کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۸۹۶۶۴
تاریخ خبر:

‌ویدئوهای پربازدید هفته‌| از فیلم ونوم تا ایلان ماسک

روزنامه هفت صبح |‌از بازی این هفته پرسپولیس و سپاهان داخل تونل ورزشگاه و در مسیر رختکن دو تیم درگیری شدیدی رخ داد که فیلم‌هایی از آن هم منتشر شد و بلافاصله مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت. حوادث اخیر منطقه در فلسطین و عراق و افغانستان یکی دیگر از موضوعاتی بود که تصاویر مربوط به آن بازتاب وسیعی بین کاربران ایرانی داشت.

با شروع ثبت‌نام انتخابات ریاست‌جمهوری مثل دوره‌های قبل ویدئوهای بامزه‌ای از مصاحبه با افرادی که برای ثبت‌نام مراجعه کردند، در حال پخش در شبکه‌های اجتماعی است. شروع واکسیناسیون خودرویی، جزئیات ممنوعیت تردد در تعطیلات عید فطر و تاریخ جدید برگزاری آزمون‌ها طبق تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا هم عناوین بعضی دیگر از گزارش‌های خبری تصویری این هفته بود. با توجه به درگذشت مرحوم عبدالوهاب شهیدی از اساتید آواز و موسیقی سنتی هم کلیپی از بوسه زدن همایون شجریان بر دستان او در یک مراسم چند سال پیش هم مورد توجه گروهی از کاربران قرار گرفته بود.

در فهرست ترندهای یوتیوب، تریلر قسمت جدید فیلم سینمایی ونوم قرار دارد که البته نسخه قبلی با بازی تام‌هاردی خیلی چنگی به دل نمی‌زد اما ظاهرا هنوز این مجموعه برای علاقه‌مندان به فیلم‌های ابرقهرمانی کنجکاوی‌برانگیز است. برنامه ستردی نایت لایو این هفته هم به دلیل حضور ایلان ماسک خیلی پربیننده شد که قسمت‌هایی از آن را هم کاربران خارجی با هم اشتراک گذاشتند. اهالی موسیقی این هفته اثر موفقی ارائه نکردند و موزیک ویدئوی جدید جی‌کول فقط ۱٫۷ میلیون بار دیده شده است.

کدخبر: ۳۸۹۶۶۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر