونس است و در حالی‌که چند هفته تا اکران آن باقی مانده، تیزر آن منتشر شده و بیش از ۱۰ میلیون بار ظرف چند ساعت در یوتیوب ویو گرفته. موزیک‌ویدئوی جدید نیکی میناژ هم ۱۱ میلیون بار در یوتیوب دیده شده است.

کدخبر: ۴۴۱۴۲۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر