کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۴۵۵۴۱
تاریخ خبر:

‌شمارش معکوس برای ازدواج تتلو و سحر قریشی

روزنامه هفت صبح | یک: «ازدواج سحر قریشی و امیر تتلو همین هفته رسانه‌ای خواهد شد» این خبری است که روز گذشته خبرگزاری برنا وابسته به وزارت ورزش و جوانان منتشر کرده. از چند هفته پیش شایعاتی درباره حضور سحر قریشی در ویلای محل سکونت امیر تتلو در ترکیه منتشر شده بود. بعد به‌تدریج این موضوع جدی‌تر شد و حالا این زوج خیلی اصراری بر پنهان کردن رابطه خود ندارند. در نگاه اول اینطور به‌نظر می‌رسید که آن‌ها قصد نوعی همکاری تجاری دارند و معرفی صفحه یوتیوب سحر قریشی توسط تتلو در این راستا قابل تفسیر بود.

بنابراین زمزمه‌های اولیه ازدواج این دو نفر هم خیلی جدی به‌نظر نمی‌رسید. چند روز پیش اما محمدحسین فرحبخش در یک گفت‌وگوی رادیویی اعلام کرد سحر قریشی برای ازدواج به ترکیه رفته و امیدوار است به‌زودی به کشور بر‌گردد. حالا با این خبری که خبرگزاری برنا منتشر کرده به‌نظر می‌رسد این شایعات صحت داشته و به‌زودی شاهد یک اتفاق عجیب و جنجالی هستیم که می‌تواند شبکه‌های مجازی را تکان بدهد.

دو: ماجرای سحر قریشی و امیر تتلو اصلا از کجا شروع شد؟ چند هفته پیش یک ویدئوی چند‌ثانیه‌ای منتشر شد از حضور سحر قریشی در یک ویلای لوکس و مشغول خوش‌گذرانی کنار آتش. از همان ابتدا غوغایی در فضای مجازی به‌پا شد، چون می‌گفتند این منظره دقیقا با محل سکونت امیر تتلو مطابقت دارد. سحر قریشی هم که اخیرا برای فیلمبرداری سریال نیسان آبی به ترکیه رفته بود و قطعات پازل به این شکل شروع به تکمیل شدن کرد.

کمی بعد سحر قریشی وارد یوتیوب شد و امیر تتلو از هوادارانش خواست صفحه او را فالو کنند. او سحر‌ قریشی را با لفظ «حاج خانم» مورد خطاب قرار داد که برای هوادارانش معنا و مفهوم خاصی داشت. در مرحله بعد ویدئوی دیگری در یوتیوب سحر قریشی منتشر شد که صدای امیر تتلو هم در پس‌زمینه آن شنیده می‌شد. این کلیپ یک دقیقه‌ای بیش از ۷۱۴ هزار بار در یوتیوب دیده شده. این آمار تماشای ویدئوها در یوتیوب هرچقدر بالاتر باشد، درآمد بیشتری عاید مالک صفحه می‌شود.

خلاصه این کنجکاوی کشف و رمزگشایی از این رابطه، کرور کرور به فالوئرهای سحر قریشی اضافه کرد و در اینستاگرام هم تعداد دنبال‌کننده‌های او با ۵۰۰ هزار نفر رشد به ۱۰ میلیون نفر رسید. این همان نکته‌ای است که فرضیه نمایشی بودن ماجرا را تقویت می‌کرد. ممکن است ماجرا یک همکاری تجاری مشابه آنچه در حول و حوش سایت‌های شرط‌بندی رخ می‌داد، باشد. گردانندگان سایت‌های شرط‌بندی هم با خیلی از سناریو‌های ساختگی و با استفاده از چهره‌هایی مثل ریحانه پارسا مخاطب جذب می‌کردند.

سه: آیا سحر قریشی قصد بازگشت به کشور ندارد؟ تا اینجا از جانب این بازیگر ۳۴‌ساله اقدام هنجارشکنانه خاصی رخ نداده که بگوییم می‌تواند برای بازگشت او به کشور دردسرساز باشد. اینکه دیدگاه دستگاه‌های قانونی کشور درباره ازدواج او با یک کاراکتر جنجالی مثل امیر تتلو چیست را هم نمی‌دانیم. قبلا مورد مهراد جم را داشتیم که چند وقت با دنیا جهانبخت از همین گعده گردانندگان سایت‌های شرط‌بندی همراه شد و مدتی بعد بدون مشکل به کشور بازگشت.

در مورد سحر قریشی اما فعلا مطمئن نیستیم که خودش قصد بازگشت به کشور داشته باشد. از فعالیت‌های او در یوتیوب اولین نشانه‌ها از اینکه او قید زندگی در ایران را زده، قابل دریافت است. اول اینکه گفته قصد دارد فیلم‌های کوتاه بسازد و از پلتفرم یوتیوب به اشتراک بگذارد. این یعنی او قصد دارد منبع درآمد دیگری را جایگزین بازی در فیلم و سریال‌های داخلی کند. یا در پست دیگری طرحی را به‌عنوان خالکوبی مورد علاقه‌اش رونمایی کرده که خب یادآور ظاهر عجیب و سبک زندگی امیر تتلو است و هوادارانش را سحرلیتی مورد خطاب قرار داده.

دو روز پیش هم در یک پُست دیگر به صراحت از معاشرت روزانه‌اش با امیر تتلو تعریف کرده. در صورتی که حتما از حساسیت دستگاه‌های قانونی نسبت به این خواننده هم باخبر است. یک نکته تکمیلی هم اینکه محمدحسین فرحبخش که در پروژه‌های متعددی با سحر قریشی همکاری کرده گفت موبایل او در دسترس نیست و با واسطه‌ها فقط توانسته به او پیام بدهد که مراقب ضوابط قانونی کشور باش!
و عجیب این که قریشی وضعیت مالی خوبی در کشور داشت؛ هم به لحاظ بازی در پروژه‌های متعدد سینمایی و شبکه خانگی و هم به عنوان چهره‌ای که با آژانس‌های تبلیغاتی همکاری نزدیکی داشته است.

چهار: نام سحر قریشی در دوران حضور در سینما و تلویزیون ایران با حواشی زیادی عجین شده و ازدواج جدید او اگر سر بگیرد اولین تجربه‌اش در این عرصه نیست. تا الان دست‌کم دو مرتبه خبر ازدواج‌های قبلی، جنجالی شده و رابطه او با یک فوتبالیست مشهور هم حواشی زیادی به‌دنبال داشته. مهران اخوان ذاکری همسر اول این بازیگر بود که در مقطعی به رسانه‌ها نامه می‌نوشت که همسرش بعد از بازی در سریال دلنوازان با او زندگی نمی‌کند و قصد دارد طلاق بگیرد.

این ازدواج به مدت ۵ سال و تقریبا تا قبل از ورود جدی سحر قریشی به دنیای سینما و تلویزیون طول کشید. مدتی بعد از این جدایی، خبر ازدواج قریشی با امید علومی مطرح شد. سحر قریشی در مصاحبه با رضا رشیدپور تایید کرد که با خواننده پاپ نامزد کردند و محرم هستند اما در نهایت این آشنایی به ازدواج ختم نشد و جدا شدند.

انتشار تصاویر دو نفره مهدی طارمی و سحر قریشی در فضای مجازی بحث ازدواج این دو چهره سرشناس را هم در سال ۱۳۹۶ مطرح کرد و بعدتر عکس‌های صمیمی‌تری هم از آن‌ها منتشر شد اما این رابطه هم به مرحله ازدواج نرسید و مهدی طارمی در یک استوری توضیح داد که یک رابطه خصوصی داشتیم، تمام شد و رفت. ماجرای او با امیر تتلو به کجا می‌رسد؟

کدخبر: ۴۴۵۵۴۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • Amirkhan56

    در و تخته خوب با هم جور میشه!!! اون دلقک خالکوبی شده با این بازیگر پرافاده و بی اخلاق