کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۶۳۱۵۰
تاریخ خبر:

‌قتل کودک ۶‌ساله و دو آدم‌ربایی در جنت‌آباد

روزنامه هفت صبح | ظهر روز یکشنبه زن جوانی در تماس با اورژانس تهران (۱۱۵) مرگ پسر ۶ ساله‌ای را به دلیل خفگی گزارش داد.با اعلام این خبر، امدادگران اورژانس راهی محل حادثه شدند و به محض ورود به خانه با جسد مقتول مواجه و دقایقی بعد مرگ پسر ۶ ساله را به دلیل خفگی تایید کردند.بدین ترتیب ماموران کلانتری ۱۳۸ جنت‌آباد و تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با دستور بازپرس کشیک قتل راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

در تحقیقات ابتدایی تیم جنایی مشخص شد، پسر ۶ ساله توسط نامادری‌اش به دلایل نامشخصی خفه شده و به قتل رسیده است.از سوی دیگر بررسی‌ها نشان داد، نامادری به دلیل اختلافات شخصی که با مادر اصلی مقتول داشته، کنترل اعصاب خود را از دست داده و کودک را به قتل رسانده است. کارآگاهان به دنبال دریافت این اطلاعات بلافاصله نامادری را به اتهام قتل کودک ۶ ساله دستگیر کردند و در ادامه متوجه شدند قاتل دچار مشکلات روحی و روانی است.متهم با دستور بازپرس کشیک قتل جهت کشف ابعاد پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات ادامه دارد.

آدم‌ربایی ۳۰۰ سکه ای
در پرونده دیگری که روز گذشته در جریان بود ماجرای یک آدم‌ربایی پیگیری شد. مرد ۲۸ساله‌ای که با تهدید قصد اخاذی از مردان میانسال را داشت، در میدان آریاشهر دستگیر شد. خرداد ماه امسال، رسیدگی به پرونده تهدید به آدم‌ربایی و اخاذی، با شکایت دو مرد میانسال در دستور کار بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جرائم‌جنایی و کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

در گام نخست مشخص شد، متهم ۲۸ ساله از دو مرد میانسال که شاکی پرونده هستند درخواست ۳۰۰ سکه طلا را داشته و آنها را تهدید به آدم‌ربایی فرزندشان کرده است. همچنین در گام بعدی، کارآگاهان دریافتند که شب یکشنبه متهم برای دریافت ۳۰۰ سکه طلا با شاکی‌های پرونده در میدان آریاشهر قرار گذاشته است. کارآگاهان پلیس آگاهی پس از دریافت این اطلاعات مهم، چند ساعت قبل از قرار ملاقات برای آغاز تعقیب و مراقبت در میدان آریا‌شهر مستقر شدند که ساعتی بعد به محض مشاهده متهم وی را دستگیر و برای تحقیقات به اداره یازدهم پلیس آگاهی منتقل کردند.

بررسی‌ها ادامه داشت تا اینکه دوشنبه ۳۰ خرداد ماه، متهم برای تحقیقات تکمیلی به شعبه یازدهم دادسرای امور جرائم‌جنایی منتقل شد و در تحقیقات به جرم اخاذی و تهدید به آدم‌ربایی اعتراف و دلیل جرم خود را شوخی با شاکیان پرونده عنوان کرد. همچنین در پرونده یک آدم‌ربایی دیگر مشخص شد پسر جوانی در جنوب تهران با تهدید سلاح سرد در آستانه ربوده شدن بود.

تحقیقات در خصوص پرونده آدم‌ربایی پسرجوان در جنوب تهران در شعبه هشتم دادسرای امور جرائم‌جنایی کلید زده شد. دوشنبه ۳۰ خرداد ماه امسال، رسیدگی به پرونده آدم‌ربایی، ضرب و جرح، تهدید با سلاح سرد و تهدید به قتل پسر جوان در دستور کار محمدامین تقویان؛ بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جرائم‌جنایی قرار گرفت.

در تحقیقات مشخص شد، پسر جوان به‌خاطر سدمعبر و پارک اشتباهی پژو ۴۰۵ مقابل در خانه‌اش برای ارتباط با صاحب خودرو با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته که دقایقی بعد، مرد جوان برای حرکت خودرو به محل مورد نظر مراجعه کرده که پس از مشاهده پسرجوان، متهم وی را به خودرو خود دعوت کرده است.از سوی دیگر بررسی‌ها نشان داد، متهم پس از نشستن پسرجوان در خودرو در‌ها را قفل کرده و پس از شروع به حرکت با یک قمه روی گوش پسر جوان وی را تهدید کرده است.

تحقیقات تکمیلی مشخص کرد، متهم پس از ۳۰ دقیقه پسرجوان را در نزدیکی خانه‌اش پیاده کرده و این در حالی بود که پسرجوان حادثه آدم‌ربایی را به صورت تلفنی در خودرو به پدرش گزارش کرده است.تحقیقات در خصوص پرونده آدم‌ربایی توسط محمدامین تقویان؛ بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جرائم‌جنایی ادامه دارد و کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی وارد عمل شده‌اند.

کدخبر: ۴۶۳۱۵۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر