کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۱۲۳۸
تاریخ خبر:

‌قتل فجیعی که خواهرزاده با‌ بریدن گلو‌ی ‌‌دایی‌ خود رقم زد ‌

روزنامه هفت صبح | ماجرا به عید سال ۹۸ بازمی‌گردد؛ زمانی که زن میانسال به همراه همسرش از عیددیدنی در ورامین، وارد خانه‌اش در محله یاخچی‌آباد تهران شد و با جسد غرق در خون و گلوی بریده برادر۴۰ساله‌اش مواجه شد! آنقدر ماجرا هولناک بود که زن شوکه شده سریع به ماموران کلانتری ماجرا را گزارش داد و به آنان گفت:« زندگی برادرم سر و سامان مناسبی نداشت و حتی شیشه مصرف می‌کرد. او از همسرش جدا شده و در اطراف اسلامشهر به عنوان نگهبان کار می‌کرد اما در اکثر اوقات به خانه ما سر می‌زد و آنجا می‌ماند.»

خواهرزاده مظنون به قتل
در طی تحقیقات پزشکی قانونی مشخص شد خون دیگری نیز در صحنه جرم وجود دارد. در نتیجه تحقیقات از اهالی خانه آغاز شد. خواهرزاده مقتول که با سه فرزند و همسرش در طبقاتی از خانه پدرش ساکن بود به عنوان مظنون برای بازجویی فرا خوانده شد. او درباره قتل دایی‌اش اظهار بی‌اطلاعی کرد اما نمونه خون او در صحنه جرم کشف شد و در نهایت او مجبور به اعتراف به قتل دایی‌اش شد.

‌قتل به دلیل کابوس شبانه
متهم در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران درباره حادثه رخ داده گفت:« دایی‌ام تقریبا با مادر و پدرم زندگی می‌کرد و ما هم در طبقه دیگری با همسر و فرزندانم ساکن بودیم. چندی قبل از حادثه من در کابوس دیدم که دایی‌ام با همسرم رابطه نامشروع دارد و حتی این کابوس چندین بار تکرار شد و اعصابم به هم ریخته بود.

حتی ماجرا را به همسرم هم گفتم و او با پرخاشگری به من گفت دچار توهم و کابوس هستم! روز حادثه کسی در خانه نبود به طبقه دیگر رفتم و دایی‌ام را در حال مصرف شیشه دیدم و عصبی شدم. او هم گفت به تو مربوط نیست و به طبقه و خانه خودت برو! همین ماجرا باعث شد تا با او گلاویز بشوم و به قدری خشمگین بودم که کابوس شبانه هم به یادم آمد و در نتیجه با چاقو او را زدم و برای این که خیالم راحت شود حتما می‌میرد با چاقو گلویش را بریدم که دستم هم برید و خونم در آثار جرم به جا ماند.»

در دادگاه
دختر بزرگ مقتول برای قصاص قاتل درخواست داد و اما معاون رئیس قوه قضائیه از طرف فرزند صغیر قربانی تقاضای دریافت دیه کرد. اگرچه قاتل به حکم قصاص اعتراض داد ولی بالاخره حکم بعد از ورود به دیوان عالی کشور با بررسی‌های فراوان مشخص شد متهم از لحاظ روانی سالم بوده و درخواست حکم قصاص از سوی دختر بزرگ مقتول و درخواست حکم پرداخت دیه از سوی فرزند صغیر مقتول مورد تایید واقع شد.

کدخبر: ۴۱۱۲۳۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر