کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۹۵۵۴۲
تاریخ خبر:

‌ویدئوهای پربازدید هفته| آزیتا، امانوئل و فلوید

روزنامه هفت صبح | این هفته با توجه به آتش‌سوزی‌های مهیبی که ابتدا در پالایشگاه جنوب تهران و بعد کارخانه بهنوش در غرب شهر رخ داد ویدئوها و تصاویر متعدد مربوط به آن بازتاب وسیعی در شبکه‌های اجتماعی داشت. تصاویر دوربین مدار بسته از سرقت از منزل آزیتا ترکاشوند بازیگر سریال هیولا ۲٫۶ میلیون بار در تلگرام در روز ۱۶ خرداد دانلود شده بود (منبع آمار: کانال تلگرافی).

توضیحات دبیر کمیته علمی مقابله با کرونا درباره شایعه خاصیت آهنربایی بعد از تزریق واکسن ۳٫۲ میلیون بار در یک روز و فقط در کانال‌های تلگرامی دیده شد. حواشی مناظره اول و دوم نامزدهای انتخاباتی انعکاس زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشته. شیوه عجیب تبلیغات یکی از کاندیداهای شورای خرم‌آباد و رقص محلی او مورد توجه قرار گرفته بود که البته بین اینکه کلیپ شوخی است یا جدی اختلاف نظر وجود داشت اما بعد بعضی توضیح دادند که این شخص واقعا نامزد انتخابات است اما در عین حال شخصیت شوخ و بذله‌گویی دارد و با این کار خواسته با یک تیر دو نشان بزند و هم تبلیغات کند و هم با کاربران فضای مجازی شوخی کرده باشد.

یکی از کلیپ‌های خارجی که این هفته انعکاس وسیعی داشت مربوط به سیلی خوردن ناگهانی امانوئل مکرون رئیس‌جمهور فرانسه بود. او در جریان بازدید از منطقه دروم برای خوش و بش نزدیک هوادارانش شد که یکی از مخالفانش به او سیلی زد. این فرد هم بلافاصله از سوی پلیس فرانسه بازداشت شد.

نبرد لوگان پل و فلوید می‌ودر در مسابقات UFC که بدون برنده خاتمه پیدا کرد بیننده‌های زیادی در سراسر جهان داشت. بیلی ایلیش موزیک ویدئوی جدیدی منتشر کرده که ۳۵ میلیون بار در یوتیوب تا الان دیده شده و کنفرانس اپل که در جریان آن سیستم عامل جدید IOS 15 معرفی شد هم در ترندهای این هفته دیده می‌شود.

کدخبر: ۳۹۵۵۴۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر