کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۶۹۲۳۲
تاریخ خبر:

‌واقعا گوشی وزیر جوان جی‌ال‌ایکس است؟

روزنامه هفت صبح، علی رستگار | آذری جهرمی می‌گوید از گوشی جی ال ایکس استفاده می‌کند در حالی که قبلا تصاویری از او در حال کار کردن با اپل و سامسونگ دیده بودیم.

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه‌های اجتماعی معمولا حضور فعالی دارد و هر از گاهی هم به سوالات کاربران در قسمت کامنت‌ها شخصا پاسخ می‌دهد. دیروز پای آخرین پُست اینستاگرامی او یک کاربر پرسیده بود: «وزیر جوان ارتباطات مدل گوشیت چیه؟» آذری جهرمی هم اینطور جواب داده که: «الان یک گوشی جی ال ایکس مدل آریا دارم. ایرانیه، خیلی هم خوبه» او البته مشخص نکرده دقیقا کدام مدل جی ال ایکس آریا را دارد‌چون از خود همین مدل هم دو نوع دارد.

یکی بین یک تا یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قیمت دارد و دیگری بیشتر از دو میلیون و ۴۰۰ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد. آیا واقعا وزیر ارتباطات با همین گوشی کار می‌کند؟ نمی‌توانیم جواب قطعی بدهیم اما این را می‌دانیم که قبلا تصاویری از او ثبت شده که برندهای دیگر موبایل هم در دست دارد. یکی از این تصاویر مربوط می‌شود به آذرماه ۱۳۹۷ و روزی که علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی به وزارت ارتباطات رفت.

در این جلسه که با موضوع دولت الکترونیک برگزار شد آذری جهرمی یک گوشی سامسونگ گلکسی S9 پلاس در دست داشت. این گوشی الان در بازار بین ۸ تا ۹ میلیون تومان قیمت دارد. باز یک عکس دیگر هم از آذری جهرمی موجود است از سفر او به رشت در اردیبهشت ۹۷ و طبق عکسی که خبرگزاری ایسنا ثبت کرده او یک گوشی آیفون در دست دارد که در حال حاضر پایین‌ترین ‌مدل (در حال تولید) آن ۱۰ میلیون تومان قیمت دارد.

البته این را هم یادمان نرود که وزیر ارتباطات همیشه با یک گوشی اندرویدی توئیت می‌کند‌ چون پای هر توئیت سیستم عامل مورد استفاده کاربر مشخص می‌شود. با این همه این نکته را هم بگوییم که این تصاویر لزوما به معنی نفی یا اثبات جمله اخیر آذری جهرمی نیست‌ چون ممکن است در آن لحظه‌ای که عکس ثبت شده او در حال مشاهده چیزی روی گوشی همراهان و همکارانش بوده یا اصلا شاید به تازگی یک گوشی جی ال ایکس را جایگزین اپل و سامسونگ کرده باشد.

توضیحات

عکس از مجید حقدوست خبرگزاری مهر

توضیحات

عکس از اشکان شبانی خبرگزاری ایسنا

کدخبر: ۲۶۹۲۳۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر