کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۹۶۰۰۲
تاریخ خبر:

‌قتل دردناک عروس سقزی‌ توسط همسرش

روزنامه هفت صبح | هشتم خردادماه خانواده دختر ۲۵ ساله سقزی، به‌دنبال بی‌خبری از او به پلیس مراجعه و گم‌ شدن او را اعلام کردند. گلاله، ۲۵ ساله، فارغ‌التحصیل رشته حقوق که در یک دفتر قضایی به‌عنوان مشاور حقوقی مشغول به‌کار بود و حدود هشت ماه پیش با نامزدش کیومرث که از آشناهای دورشان محسوب می‌شد، عقد کرده بود.

کیومرث هم فارغ‌التحصیل رشته حقوق و در بانک مشغول به کار بود. شب ناپدید شدن گلاله در سقز، او به همراه نامزدش برای شام به بیرون رفته بود که دیگر به گوشی تلفن همراهش پاسخ نداد و خبری از آنها نشد. خانواده‌اش نگران شدند اما فکر نمی‌کردند این نگرانی انتهایش داستان به قتل رسیدن دختر جوان‌شان باشد.

*** قتل بر سر هیچ
در همین حین گم شدن دختر جوان و بی‌خبری خانواده از او، از داماد ۳۰ ساله هم خبری نبود تا اینکه او با برادر و دایی خود تماس می‌گیرد و خبر قتل دختر جوان را به آنها می‌دهد، سپس به سرعت از کردستان متواری می‌شود. پلیس به‌دنبال دریافت اطلاعات بیشتر برای دستگیری او اقدام می‌کند و سرانجام بعد از گذشت چند روز مشخص می‌شود کیومرث به آستارا در شمال کشور فرار کرده است.

با هماهنگی‌های قضایی، داماد جوان دستگیر می‌شود. در ابتدا او درباره نامزدش اعلام بی‌اطلاعی می‌کند اما بالاخره در اعترافات اولیه‌اش درباره علت قتل دختر جوان می‌گوید: «ناخواسته باعث مرگ وی شده است. من و همسرم عقد کرده بودیم، اما هنوز زیر یک سقف نرفته بودیم. در این مدت همه تلاشم این بود که شرایط را برای برگزاری مراسم عروسی مهیا کنم و در این میان با همسرم دچار اختلاف‌هایی شدیم که ممکن است در زندگی هر کسی پیش بیاید. پشیمانم!»

او درباره نحوه قتل نیز می‌گوید: «روز حادثه مقابل خانه همسرم رفتم و برای انجام کارهایی که داشتیم، او سوار ماشینم شد و به راه افتادیم. در بین راه پای همان اختلافات جزئی به میان کشیده شد و بحث‌مان بالا گرفت. در یک لحظه آنقدر عصبانی شدم که کنترلم را از دست دادم و با مشت ضربه محکمی به سر همسرم زدم. او بی‌حال شد اما حتی تصورش را هم نمی‌کردم که جانش را از دست داده باشد. کمی بعد هرچه صدایش زدم جوابی نداد و متوجه شدم بدنش کاملا سرد شده و نفس نمی‌کشد.

وحشت کرده بودم و نمی‌دانستم چه کنم. من قصد کشتن او را نداشتم و از کاری که کرده بودم، پشیمان بودم. پس از آن به سمت بیابان‌های اطراف شهر رفتم و در جایی خلوت جسد همسرم را از ماشین بیرون کشیدم و در گودالی دفن کردم. می‌ترسیدم حقیقت را به کسی بگویم و برای همین تصمیم گرفتم فرار کنم. به سمت شمال کشور رفتم و در این مدت‌ در استان گیلان سرگردان بودم و هیچ هدفی نداشتم تا اینکه دستگیر شدم.»‌ اما عموی گلاله به رکنا درباره قتل گلاله از آتش زدن جسد گفته است.

*** آتش زدن جسد
عموی گلاله می‌گوید: «کیومرث در مورد ماجرای شب حادثه گفته بود که بر سر مسائل پیش پا افتاده با گلاله بحث‌شان شده بود و با مشت به سر او کوبیده. او می‌گفت یکدفعه دیدم گلاله بی‌حال شد. نبضش را گرفتم و سرم را روی سینه‌اش گذاشتم و مطمئن شدم که او دیگر نفس نمی‌کشد. بعد او را به منطقه‌ای دور از شهر بردم و در راه چهار لیتر بنزین خریدم. بعد هم بنزین را روی جسد ریختم و به آتش کشیدم.

روزی که کیومرث همراه ما برای کشف جسد آمد، ردی از جسد گلاله پیدا نشد و نشانی محل دقیق رها کردن جسد را نگفت. بعد از اینکه او را بار دیگر به اداره آگاهی منتقل کردند در آنجا کروکی محل رها کردن جسد را کشید و بالاخره پیکر گلاله عزیزمان را پیدا کردیم که بی‌رحمانه و بی‌گناه به طرز فجیعی به قتل رسیده ‌ و در آتش سوخته بود.» هنوز علت اختلاف این زوج جوان که منجر به قتل دختر جوان شده است به‌طور دقیق مشخص نیست اما یک ضربه مشت باعث مرگ گلاله توسط همسرش شده و خانواده عروس جوان درخواست قصاص برای متهم به قتل را دارند.

کدخبر: ۳۹۶۰۰۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر