کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۹۷۶۴۱
تاریخ خبر:

‌قتل خواهر و برادر دهدشتی توسط داماد ‌‌خانواده

روزنامه هفت صبح | وقتی روز جمعه خبر قتل یک خواهر و برادر متولد دهدشت که ساکن گچساران از توابع کهگیلویه و بویراحمد بودند رسانه‌ای شد، در ابتدا در فضای مجازی شایعه‌ای پیچید که پدری، سه فرزندش را با شلیک گلوله به قتل رسانده است. اما حالا با گذشت دو روز از حادثه مشخص شده، دو نفر قربانی کینه قدیمی داماد سابق خانواده شده‌اند. روز جمعه ۲۸ خردادماه، حوالی ظهر در محله سادات شهرستان گچساران صدای شلیک گلوله پیچید و بعد از آن زنی مسن به کوچه آمد برای نجات فرزندانش از همسایه‌ها کمک خواست. اما ماجرا چه بود؟

*** قتل خواهر و برادر
دختر خانواده سال‌ها قبل ازدواج کرده و دو فرزند داشت اما به دلیل اختلاف خانوادگی از همسرش جدا شده بود. او به همراه خانواده‌اش از دهدشت برای زندگی به شهرستان گچساران آمده بود. اما داماد خانواده بعد از گذشت مدتی هنوز این جدایی را نپذیرفته بود و سعی داشت تا همسر سابقش را سر زندگی با خود بازگرداند.

زن جوان به همراه برادر و مادرش بعد از جدایی به گچساران آمده بود و گاهی فرزندانش را می‌دید اما حاضر نبود به زندگی با همسر سابقش بازگردد. روز حادثه وقتی صدای شلیک گلوله آمد مشخص شد زن جوان به همراه برادرش به قتل رسیده‌اند و داماد سابق خانواده هم بعد از قتل آنها، اقدام به شلیک به سر خود می‌کند که موفق به خودکشی نمی‌شود. به گفته برخی منابع به بیمارستان منتقل و در بخش مراقبت‌های ویژه به سر می‌برد.

*** علت قتل
اما درباره علت قتل هنوز جزئیات مشخصی وجود ندارد. اما دایی این خواهر و برادر درباره این ماجرا به رکنا گفته است: «سکینه اهل روستای آب‌انجیر دهدشت بود و چند سالی می‌شد ساکن محله سادات گچساران شده بودند. چند سال قبل سکینه با یکی از بستگان ازدواج کرد. آنها صاحب دو فرزند شدند اما به دلیل اختلافات خانوادگی تصمیم به جدایی گرفتند.

سکینه یک دختر و یک پسر دارد که گاهی آنها را ملاقات می‌کرد اما بعد از طلاق به همراه برادر و مادرش راهی گچساران شدند و در آن شهر زندگی می‌کردند. مدتی بود همسر سابق سکینه، به او اصرار می‌کرد که به زندگی برگردد اما سکینه راضی نمی‌شد. برای همین باز هم بین آنها اختلاف و درگیری پیش آمده بود. تا اینکه روز حادثه شوهر سابق سکینه وارد خانه آنها شده و برادر سکینه را با اسلحه نشانه گرفته بود.

همان موقع مادر سکینه که شاهد این ماجرا بود با داد و فریاد از همسایه‌ها کمک خواسته بود اما در کسری از ثانیه و قبل از اینکه از دست کسی کاری بر بیاید، قاتل به سکینه هم شلیک کرده و بعد با همان اسلحه به خودش هم شلیک کرده بود.» جزئیات بیشتری از این حادثه در دست نیست اما به گفته برخی منابع غیررسمی، داماد سابق یا قاتل خواهر و برادر فعلا در بیمارستان به‌سر می‌برد و حال مساعدی نیز برای بیان جزئیات ندارد.

کدخبر: ۳۹۷۶۴۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر