کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۷۴۵۷۲
تاریخ خبر:

‌معرفی ‌گجت‌های هیجان‌انگیز و دوست‌داشتنی

روزنامه هفت صبح، گروه بازار | تعدادی گجت گمنام و هیجان‌انگیز در بازار وجود دارد؛ چیزهای به‌دردبخوری که می‌توانند بخشی از کارهای روزمره شما را ساده‌ کنند یا هدیه‌ای مناسب برای بهترین آدم‌های زندگی‌تان باشند. سعی می‌کنیم گجت‌‌هایی را انتخاب کنیم که زیاد گرانقیمت نباشند.

*** اندروید باکس فیلمو
اندروید باکس‌ها همچنان وسوسه‌‌کننده به‌نظر می‌رسند. آنها را به تلویزیون غیرهوشمند و هوشمند وصل می‌کنید و به‌این ترتیب می‌توانید سایت‌های پخش فیلم و سریال را به‌راحتی در خانه ببینید. نصب یک حافظه فلش و انتقال آرشیو فیلم‌ها و سریال‌های خودتان هم به این مجموعه گزینه مناسبی به‌حساب می‌آید. فیلمو باکس در حال حاضر از نظر قیمت به نمونه‌های مشابه متفرقه برتری دارد و از نظر فنی هم رقیب خود یعنی نماوا تی وی را پشت سر می‌گذارد.
قیمت: حدود یک میلیون تومان

*** ست ضدعفونی‌کننده قاشق و چنگال
بین محصولات متنوع شیائومی در ایران یک ست ضدعفونی‌کننده قاشق و چنگال وجود دارد که کاملا مناسب شرایط این روزها به‌نظر می‌رسد. این دستگاه ابعادی کوچکی دارد اما به لامپ uv مجهز شده است. پس اگر در رستوران، محل کار یا حتی خانه خودتان قاشق چنگال را داخلش بگذارید، بعد یک دقیقه آن را تمیز و پاکیزه پس می‌دهد.
قیمت: ۵۵۰ هزار تومان

*** ماساژور بدن امسیگ
بعد از کلی کار (حتی به‌صورت دورکاری)،‌ بعد از تحمل بدن‌درد نامرد ویروسی، قبل از خواب هیچ چیز به‌اندازه یک ماساژ خوب حال آدم را سرجا نمی‌آورد. ماساژورهای برقی انواع زیادی دارند و قیمت‌هایشان هم متفاوت است اما باید آنها را از برندهای معتبر بخرید. مثل ماساژور امسیگ. این ماساژور عملکرد لرزشی دارد و به سری مجهز به مادون قرمز عرضه شده است. اگر دست تنها بودید هم کارآیی‌ خود را حفظ می‌کند. مهمتر از همه از بقیه رقبا ارزان‌تر تمام می‌شود.
قیمت: حدود ۸۰۰هزار تومان

*** آداپتور شارژسریع ۲۰واتی شیائومی
نسل جدید گوشی‌های موبایل با شعبده‌بازی بدون آداپتور شارژ عرضه می‌شوند. اپل این روش مسخره را کلید زد و حالا بقیه برندها هم دارند پا در همان راه می‌گذارند. شاید این کار باعث شود قیمت تمام شده گوشی بین ۵۰ تا ۱۰۰دلار کاهش پیدا کند اما به‌هرحال خریدار ناچار است روانه بازار شود تا یک آداپتور شارژ جداگانه تهیه کند. در ایران خرید آداپتور رسمی اپل حدود ۵۰۰ تا ۸۰۰هزار تومان آب می‌خورد. برای خرید آداپتور شارپ بقیه گوشی‌‌ها هم باید ۳۰۰ تا ۵۰۰هزار تومان پول بدهید. چند تولیدکننده معتبر جهانی از این فرصت استفاده‌ کرده‌‌اند و آداپتورهای شارژ جداگانه با کلی امکانات بیشتر می‌فروشند اما کارشان عیبی هم دارد؛ قیمت آداپتور شارژ آنها به یک میلیون تومان هم می‌رسد.پس توصیه ما را گوش کنید و از همان اول برای خودتان یک آداپتور شارژ شیائومی AD201 سفارش بدهید که به تکنولوژی فست‌شارژ مجهز است و با توان ۲۰وات کار می‌کند. پس با بیشتر گوشی‌های جدید سازگار است و حتی می‌تواند باتری گوشی‌های جدید آیفون را همانطور که اچل وعده داده ظرف مدت ۵۵دقیقه به‌طور کامل شارژ کند. قیمت آن چقدر است؟
قیمت: حدود ۲۵۰هزار تومان!

کدخبر: ۳۷۴۵۷۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر